HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo

Exterieur
Lobby
1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed
Ingang accommodatie
Ingang accommodatie

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 118
16 okt - 17 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Moderate Twin)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Amanek Double Room

  • Max. aantal: 2

Amanek Triple Room

  • Max. aantal: 3

Standard Twin Room, 2 Twin Beds (Moderate Twin)

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Barrier Free Twin With Bath

  • Max. aantal: 2

Standard King Room

  • Max. aantal: 2

Standard Triple Room

  • Max. aantal: 3

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
616 Azuchicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8040

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Shijo-straat - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Markt van Nishiki - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Kyototoren - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Kiyomizu Temple - 20 min. lopen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Kiyomizu-gojo - 3 min. lopen
  • Station Gojo - 8 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 58 min. rijden

Restaurants

  • ‪Len - ‬4 min. lopen
  • ‪COYOTE The Roots - ‬3 min. lopen
  • ‪Sugar Hill - ‬3 min. lopen
  • ‪酒呑にし川 - ‬2 min. lopen
  • ‪杦sen - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
Een ligging in de buurt van Markt van Nishiki en Pontocho-laan en faciliteiten zoals wasvoorzieningen maken van HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een selfserviceontbijt (tegen een toeslag), een automaat en een bagageopslagruimte
  • Een waterkoeler en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 118 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Regendouches, toiletten met elektronisch bidet en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, verwarming en schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks zelfbedieningsontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.500 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift (80 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 43 inch

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Kinderen tot en met 6 jaar oud krijgen gratis ontbijt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 1500 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amanek Kyoto Kawaramachi Gojo
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Kyoto
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo?

Vandaag, 13 okt. 2025, kost een verblijf bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo van één nacht voor twee volwassenen op 16 okt. 2025 min. € 117,89, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 10 minuten lopen van Kawaramachi-straat en Shijo-straat. Ook Markt van Nishiki en Pontocho-laan liggen binnen 15 minuten lopen. Station Kiyomizu-gojo ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Gojo is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 168 van 319 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 93 van 319 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 319 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 319 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 319 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

DAVID

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Room was not clean, staff lacks English knowledge and the breakfast is horrible. More hostel vibes
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

jessica

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its has much space than our hotel in Osaka. The bathroom was perfect- love the rain shower. The hotel is next to 7 eleven which is very convenient for us...everyday konbini experience. Very clean and lots of good amenities. I love the in house onsen experience. I will definitely recommend this hotel to my family and friends who will visit Kyoto.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Muhammad

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Clean Rooms, Amazing Staff
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

MARIA

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
the rooms were very small
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved this hotel because it was convenient, clean, and easy to access. The only thing that I would say that I didn’t like was the smoke smell on the area to enter the elevator because the smoke room was right next to it.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Pablo Eduardo

3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

melina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bus stop right by the hotel! Clean facility and helpful staff.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅もバスも近くてコンビニもホテルのすぐ側にあり、良かったです
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Leian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, they have an onsen my partner tried it and was very pleased by it! It’s so close to everything and they’re very knowledgeable
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
とにかく、便利。 コンビニは近い。 京阪電車近い。 バス停直ぐそこ。 コインパも周りにあります。 大浴場湯船が広い! 脱衣所だけ、少し狭くて、それだけ残念
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jorge, Portland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location!
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Hector

Positief: Netheid, personeel en service
All about this hotel was good except for the size of the room. At least the one we got had absolutely no space to even open a suitcase. The bed took 90% of the space in the room. Other than that, location, service, and food would be its strongest points.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy cerca de la estación de metro
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

maricar piedad

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Nice and clean hotel. Very close to all must viait areas in Kyoto
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Yasuyo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
従業員が親切でした。ドリンクサービスが嬉しい。冷凍庫が欲しいです。洗濯機内が汚かった。
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

tomotaka

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

TOMOKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗でした。手軽に宿泊できるので、機会があればまた利用したい。駐車場が無いのが残念。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Asuka

2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hiroaki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
静かな雰囲気でのんびり過ごすことが出来ました。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Kyoko

Positief: Netheid, personeel en service
ベットがシモンズでゆっくり寝られた。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Isabel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy pequeño la habitación pero bien precio , cómodo para trasladarse a lugares de interés
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Tristan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice overall
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Lina

3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Margo

Rooms are extremely small
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Shafaat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s very clean and well kept! This hotel is about 15 minutes walk from the central part of Kyoto like Gion Kawaramachi so you can save on taxis as well. Didn’t use the subway so not sure how accessible it is from that POV. I recommend :)
2 nachten verbleven in juni 2025