HOTEL RINGS KYOTO
Hotel met een koffiebar/café, op enkele stappen van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL RINGS KYOTO





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 93
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Verwarming met klimaatregeling
Een regendouchekop
Een haardroger
Superior Twin kamer, niet-roken (Disability Access)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Verwarming met klimaatregeling
Een regendouchekop
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Verwarming met klimaatregeling
Een regendouchekop
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Verwarming met klimaatregeling
Een regendouchekop
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Verwarming met klimaatregeling
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 511 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kabutoyacho Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-8114
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 2300 voor volwassenen en ca. JPY 2300 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL RINGS KYOTO Hotel
HOTEL RINGS KYOTO Kyoto
HOTEL RINGS KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL RINGS KYOTO
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
31 okt 2024
Paul
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Leonardo
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cornelia
Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cornelia
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
William
Reisde met partner
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Satomi
3 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satomi
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dessislava
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dessislava
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Florian
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florian
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
duc
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
duc
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Frayda
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frayda
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Annichen Hopland
25 mrt 2025
Annichen Hopland
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rowena
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rowena
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supert hotell
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ジュン
1 mrt 2025
ジュン
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yoram
25 feb 2025
Yoram
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yoram
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoram
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yu Sun
9 feb 2025
Yu Sun
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
FUMIO
Zakenreiziger
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMIO
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
MILLA
10 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente. Quarto espaçoso
MILLA
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yao
Reisde met partner, Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yao
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Wendi, San Francisco
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendi
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten