Hotel Banister Kyoto
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kyototoren
Fotogalerie voor Hotel Banister Kyoto





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Familiekamer (Japanese Western) laden

Familiekamer (Japanese Western)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 192
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

290,Daikoku-cho, Mimami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8402
Over deze accommodatie
Hotel Banister Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

Randor Residential Hotel Kyoto Suites
Randor Residential Hotel Kyoto Suites
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 517 beoordelingen
De prijs is € 81
6 nov - 7 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL BANISTER
BANISTER KYOTO
Hotel Banister Kyoto Hotel
Hotel Banister Kyoto Kyoto
Hotel Banister Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Banister Kyoto
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,0
Locatie
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kyoko
Reisde met een groep
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jeffrey
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jeffrey
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Fidana
Reisde met een groep
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fidana
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kazumasa
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazumasa
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
NUTS
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
NUTS
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Warren
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Warren
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
??
1 okt 2025
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rajbir
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rajbir
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
US
Zakenreiziger
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
US
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MEBAE
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MEBAE
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Lei
2 sep 2025
Lei
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sheila
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sheila
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Abigail
Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kseniya
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kseniya
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Angel
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel
5 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Nicholas
21 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
JAE GAB
Reisde met een groep
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAE GAB
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
fayth anne
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fayth anne
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
h
21 jun 2025
h
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
georgia
19 jun 2025
georgia
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
????
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
21 mei 2025
??
1 nacht verbleven in mei 2025

















