Hearton Hotel Kyoto
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Nijō-kasteel
Fotogalerie voor Hearton Hotel Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
10 dec - 11 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (2 Single Beds + 1 Extra Bed) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (2 Single Beds + 1 Extra Bed)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(34 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken laden

Economy Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken (2 Single, 1 sofa, 1 extrabed- Non Smo) laden

Vierpersoonskamer, niet-roken (2 Single, 1 sofa, 1 extrabed- Non Smo)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 521 beoordelingen
De prijs is € 96
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Oike-agaru, Higashinotoin St. Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604 0836
Over deze accommodatie
Hearton Hotel Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 801 beoordelingen
De prijs is € 46
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1650 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: JPY 2000 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Hearton Hotel
Hearton Hotel
Hearton Hotel Kyoto
Hearton Kyoto
Hearton Kyoto Hotel
Hotel Hearton
Hotel Hearton Kyoto
Kyoto Hearton Hotel
Hearton Motel Kyoto
Hearton Hotel Kyoto Hotel
Hearton Hotel Kyoto Kyoto
Hearton Hotel Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hearton Hotel Kyoto
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Takanobu
Zakenreiziger
27 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takanobu
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Hinako
Zakenreiziger
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hinako
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Miyuki
25 nov 2025
Positief: Netheid
Miyuki
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias
Reisde met partner
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nam Fatt
Reisde met partner
17 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nam Fatt
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Itsuki
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Itsuki
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tracey
Reisde met familie
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracey
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ken
Reisde met familie
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
victor
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
victor
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mary Jo
Reisde met familie
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Jo
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
Reisde met een groep
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Margit, Bad Homburg
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margit
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Caroline
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caroline
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Joseph
8 nov 2025
Joseph
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rebekah
Reisde met een groep
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebekah
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hooi, Brisbane
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hooi
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Tyler
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyler
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Luca
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luca
4 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Shigeru
6 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Shigeru
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Emin
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emin
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
Zakenreiziger
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Takao
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takao
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carol-Anne
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol-Anne
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
1 nov 2025
Julie
6 nachten verbleven in oktober 2025

















