Fotogalerie voor HOTEL KYOTOLOGY





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed (King) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed (King)
7,0 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, bad (King) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, bad (King)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King with Private garden) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King with Private garden)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin laden

Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Misschien vind je dit ook leuk

STITCH HOTEL Kyoto
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 439
28 okt - 29 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

672-6, Honkawaracho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0963
Over deze accommodatie
HOTEL KYOTOLOGY
Vergelijkbare accommodaties

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Oakwood Hotel Oike Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 957 beoordelingen
De prijs is € 103
6 nov - 7 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL KYOTOLOGY Hotel
HOTEL KYOTOLOGY Kyoto
HOTEL KYOTOLOGY Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL KYOTOLOGY
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
17 apr 2025
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Deanna Fae
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deanna Fae
9 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
TD
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TD
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Chie
26 sep 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chie
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
LUIS
Reisde met familie en kleine kinderen
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LUIS
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
pamela
Reisde met familie
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pamela
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
anna
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
anna
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
10 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
John
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
Reisde met familie en kleine kinderen
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Xuan
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xuan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Agnes
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agnes
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Prestyn
Reisde met partner
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prestyn
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Anderson
25 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anderson
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met partner, Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
11 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Andrea
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Haruki
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruki
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
WANWEN
Reisde met een groep
3 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適的床
WANWEN
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kaori
27 apr 2025
Kaori
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Farhan
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Farhan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
derek
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
derek
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pengxiang
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pengxiang
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Astrit
11 apr 2025
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice on the outside bad on the inside
Astrit
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dwight, Beavercreek
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dwight
2 nachten verbleven in april 2025