HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op loopafstand van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA

Exterieur
Receptie
Exterieur
Standaard Twin kamer | 1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen
Receptie

Beoordelingen

9,0 op 10 โ€“
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
  • 22 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
66 Ayaomiyacho Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8383

In de buurt

  • Shijo-straat - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Nijล-kasteel - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Markt van Nishiki - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Kawaramachi-straat - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Shijo-Omiya Station - 3 min. lopen
  • Metrostation Tanbaguchi - 14 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 51 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชๆพๅฑ‹ - โ€ฌ5 min. lopen
  • โ€ช็ซ‹ใก้ฃฒใฟ ๅบถๆฐ‘ - โ€ฌ3 min. lopen
  • โ€ชใ‚ปใ‚ขใƒ–ใƒฉใƒŽ็ฅž - โ€ฌ3 min. lopen
  • โ€ชใƒญใƒƒใƒ†ใƒชใ‚ข ไบฌ้ƒฝๅ››ๆกๅคงๅฎฎ - โ€ฌ4 min. lopen
  • โ€ชไธฒๅ…ซๅ››ๆกๅคงๅฎฎๅบ— - โ€ฌ4 min. lopen

Over deze accommodatie

HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA

Hotel in de buurt van Nijล-kasteel
Een ligging in de buurt van Shijo-straat en Markt van Nishiki en faciliteiten zoals wasvoorzieningen maken van HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een snelle incheckservice, een bagageopslagruimte en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een waterkoeler, meertalig personeel en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 58 gastenkamers bieden extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en baden of douches
  • Lcd-televisies van 40 inch met digitale zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaakservice en elektrische adapters/opladers

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans en Koreaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 40 inch met digitale zenders

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย 

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL MELDIA SHIJO OMIYA
Meldia Kyoto Shijo Omiya Kyoto
HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA Hotel
HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA Kyoto
HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 2 km afstand van Shijo-straat, Nijล-kasteel en Markt van Nishiki. Ook Kawaramachi-straat en Kyototoren liggen binnen 3 km afstand. Station Shijo-Omiya Station en Station Omiya liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over HOTEL MELDIA KYOTO SHIJO OMIYA

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 97 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 97 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 97 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 97 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 97 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 โ€“ Goed

K

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GOOD
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 โ€“ Goed

ใƒขใƒˆใƒŸ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Yusuke

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ•ใ‚“ใฏ่ฆชๅˆ‡ใซๅฏพๅฟœใ—ใฆ้ ‚ใ‘ใพใ—ใŸใ€‚
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Miguel, Ponce

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was great
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 โ€“ Goed

???

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅ…จไฝ“็š„ใซๆธ…ๆฝ”ใงใจใฆใ‚‚้Žใ”ใ—ใ‚„ใ™ใ‹ใฃใŸใงใ™๏ผ
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใŸใ ใ—

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚ญใƒฌใ‚คใงใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ‚‚ๆ„Ÿใ˜ใŒ่‰ฏใ‹ใฃใŸ๏ผ
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Yusuke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅฐ‘ใ—่ฝใก็€ใ„ใŸๅ ดๆ‰€ใ€‚ใ‚ขใƒƒใƒˆใƒ›ใƒผใƒ ใช้›ฐๅ›ฒๆฐ—ใงใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๆ–นใ‚‚่ฆชๅˆ‡ใงใ™ใ€‚ๆฏ”่ผƒ็š„ๅฎ‰ใๅˆฉ็”จใงใใฆ่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Yusuke

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

shingo

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใŸใใ‚„

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

misao

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Rumi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 โ€“ Goed

Ana Jezabel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recomendable

Bien situado con habitaciones limpias, el personal correcto, hotel recomendable.
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ๅ››ๆกๅคงๅฎฎ้ง…่ฟ‘ใใงไพฟๅˆฉ

ๅ››ๆกๅคงๅฎฎ้ง…ใ‹ใ‚‰่ฟ‘ใใฆไพฟๅˆฉใงใ™ใ€‚้ƒจๅฑ‹ใ‚‚ใ‚ญใƒฌใ‚คใงใ—ใŸใ€‚็„กๆ–™ใฎๆœ็ฒฅใฎใ‚ตใƒผใƒ“ใ‚นใ‚‚ใ‚ใ‚ŠใŒใŸใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ใ‚ขใƒกใƒ‹ใƒ†ใ‚ฃใŒๆœ‰ๆ–™ใงใ™ใŒๅฎ‰ไพกใชใฎใงๅ•้กŒใชใ„ใจๆ€ใ„ใพใ™ใ€‚ใ‚€ใ—ใ‚็„ก้ง„ใ‚’ใชใใ™ใŸใ‚ใฎ็’ฐๅขƒ็š„ใช้…ๆ…ฎใ‚’ใ—ใฆใ„ใ‚‹ใจใ„ใ†ใ“ใจใงใ—ใ‚‡ใ†ใ€‚ ใพใŸๆฉŸไผšใŒใ‚ใ‚ŒใฐๅฎฟๆณŠใ—ใŸใ„ใจๆ€ใ„ใพใ™ใ€‚
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

MIZUKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

marin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใ‚ใ‘ใฟ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้€ฃๆณŠใงๅˆฉ็”จใ—ใพใ—ใŸใ€‚้ƒจๅฑ‹ใซใฏๅฐใ•ใชๅ†ท่”ตๅบซใ‚„่กฃ้กžใฎๆถˆ่‡ญๅ‰คใŒใ‚ใ‚ŠๅŠฉใ‹ใ‚Šใพใ—ใŸใ€‚ๅฎฟๆณŠๅฎขใŒ่‡ช็”ฑใซๅˆฉ็”จๅ‡บๆฅใ‚‹ใ‚นใƒšใƒผใ‚นใงใฏใ€ใŠ่Œถใ‚„็ˆ็ฒใ‚‚่‡ช็”ฑใซ้ฃฒใ‚ใฆ่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ๅ–ซ็…™ใฏๅฑ‹ๅค–ใซใฏใชใ‚Šใพใ™ใŒใ€ๅ…ฅใ‚Šๅฃ่„‡ใƒ™ใƒณใƒใงไธ€ๆœใงใใพใ—ใŸใ€‚ใƒ•ใƒญใƒณใƒˆใฎๆ–นใŒๅฟซใ็ฐ็šฟใ‚’่ฒธใ—ใฆใใ‚Œใฆใ€ๅบฆใ€…ใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ—ใŸใ€‚ๆœ้ฃŸใฎใŠ็ฒฅใŒใปใฃใ“ใ‚Š็พŽๅ‘ณใ—ใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ใพใŸๆ˜ฏ้žๅˆฉ็”จใ—ใŸใ„ใงใ™ใ€‚
5 nachten verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

MUTSUKO

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

HIROYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

4/10 โ€“ Matig

Hironori

2 nachten verbleven in december 2024

8/10 โ€“ Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 โ€“ Goed

ใƒจใ‚ทใ‚จ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใพใ ใ‚ชใƒผใƒ—ใƒณใ—ใฆ้–“ใ‚‚ใชใ„ใฎใ‹ๆ–ฝ่จญใฏ็ถบ้บ—ใงใ—ใŸใ€‚
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 โ€“ Goed

MASUMI

Reisde met partner
ใ‚ปใƒŸใƒ€ใƒ–ใƒซใฎใƒ„ใ‚คใƒณใƒซใƒผใƒ ใ ใฃใŸใฎใงใ€ใ‚†ใฃใใ‚Šไผ‘ใ‚ใฆใ‚ˆใ‹ใฃใŸ
2 nachten verbleven in november 2024