Hotel ALZA KYOTO
Hotel aan de promenade van Kyoto met een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Hotel ALZA KYOTO





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 162
16 dec - 17 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, op de hoek laden

Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, op de hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op stad laden

Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op stad, op de hoek laden

Premium Twin kamer, uitzicht op stad, op de hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Alle foto's voor Executive Twin kamer, uitzicht op stad laden

Executive Twin kamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Comfort Twin kamer (Deluxe) laden

Comfort Twin kamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een slaapbank - eenpersoons
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, op de hoek laden

Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, op de hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een slaapbank - eenpersoons
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Comfort Double Room laden

Comfort Double Room
Alle foto's voor Comfort Twin Room laden

Comfort Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Comfort Twin Room laden

Deluxe Comfort Twin Room
Alle foto's voor Corner Premium Double Room With Kamogawa River View laden

Corner Premium Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View laden

Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View
Alle foto's voor Deluxe Double Room With Kamogawa River View laden

Deluxe Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Gion City View laden

Corner Premium Twin Room with Gion City View
Alle foto's voor Executive Twin Room with Gion City View laden

Executive Twin Room with Gion City View
Alle foto's voor Superior Double Room With Gion City View laden

Superior Double Room With Gion City View
Alle foto's voor Superior Double Room with Kamogawa River View laden

Superior Double Room with Kamogawa River View
Misschien vind je dit ook leuk

THE HOTEL HIGASHIYAMA KYOTO TOKYU, A Pan Pacific Hotel
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 258 beoordelingen
De prijs is € 115
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-33, Benzaitencho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0086
Over deze accommodatie
Hotel ALZA KYOTO
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.489 beoordelingen
De prijs is € 56
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 2860 voor volwassenen en ca. JPY 2860 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel ALZA
ALZA KYOTO
Hotel ALZA KYOTO Hotel
Hotel ALZA KYOTO Kyoto
Hotel ALZA KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel ALZA KYOTO
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met een groep, Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Martin Edward
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Martin Edward
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Megha
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megha
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
MIE
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIE
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
26 okt 2025
Christopher
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SABINA
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SABINA
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lindsay
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lindsay
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
11 okt 2025
Eric
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lawrence
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lawrence
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
TSUYOSHI
16 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
TSUYOSHI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
10 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Anna
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sandy
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandy
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Val
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
15 aug 2025
Christopher
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location and beautiful rooms
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Faye
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful hotel in the heart of Gion.
Faye
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MARIO
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIO
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pramode
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pramode
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sandeep
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and excellent rooms.
Sandeep
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
28 jul 2025
Laura
3 nachten verbleven in juli 2025

















