Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Moderate Twin) laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Moderate Twin)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Amanek Double Room laden

Amanek Double Room
Alle foto's voor Amanek Triple Room laden

Amanek Triple Room
Standard Twin Room, 2 Twin Beds (Moderate Twin)
Superior Twin Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Barrier Free Twin With Bath laden

Barrier Free Twin With Bath
Misschien vind je dit ook leuk

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Higashiyama
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 22 beoordelingen
De prijs is € 730
21 aug - 22 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

616 Azuchicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8040
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 1500 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Amanek Kyoto Kawaramachi Gojo
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Kyoto
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
27 mei 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Yasuyo
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuyo
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
TOMOKI
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKI
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hiroaki
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kyoko
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kyoko
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Isabel
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabel
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Tristan
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tristan
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Margo
2 aug 2025
Margo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shafaat
Reisde met een groep
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shafaat
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
María Gabriela
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
María Gabriela
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chi Fai
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chi Fai
3 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
weiqiang
Reisde met familie
22 jul 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
weiqiang
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Callie
18 jul 2025
Callie
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
17 jul 2025
Alejandro
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
kristen
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kristen
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Anna
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Cristina
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Cristina
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Takehiko, Kamakura
23 jun 2025
Takehiko
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Katelyn
23 jun 2025
Katelyn
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Balram
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Balram
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
JOHN
Reisde met familie
11 jun 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOHN
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dolores
Reisde met partner
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dolores
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yamilet
Reisde met een groep
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamilet
4 nachten verbleven in mei 2025