Hotel Banister Kyoto
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kyototoren
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Banister Kyoto





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Pillowtop
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Pillowtop
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer (Japanese Western) laden

Familiekamer (Japanese Western)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Pillowtop
2 slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Pillowtop
2 slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Pillowtop
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 652 beoordelingen
De prijs is € 55
17 jul - 18 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

290,Daikoku-cho, Mimami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8402
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel New Hankyu Kyoto
Hotel New Hankyu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.128 beoordelingen
De prijs is € 63
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL BANISTER
BANISTER KYOTO
Hotel Banister Kyoto Hotel
Hotel Banister Kyoto Kyoto
Hotel Banister Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Banister Kyoto
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
fayth anne
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fayth anne
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
h
21 jun 2025
h
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
????
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
21 mei 2025
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Vinessa
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vinessa
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Depti
Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Depti
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Takayuki
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Takayuki
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Joey
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joey
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
James A
Reisde met een groep, Reisde met partner
29 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

James A
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
joel
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
joel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Blacksoull
23 apr 2025
Blacksoull
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yim Ho
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yim Ho
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
JUNYA
11 apr 2025
JUNYA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
すごく丁寧な気配りのスタッフさんが多い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met partner
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Leidy
28 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Leidy
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner, Reisde met familie
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ゆうり
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうり
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ellissa
14 jan 2025
Ellissa
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Michelle
Reisde met partner
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家にいるような
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024