HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op 10 minuten lopen van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH

Exterieur
Twin kamer | Een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen
Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden | Een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen
Receptie
Gang

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 101
3 nov - 4 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven

Accessible Twin Room

  • Max. aantal: 2

Kamer (Queen)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer (Queen)

8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(32 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer (For 2 Guests)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Double Room

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 3

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2

Queen Room

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
7, 7-5, 7-6, Higashikujo Kitakarasumacho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8017

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kyototoren - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Sanjusangen-do-tempel - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Fushimi Inari Shrine - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 3 min. lopen
  • Station Kujo - 3 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪CoCo壱番屋 南区八条口店 - ‬1 min. lopen
  • ‪鳥楽 - ‬3 min. lopen
  • ‪吉象咖喱 - ‬2 min. lopen
  • ‪焼肉弘 八条口店 - ‬2 min. lopen
  • ‪スペインバル アブラモス Hablamos Kyoto - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH

Hotel in de buurt van Kyototoren
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH bevindt zich in de buurt van To-ji-tempel en Nishihonganji-tempel en biedt extraatjes zoals wasvoorzieningen. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een snelle uitcheckservice, een 24-uurs receptie en een lift
  • Een kluis bij de receptie, conciërgeservices en een bagageopslagruimte
  • Een automaat en meertalig personeel
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 81 gastenkamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast bad
  • Handgreep in de badkuip
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 2018

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

GARNET HOTEL Kyoto Station
GARNET HOTEL
GARNET Kyoto Station
THE GARNET HOTEL -Kyoto Station-
M’s Est Kyoto Station Kyoto
HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Hotel
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Kyoto
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH?

Vandaag, 1 nov. 2025, kost een verblijf bij HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH van één nacht voor twee volwassenen op 3 nov. 2025 min. € 100,96, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH te parkeren?

Bij HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH?

Dit hotel ligt in Minami-ku, binnen 15 minuten lopen van Kyototoren en To-ji-tempel. Ook Tofuku-ji-tempel en Sanjusangen-do-tempel liggen binnen 2 km afstand. Station Kujo en Station Kyoto liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 320 van 574 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 170 van 574 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 574 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 574 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 574 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nancy van

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Slechte geluidsisolatie

Je hoort alles in de gang en bij je buren sinds de deuren een kiertje eronder hebben.
5 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Sharon, Rancho Santa Margarita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff helped out a lot! Really appreciated their enthusiasm
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Eric

Reisde met partner
Negatief: Netheid
The room had a strong sweat/body smell and did not go away even when leaving the windows open. The walls had multiple stains that left the impression the room was neglected. Overall the hotel amenities are average with a good location, but the situation mentioned above did make the stay less enjoyable.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Haesook

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place at a very convenient location near the station.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Herman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is good. It’s located in a quiet area. If you prefer busy and more convenient. Maybe the hotel on the north side suits you.
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Joseph, Welcome Bay, Tauranga

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Nice front staff with some english. Room bit worn. Great Shower Pressure! Good location near train/bus station. Some noise at night. Elevator noise most annoying, bring ear plugs:)
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Dean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación ideal. El personal muy amable y la habitación impecable.
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Eleanor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely and welcoming team, and well connected hotel great for our 3 day trip to Kyoto
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Silvia

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Christopher

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great for an American experiencing Japan for the first time :D
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Nirmalie, Hawthorne

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The hotel was so close to the Kyoto train station South Gate. It was easy for us to catch the train, do shopping and dinning while we were staying at the hotel. Used Shinkansen, local trains and AirPort Express train from the Kyoto station without walking too far with our luggage.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Emmalinda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s my 2nd time to stayed with this hotel, it’s very convenient to get around and valued the money. The staffs are helpful they always greet us and accommodating. I really recommend.
Hotel Entrance
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yuhan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like this place, easy to access to the Kyoto Station. Safe and quite
10 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was exceptionally helpful.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to stations. Good ramen spot right next door.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Koji

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近なのに安い
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

SHINO

Reisde met familie
外の車の音が聞こえる
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Littlebit small, but we where only there for sleeping
14 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

hiroshi

2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Evelyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to Kyoto station. Walking distance to restaurants and transportation.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Yumiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the station. Staff at the front desk were very polite and friendly. The room was small, but very clean. The room got cleaned every day and it was so nice to come back to the clean room.
7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to trains in kyoto
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Mei

Positief: Personeel en service
除了床單不潔淨,整體上滿意
1 nacht verbleven in juli 2025