hotel Bell Kyoto
Hotel in Kyoto, op 4 minuten lopen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor hotel Bell Kyoto





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Alle foto's voor Quadruple Room laden

Quadruple Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 186 beoordelingen
De prijs is € 237
10 dec - 11 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

370 Tomitacho, Kyoto, Kyoto, 600-8186
Over deze accommodatie
hotel Bell Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.737 beoordelingen
De prijs is € 122
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
hotel Bell Kyoto Hotel
hotel Bell Kyoto Kyoto
hotel Bell Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over hotel Bell Kyoto
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,6
Voorzieningen
10
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Josephine
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josephine
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
James
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Richard
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Timotius
Reisde met familie
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timotius
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Byoung Dae
Reisde met een groep
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Byoung Dae
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sean
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Lianne
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lianne
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Juan Manuel
Reisde met familie
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Manuel
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Isabella
Reisde met partner
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabella
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Franziska
Reisde met partner
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franziska
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Wishnekha
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wishnekha
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ayumi
21 okt 2024
Ayumi
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Sze Lok
Reisde met familie
19 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Sze Lok
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sze Chun
Reisde met familie
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sze Chun
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kimberly
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUMI
Reisde met familie
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMI
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sheldon
Reisde met een groep
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sheldon
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
LIN HONG
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LIN HONG
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Yu
Reisde met een groep
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Carlotta
Reisde met partner
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlotta
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
masato
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
masato
1 nacht verbleven in juli 2024

















