Fotogalerie voor Hop Inn Kyoto Shijo Omiya





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 93
15 okt - 16 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Single Room with Breakfast laden

Single Room with Breakfast
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Basic Double Room with Breakfast laden

Basic Double Room with Breakfast
9,0 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin Room with Breakfast laden

Twin Room with Breakfast
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditional Twin Room with Breakfast laden

Traditional Twin Room with Breakfast
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin Room with Breakfast laden

Deluxe Twin Room with Breakfast
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een slaapbank
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Traditional Quadruple Room with Breakfast laden

Traditional Quadruple Room with Breakfast
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Family Room with Breakfast laden

Family Room with Breakfast
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Single Room With Breakfast laden

Single Room With Breakfast
Alle foto's voor Semi Double Room With Breakfast laden

Semi Double Room With Breakfast
Alle foto's voor Twin Room With Breakfast laden

Twin Room With Breakfast
Alle foto's voor Tatami Twin Room With Breakfast laden

Tatami Twin Room With Breakfast
Alle foto's voor Tatami Quadruple With Breakfast laden

Tatami Quadruple With Breakfast
Alle foto's voor Deluxe Family Room With Breakfast laden

Deluxe Family Room With Breakfast
Alle foto's voor Deluxe Twin With Sofa Bed Inclusive Of Breakfast laden

Deluxe Twin With Sofa Bed Inclusive Of Breakfast
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 105 beoordelingen
De prijs is € 1.251
4 nov - 5 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hop Inn Kyoto Shijo Omiya is gelegen in de wijk Wijk Nakagyo in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Nijō-kasteel en Kinkaku-ji-tempel zijn een aantal bekende bezienswaardigheden en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoekje brengen aan Kawaramachi-straat. Ook een bezoek aan Kiyomizu Temple en Universiteit van Kyoto is sterk aanbevolen.

14-2 Mibubojocho, Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-8804
In de buurt
- Nijō-kasteel - 13 min. lopen - 1.2 km
- Kawaramachi-straat - 3 min. rijden - 2.3 km
- Kiyomizu Temple - 6 min. rijden - 4.2 km
- Kinkaku-ji-tempel - 7 min. rijden - 4.7 km
- Universiteit van Kyoto - 7 min. rijden - 5.1 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 餃子の王将四条大宮店 - 3 min. lopen
- South Bound Kyoto - 3 min. lopen
- 屋台居酒屋 やたいや 四条大宮店 - 3 min. lopen
- ACTUAL KYOTO - 1 min. lopen
- 味ごころ 談 - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Hop Inn Kyoto Shijo Omiya
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Kyoto Gojo Omiya
APA Hotel Kyoto Gojo Omiya
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.2 van 10, Fantastisch, 423 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, Google Pay, Apple Pay, PayPay, UnionPay QuickPass, LINE Pay, R Pay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hop Kyoto Shijo Omiya Kyoto
Hop Inn Kyoto Shijo Omiya Hotel
Hop Inn Kyoto Shijo Omiya Kyoto
Hop Inn Kyoto Shijo Omiya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hop Inn Kyoto Shijo Omiya
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sonja
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Sonja
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Fabian
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Fabian
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Joanna
4 aug 2025
Joanna
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
matsui
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
matsui
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
a.
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



a.
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
matsui
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
matsui
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
tsutomu
5 jun 2025
tsutomu
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
30 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Daniel
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Aman
29 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aman
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sharon
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sharon
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mary
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome stay
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yoshiki
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
matsui
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
matsui
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
James, Calgary
Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jontae
Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jontae
7 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Keiko
4 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiko
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MJ
Reisde met partner
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MJ
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Edna
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edna
5 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Yu Ting
5 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu Ting
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
I-JIE
20 jan 2025
I-JIE
3 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 jan 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
エアコンから悪臭
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Federico
Reisde met partner
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Federico
4 nachten verbleven in november 2024