Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 7 minuten lopen van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 85
4 jan - 5 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
32 van 32 kamers weergeven

Kamer, 1 kingsize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familiekamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 queensize bed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 1 queensize bed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 1 queensize bed (Family Room)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familiekamer, 1 queensize bed

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Kamer, 1 queensize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior kamer, 1 queensize bed

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

KING DELUXE FAMILY ROOM

  • Max. aantal: 4

KING FAMILY ROOM

  • Max. aantal: 3

KING GUEST ROOM

  • Max. aantal: 2

KING SUPERIOR ROOM

  • Max. aantal: 2

TWIN DELUXE FAMILY ROOM

  • Max. aantal: 4

TWIN FAMILY ROOM

  • Max. aantal: 3

TWIN GUEST ROOM

  • Max. aantal: 2

TWIN PREMIUM FAMILY ROOM

  • Max. aantal: 6

TWIN SUPERIOR FAMILY ROOM

  • Max. aantal: 3

TWIN SUPERIOR ROOM

  • Max. aantal: 2

QUEEN GUEST ROOM

  • Max. aantal: 2

QUEEN SUPERIOR ROOM

  • Max. aantal: 2

QUEEN FAMILY ROOM

  • Max. aantal: 3

QUEEN DELUXE ACCESSIBLE ROOM

  • Max. aantal: 2

Queen Accessible Room

  • Max. aantal: 2

Queen Deluxe Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
397 Gojokarasumacho, Karasuma-dori, Kyoto, Kyoto, 600-8418

In de buurt

  • Shijo-straat - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Kawaramachi-straat - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Markt van Nishiki - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Kyototoren - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Pontocho-laan - 17 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Gojo - 3 min. lopen
  • Station Shijo - 6 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪CoCo壱番屋 烏丸五条店 - ‬2 min. lopen
  • ‪コメダ珈琲店烏丸五条店 - ‬1 min. lopen
  • ‪純米酒粕 玉乃光 - ‬3 min. lopen
  • ‪ちゃんぽん亭総本家四条烏丸店 - ‬1 min. lopen
  • ‪the bridge - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma

Hotel met een chique stijl in de buurt van Markt van Nishiki
Voorzieningen zoals stomerij-/wasservices, een 24-uurs fitnesscentrum en een restaurant en een ligging in de buurt van Kawaramachi-straat en Kyototoren maken van Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma de ideale accommodatie. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en profiteer van voorzieningen zoals een snackbar/delicatessenwinkel.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
  • Een geldautomaat/bankservice, een automaat en een lift
  • Meertalig personeel
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 250 kamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals bureaustoelen en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies van 49 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en elektrische adapters/opladers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: internet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Together & Co.

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (100 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2022

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 49 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elektrische adapters
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hilton Kyoto Shijo Karasuma
Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma Hotel
Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma Kyoto
Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma?

Vandaag, 6 dec. 2025, kost een verblijf bij Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma van één nacht voor twee volwassenen op 4 jan. 2026 min. € 84,83, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 15 minuten lopen van Shijo-straat, Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki. Ook Kyototoren en Pontocho-laan liggen binnen 2 km afstand. Station Gojo ligt op maar 3 minuten lopen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 17 minuten lopen.

Beoordelingen over Hilton Garden Inn Kyoto Shijo Karasuma

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 198 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 264 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hulya en Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is new, clean and comfortable. The breakfast in my opinion was not so good unfortunately. Staff very friendly and correct.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, good location, good breakfast
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel is clean overall and easily accessible to public transportation and walking distance to popular areas. However, the vanity hot water tab didn’t work properly, you have turn it half way to get hot water, if you turn it all the way up, you will only get cold water. Also the hot water facility in the lobby is useless, I asked the front desk who suggested you have to wait for a couple minutes, 5 mins down the track all I got was room temperature water. If you don’t mind all above, it’s not a bad hotel.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Nathaniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved this hotel. The staff were so friendly and courteous, they speak excellent english. The rooms were comfy and clean and the view from my room was amazing, we could see a shrine and the kannon from our window. The gym is perfect with a variety of free weight dumbells and smith machines. My only criticism is the laundry, there should be more machines - it was hard to secure one while at the hotel. If you stay at the hotel when others would be gone (during the day) it is easy though. I would like to thank the staff for being so nice. It was a breath of fresh air after staying in Shinjuku that reminded me why I love this country.
6 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Evette

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean , the staff fantastic and breakfast with a very very good selection
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

nasser

4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Michiko

4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ashton

5 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Fumiaki

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jesse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay! The staff were lovely, the room was so clean and cozy, and the location was perfect for exploring the area. We’re already planning to come back soon!
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Titilayo

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid
Tout etait parfait
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Aaron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well furnished. Very comfortable stay.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was close to multiple subways and bus stops, very walkable and has many dining options + convenience stores. Laundry was also available 24hrs, which was a perk. The staff were very accommodating. Would definitely stay here again.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Sheryl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed staying at this hotel plus it had a nice location.
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good place. Can you give me a breakdown for the nightly cost of stay?
9 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Shivanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location transition not too far and shopping on the main strip with food also very convenient.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kevin

2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
早餐食物種類偏少,但整體來說酒店非常整潔,職員服務周到有禮,即使普通英語對答也很流暢
3 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sakai

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Danella

4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Sam

3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location well situated next to a lot of good transport links. Hotel very clean and comfortable. Bed very comfortable. Rooms very small, cleaners didn’t clean the room each day just made the bed, food and drinks in the hotel bar quite expensive. Ok hotel probably wouldn’t rush back.
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Larissa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is great! We had to switch hotels because the other one we were staying at had a very musty smell and the AC wasn’t working properly. This was a last minute change and ae couldn’t be happier. The rooms are small but very effective. Very comfortable and practical. The staff is the nicest and the breakfast options were also great. The location is perfect and walkable to lots of main places like the nishiki market and Gion. Very happy with the stay!
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Pramit

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in augustus 2025