HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA
Hotel in Kyoto, op loopafstand van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 511 beoordelingen
De prijs is โฌย 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

66 Ayaomiyacho Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8383
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.007 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL MELDIA SHIJO OMIYA
Meldia Kyoto Shijo Omiya Kyoto
HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA Hotel
HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA Kyoto
HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
ใขใใ
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใขใใ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Yusuke
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Miguel, Ponce
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
???
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใ ใ
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใ ใ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Yusuke
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Yusuke
5 mrt 2025
Yusuke
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
shingo
25 feb 2025
shingo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใ
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
misao
8 feb 2025
Positief: Personeel en service
misao
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Rumi
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rumi
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Ana Jezabel
29 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendable
Ana Jezabel
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jan 2025


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅๆกๅคงๅฎฎ้ง ่ฟใใงไพฟๅฉ
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
MIZUKI
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIZUKI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
marin
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
marin
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใฟ
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใฟ
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
MUTSUKO
4 jan 2025
MUTSUKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
HIROYUKI
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROYUKI
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 โ Matig
Hironori
12 dec 2024
Hironori
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
??
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
ใจใทใจ
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใจใทใจ
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
MASUMI
Reisde met partner
25 nov 2024
MASUMI
2 nachten verbleven in november 2024