HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo

Exterieur
1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed
Ingang accommodatie
Lobby
Ingang accommodatie

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard Twin kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Moderate Twin)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer

9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Amanek Double Room

  • Max. aantal: 2

Amanek Triple Room

  • Max. aantal: 3

Standard Twin Room, 2 Twin Beds (Moderate Twin)

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Barrier Free Twin With Bath

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
616 Azuchicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8040

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Shijo-straat - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Markt van Nishiki - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Kyototoren - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Kiyomizu Temple - 20 min. lopen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Kiyomizu-gojo - 3 min. lopen
  • Station Gojo - 8 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 58 min. rijden

Restaurants

  • ‪酒呑にし川 - ‬2 min. lopen
  • ‪Hachi Record Shop and Bar - ‬3 min. lopen
  • ‪Sugar Hill - ‬3 min. lopen
  • ‪COYOTE The Roots - ‬3 min. lopen
  • ‪マールカフェ - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
Een ligging in de buurt van Markt van Nishiki en Pontocho-laan en faciliteiten zoals wasvoorzieningen maken van HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een selfserviceontbijt (tegen een toeslag), een waterkoeler en een lift
  • Een automaat en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 118 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Regendouches, toiletten met elektronisch bidet en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, verwarming en schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans en Koreaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks zelfbedieningsontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.500 voor volwassenen en JPY 1.000 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift (80 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 43 inch

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 1500 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amanek Kyoto Kawaramachi Gojo
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Kyoto
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 10 minuten lopen van Kawaramachi-straat en Shijo-straat. Ook Markt van Nishiki en Pontocho-laan liggen binnen 15 minuten lopen. Station Kiyomizu-gojo ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Gojo is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 147 van 294 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 91 van 294 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 294 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 294 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 294 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

DAVID

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Room was not clean, staff lacks English knowledge and the breakfast is horrible. More hostel vibes
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Yasuyo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
従業員が親切でした。ドリンクサービスが嬉しい。冷凍庫が欲しいです。洗濯機内が汚かった。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

TOMOKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗でした。手軽に宿泊できるので、機会があればまた利用したい。駐車場が無いのが残念。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hiroaki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
静かな雰囲気でのんびり過ごすことが出来ました。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Kyoko

Positief: Netheid, personeel en service
ベットがシモンズでゆっくり寝られた。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Isabel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy pequeño la habitación pero bien precio , cómodo para trasladarse a lugares de interés
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Tristan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice overall
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Margo

Rooms are extremely small
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Shafaat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s very clean and well kept! This hotel is about 15 minutes walk from the central part of Kyoto like Gion Kawaramachi so you can save on taxis as well. Didn’t use the subway so not sure how accessible it is from that POV. I recommend :)
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

María Gabriela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena ubicación, limpio, el baño espacioso, pero la forma en la que está ubicada la cama de pronto puede ser incómoda.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Chi Fai

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

weiqiang

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Too small.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Callie

4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Alejandro

3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and helpful. The hotel has a cute Boutique look to it and easy to access.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

kristen

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice location and good beds and delicious breakfast. I also enjoyed the onsen
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A lot of bed bugs in our rooms
4 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Cristina

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and helpful staff, clean & modern, spacious lobby with free luggage storage, spacious dining room area to chill and have free drinks in the afternoon, loved the Japanese public bath and other common amenities on the 2nd floor, walkable to train stations and shops
5 steps from the door and there's the bed! 3 person room with raised platform beds
Can't sit in between bed and desk if you're literally a fat person
I guess this is a Japanese style bed??? Luggage storage under the bed. Won't work if you have oversized American luggages!
5 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Takehiko, Kamakura

6 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Katelyn

5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and great attention
3 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Balram

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are deceivingly small from pictures. Barely any room to walk around. Otherwise fine service and pretty clean. Definitely not for a bigger group.
2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

JOHN

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are extremely small, the smoking room is right in front of the elevators, there is a lot of noise at night, the noise from the cars on the street is loud, and the breakfast buffet is terrible.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Dolores

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Facilitan mucho el tema de transporte de maletas y es fácil comunicarse con ellos
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Yamilet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy cómodo y personal muy amable. Excelente ubicación
4 nachten verbleven in mei 2025