Hotel The Celestine Kyoto Gion
Luxe accommodatie met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Hotel The Celestine Kyoto Gion





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 210
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (2 beds) laden

Superior kamer, niet-roken (2 beds)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (2 beds) laden

Deluxe kamer, niet-roken (2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een bidet
Alle foto's voor Executive kamer, niet-roken (2 beds) laden

Executive kamer, niet-roken (2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een bidet
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken (2 beds, "Celestine Yasaka") laden

Junior suite, niet-roken (2 beds, "Celestine Yasaka")
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een bidet
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken (2 beds, "Celestine Higashiyama") laden

Junior suite, niet-roken (2 beds, "Celestine Higashiyama")
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Accessible, 2 beds) laden

Kamer, niet-roken (Accessible, 2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verwarming met klimaatregeling
Privébadkamer
Apart bad en douche
Alle foto's voor Standard , 1 Bed Queen laden

Standard , 1 Bed Queen
Alle foto's voor Superior , 1 Bed Queen laden

Superior , 1 Bed Queen
Alle foto's voor Superior , 2 Beds laden

Superior , 2 Beds
Alle foto's voor Accessible , 2 Beds laden

Accessible , 2 Beds
Alle foto's voor Junior Suite , 2 Beds, Celestine Higashiyama laden

Junior Suite , 2 Beds, Celestine Higashiyama
Alle foto's voor Junior Suite, 2 Beds, Celestine Yasaka laden

Junior Suite, 2 Beds, Celestine Yasaka
Alle foto's voor Executive , 2 Beds laden

Executive , 2 Beds
Alle foto's voor Moderate Queen Room laden

Moderate Queen Room
Misschien vind je dit ook leuk

ROKU KYOTO, LXR Hotels & Resorts
Wijk Kita
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 58 beoordelingen
De prijs is € 667
9 dec - 10 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

572 Komatsucho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0933
Over deze accommodatie
Hotel The Celestine Kyoto Gion
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.478 beoordelingen
De prijs is € 418
29 nov - 30 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 2000.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL CELESTINE KYOTO GION
HOTEL CELESTINE GION
CELESTINE KYOTO GION
CELESTINE GION
The Celestine Kyoto Gion Kyoto
HOTEL THE CELESTINE KYOTO GION Hotel
HOTEL THE CELESTINE KYOTO GION Kyoto
HOTEL THE CELESTINE KYOTO GION Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel The Celestine Kyoto Gion
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
6 jan 2024
Marc
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Martijn
Reisde met familie
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martijn
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 dec 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Mary Angela
Reisde met familie
15 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Angela
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Laurel
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurel
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Samantha
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elena
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
David
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aesha
18 okt 2025
Aesha
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anastasia
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anastasia
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Monika
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monika
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ken, Dallas
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Ken
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ron, Hod Hasharon
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ron
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yifei
Reisde met een groep, Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yifei
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
phillip
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
phillip
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Doreen
28 sep 2025
Doreen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alaleh
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alaleh
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander, Brooklyn
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
23 sep 2025
Daniel
3 nachten verbleven in september 2025

















