Hop Inn Kyoto Shijo Omiya

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Nijō-kasteel

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hop Inn Kyoto Shijo Omiya

Openbaar bad
Traditional Quadruple Room with Breakfast | 1 slaapkamer, donzen dekbedden, een bureau, een laptopwerkplek
Receptie
Receptie
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant
De huidige prijs is € 93
15 okt - 16 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Single Room with Breakfast

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Basic Double Room with Breakfast

9,0 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin Room with Breakfast

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Traditional Twin Room with Breakfast

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoons futons

Deluxe Twin Room with Breakfast

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een slaapbank
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Traditional Quadruple Room with Breakfast

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Family Room with Breakfast

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 26 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Single Room With Breakfast

  • Max. aantal: 1

Semi Double Room With Breakfast

  • Max. aantal: 2

Twin Room With Breakfast

  • Max. aantal: 2

Tatami Twin Room With Breakfast

  • Max. aantal: 2

Tatami Quadruple With Breakfast

  • Max. aantal: 4

Deluxe Family Room With Breakfast

  • Max. aantal: 4

Deluxe Twin With Sofa Bed Inclusive Of Breakfast

  • Max. aantal: 3

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hop Inn Kyoto Shijo Omiya is gelegen in de wijk Wijk Nakagyo in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Nijō-kasteel en Kinkaku-ji-tempel zijn een aantal bekende bezienswaardigheden en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoekje brengen aan Kawaramachi-straat. Ook een bezoek aan Kiyomizu Temple en Universiteit van Kyoto is sterk aanbevolen.
Kaart
14-2 Mibubojocho, Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-8804

In de buurt

  • Nijō-kasteel - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Kawaramachi-straat - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Kiyomizu Temple - 6 min. rijden - 4.2 km
  • Kinkaku-ji-tempel - 7 min. rijden - 4.7 km
  • Universiteit van Kyoto - 7 min. rijden - 5.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Omiya - 1 min. lopen
  • Metrostation Tanbaguchi - 15 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 108 min. rijden

Restaurants

  • ‪餃子の王将四条大宮店 - ‬3 min. lopen
  • ‪South Bound Kyoto - ‬3 min. lopen
  • ‪屋台居酒屋 やたいや 四条大宮店 - ‬3 min. lopen
  • ‪ACTUAL KYOTO - ‬1 min. lopen
  • ‪味ごころ 談 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hop Inn Kyoto Shijo Omiya

Hotel in de buurt van Nijō-kasteel
Hop Inn Kyoto Shijo Omiya bevindt zich in de buurt van Kawaramachi-straat en Kiyomizu Temple en biedt extraatjes zoals een gratis ontbijtbuffet, een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en wasvoorzieningen. Het plaatselijke restaurant met Japanse gerechten, Kyo Modern Dining Luxe, serveert ontbijt. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een automaat, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Koffie/thee in de lobby, meertalig personeel en een lift
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 136 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Toiletten met elektronisch bidet, bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 40 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, mini-koelkasten en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Kyo Modern Dining Luxe

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Dun tapijt in gemeenschappelijke ruimtes
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (91 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 40 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minikoelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, Google Pay, Apple Pay, PayPay, UnionPay QuickPass, LINE Pay, R Pay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hop Kyoto Shijo Omiya Kyoto
Hop Inn Kyoto Shijo Omiya Hotel
Hop Inn Kyoto Shijo Omiya Kyoto
Hop Inn Kyoto Shijo Omiya Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hop Inn Kyoto Shijo Omiya?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hop Inn Kyoto Shijo Omiya?

Vandaag, 11 okt. 2025, kost een verblijf bij Hop Inn Kyoto Shijo Omiya van één nacht voor twee volwassenen op 15 okt. 2025 min. € 93,27, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hop Inn Kyoto Shijo Omiya te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hop Inn Kyoto Shijo Omiya?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hop Inn Kyoto Shijo Omiya uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hop Inn Kyoto Shijo Omiya?

Dit hotel ligt in Wijk Nakagyo, op 1,1 km van Nijō-kasteel en binnen 5 km afstand van Kawaramachi-straat en Kiyomizu Temple. Ook Kinkaku-ji-tempel en Universiteit van Kyoto liggen binnen 10 km afstand. Station Omiya ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Tanbaguchi is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Hop Inn Kyoto Shijo Omiya

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 53 van 93 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 93 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 93 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 93 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 93 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Meredith

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena ubicación con entrada a estación de metro frente al hotel. A 2 estaciones de la calle principal, mercado de comida y atracciones de kyoto
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Sonja

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Price was low. Room was small but comfortable and everything I needed. Almost booked somewhere else but this place had an onsen and was only slightly more. I'm glad I stayed here, worth the extra cost. Breakfast was good! I would easily stay here again!!
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Fabian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very friendly staff. Good price and service.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン時の説明はほとんどありませんでしたが、 スマホで見られる案内PDFを読めば必要な情報は全て記載されてましたので問題ありませんでした。 大浴場の湯船の湯の温度が低く温水プールのようでした。 夏なのでわざとなのか分かりませんが、一般的な40℃ぐらいだとありがたいです。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Joanna

2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

matsui

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食のお皿、小分けできるお皿に変わり良好でした。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

a.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
四条大宮駅から近くて便利
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

matsui

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食も付いていて非常に良かった
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

tsutomu

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
El mejor hotel de nuestro viaje a Japón
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Aman

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place!
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sharon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We found that the rooms were very nice and the location of the hotel was convenient. The only blemish is that there weren't enough washing machines and the dryer did not dry clothes even after running it for 3 cycles.
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good! There are plenty of restaurants around the area, convenience store, and even groceries. Train station across the hotel. Staff very accommodating. The only downside is there is only 2 units of washing machine and 1 microwave for all the guest. Long wait line just to do laundry and heat up food. Lastly on our last night there was a guest trying to open our door,Which scared my family . The staff wasn’t really helpful about what happened. But in general happy with our stay.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awesome stay

The hotel is excellent and staff are very friendly. We were arrived earlier and were able to check in earlier. The hotel provided free coffee daily.
5 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Yoshiki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pudding I bought at the kyoto department store didn't come with a spoon, but the hotel staff kindly provided a plastic spoon, which was very helpful. I'm grateful for their kind hospitality.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

matsui

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1回目の宿泊時は朝食が高くなかったと思いますが、2回目(12月)の宿泊のときは朝食代が高くなっていました。また6月に宿泊しますが、朝食代が高かったような....?
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

James, Calgary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No frills and even had a small public bath
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jontae

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My mom and I loved our stay! Rooms were clean; beds were comfortable; plenty of amenities and things to do in the surrounding area. Staff was always present and cordial.
7 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Keiko

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

MJ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is closed to train station and Gion District. We even walked from Nishiki Market back to our hotel.
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Edna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was very convenient to transportation and restaurants. Hotel was clean and smell good. Towels are very clean even after 3 days of use. I will recommend this hotel to my friends.thsnk you very much.
5 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Yu Ting

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

I-JIE

3 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

エアコンから悪臭

バスルームの扉を開けた瞬間、生乾き臭がしました。お風呂上がりに熱かったのでエアコンで冷房をつけたのですが、ものすごい悪臭が出てきました。おそらくエアコンの清掃をしていないと思います。 その他、バスタブにトイレットペーパーの切れ端が落ちており、入浴時に排水口がつまってしまいました。
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Federico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La struttura si trova in una posizione comoda per raggiungere la zona centrale di Kyoto, in quanto vicino a due linee metro (una delle quali comodissima per raggiungere Arashyama). Personale accogliente e gentile; disponibilitá di lasciare i bagagli pre check-in e post check-out. Disponibilità per gli ospiti di tè/caffè all'ingresso. Disponibilità giornaliera di tutti i prodotti di servizio (bagnoschiuma, shampoo, salviette, spazzolino, lamette). La camera si presenta minimal nella dimensione, ma ben arredata con richiamo alla tradizione giapponese; è dotata dei confort necessari. Bagno con vasca, ben tenuto. Ottima pulizia. Presente servizio di lavanderia gratuito; era funzionante 1 lavatrice su 2; disponibili 2 asciugatrici, che però causa filtro sporco e conseguente surriscaldamento si bloccavano di continuo; servizio da migliorare. In conclusione posso dire che personalmente il rapporto qualità/prezzo è buono.
4 nachten verbleven in november 2024