Fotogalerie voor Hotel ALZA KYOTO





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 416
25 okt - 26 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, op de hoek laden

Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, op de hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een slaapbank
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een slaapbank
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op stad laden

Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op stad
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een slaapbank
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op stad, op de hoek laden

Premium Twin kamer, uitzicht op stad, op de hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een slaapbank
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive Twin kamer, uitzicht op stad laden

Executive Twin kamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een slaapbank
Alle foto's voor Comfort Twin kamer (Deluxe) laden

Comfort Twin kamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, op de hoek laden

Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, op de hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Comfort Double Room laden

Comfort Double Room
Alle foto's voor Comfort Twin Room laden

Comfort Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Comfort Twin Room laden

Deluxe Comfort Twin Room
Alle foto's voor Corner Premium Double Room With Kamogawa River View laden

Corner Premium Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View laden

Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View
Alle foto's voor Deluxe Double Room With Kamogawa River View laden

Deluxe Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Gion City View laden

Corner Premium Twin Room with Gion City View
Alle foto's voor Executive Twin Room with Gion City View laden

Executive Twin Room with Gion City View
Alle foto's voor Superior Double Room With Gion City View laden

Superior Double Room With Gion City View
Alle foto's voor Superior Double Room with Kamogawa River View laden

Superior Double Room with Kamogawa River View
Misschien vind je dit ook leuk

STITCH HOTEL Kyoto
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 439
28 okt - 29 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel ALZA KYOTO ligt in de wijk Gion in Kyoto. De accommodatie is gelegen vlak bij een metrostation en aan de rivierpromenade. Culturele hoogtepunten die je hier kunt bezoeken zijn onder andere Samurai Kembu-theater en Museum voor Moderne Kunst Kahitsukan in Kyoto. Een aantal andere bijzondere bezienswaardigheden zijn Gion Tatsumi Bridge en Yasaka-altaar. Ook een bezoek aan Machikado Minaport en Kyoto MINAMIZA-theater is sterk aanbevolen.

3-33, Benzaitencho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0086
In de buurt
- Pontocho-laan - 1 min. lopen - 0.2 km
- Kawaramachi-straat - 4 min. lopen - 0.4 km
- Yasaka-altaar - 7 min. lopen - 0.6 km
- Markt van Nishiki - 8 min. lopen - 0.7 km
- Kiyomizu Temple - 19 min. lopen - 1.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- EL TESORO - 1 min. lopen
- 農家野菜 ふたご家 - 2 min. lopen
- Cafetel 京都三条 for Ladies - 2 min. lopen
- 喫酒 幾星 - 1 min. lopen
- 力餅 - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel ALZA KYOTO
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.342 beoordelingen
De prijs is € 216
6 nov - 7 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 2860 voor volwassenen en ca. JPY 2860 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel ALZA
ALZA KYOTO
Hotel ALZA KYOTO Hotel
Hotel ALZA KYOTO Kyoto
Hotel ALZA KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel ALZA KYOTO
9,8
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,8
Locatie
9,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
TSUYOSHI
16 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
TSUYOSHI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
10 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Anna
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sandy
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandy
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MARIO
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIO
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pramode
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pramode
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
28 jul 2025
Laura
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Genaro
Reisde met een groep
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genaro
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carmelo
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmelo
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mariya
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariya
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Sal
10 jul 2025
Sal
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shahrokh, SEATTLE
5 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shahrokh
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dana, Washington
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dana
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mihnea
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mihnea
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
R
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
R
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Esther, Singapore
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Esther
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jenny
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Luca
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luca
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mery
17 jun 2025
Mery
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Petra
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das beste Hotel auf unserer Japan-Reise
Petra
7 nachten verbleven in mei 2025