HOTEL CUORE Kyoto Shijoomiya
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Shijo-straat
Fotogalerie voor HOTEL CUORE Kyoto Shijoomiya





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
11 dec - 12 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Luana Sanjuusangendou
Higashiyama
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
De prijs is € 25
18 dec - 19 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

167 Sagarimatsucho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8381
Over deze accommodatie
HOTEL CUORE Kyoto Shijoomiya
Vergelijkbare accommodaties

Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.2 van 10, Zeer goed, 93 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cuore Kyoto Shijoomiya Kyoto
HOTEL CUORE Kyoto Shijoomiya Hotel
HOTEL CUORE Kyoto Shijoomiya Kyoto
HOTEL CUORE Kyoto Shijoomiya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL CUORE Kyoto Shijoomiya
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
7,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
きれいだった
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
RUI
Reisde met een groep, Zakenreiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUI
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
たかよし
Reisde met partner
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
たかよし
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HIROMI
Reisde met een groep
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
HIROMI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nadia
Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour !
Nadia
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jordan
20 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Okay Stay!
Jordan
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ゆき
13 mei 2025
Positief: Netheid
ゆき
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
シズコ
Reisde met familie
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
シズコ
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Agathe
20 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Bien placé mais c'est tout
Agathe
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Cecilie
Reisde met een groep
13 apr 2025
Negatief: Netheid, comfort kamer
Cecilie
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Oriane
21 mrt 2025
Oriane
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHANGHOON
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHANGHOON
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Satoru
1 mrt 2025
Satoru
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KUEIYU
Reisde met een groep
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KUEIYU
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MIYOKO
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYOKO
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Masaki
7 jan 2025
Masaki
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Angus
Reisde met een groep
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angus
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
YUYA
28 nov 2024
YUYA
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
こうであったら嬉しい
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
robert
Reisde met partner
23 nov 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
robert
10 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
やすこ
Reisde met familie
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
やすこ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 nov 2024
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
???
Reisde met partner
8 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in november 2024

















