Hotel Androoms Kyoto Shichijo
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 5 minuten lopen van Kyototoren
Fotogalerie voor Hotel Androoms Kyoto Shichijo





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 61
22 dec - 23 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Premier Twin kamer, niet-roken laden

Premier Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Moderate Twin Room laden

Moderate Twin Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Premier Twin Room laden

Premier Twin Room
Alle foto's voor Run of House laden

Run of House
Alle foto's voor Standard Twin[Non-Smoking] laden

Standard Twin[Non-Smoking]
Misschien vind je dit ook leuk

THE HOTEL HIGASHIYAMA KYOTO TOKYU, A Pan Pacific Hotel
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 265 beoordelingen
De prijs is € 149
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

730 Ebisunocho Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8310
Over deze accommodatie
Hotel Androoms Kyoto Shichijo
Vergelijkbare accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.736 beoordelingen
De prijs is € 122
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1350 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Androoms Kyoto Shichijo Kyoto
hotel androoms Kyoto Shichijo Hotel
hotel androoms Kyoto Shichijo Kyoto
hotel androoms Kyoto Shichijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Androoms Kyoto Shichijo
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
min
Reisde met familie
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
min
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Hakri
Reisde met partner
24 nov 2025
Positief: Voorzieningen
Hakri
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Juan Carlos
Reisde met familie
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Carlos
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Christen
Reisde met een groep
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christen
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Valeria
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valeria
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Kayla
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayla
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tejal
Reisde met een groep
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tejal
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Kin Va, Kendall Park
7 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kin Va
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Theresa
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kaori
Reisde met een groep
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaori
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
megumi
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
megumi
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
S.
4 nov 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
S.
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Josh
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josh
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marie
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rolen
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rolen
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gehan, Thornhill
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gehan
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
8 okt 2025
Positief: Netheid
Mark
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Johannes
Reisde met partner
8 okt 2025
Johannes
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
yukiko
6 okt 2025
yukiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cody
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cody
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Timon
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timon
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Junko, Chiyodaku
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
2 nachten verbleven in september 2025

















