hotel Bell Kyoto

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op loopafstand van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor hotel Bell Kyoto

Zitruimte lobby
Zitruimte lobby
Gratis wifi
Zitruimte lobby
Exterieur

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Twin kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een bureau
  • 33 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Triple Room

  • Max. aantal: 3

Quadruple Room

  • Max. aantal: 4

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

hotel Bell Kyoto ligt in de wijk Shimogyo in Kyoto. Winkelliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij Kawaramachi-straat en Shijo-straat, terwijl natuurgenieters bij Biwameer en Arashiyama Bamboebos van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Nishikyogoku-atletiekstadion of Renbaan van Kioto op het programma heeft staan.
Kaart
370 Tomitacho, Kyoto, Kyoto, 600-8186

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kyototoren - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Shijo-straat - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Markt van Nishiki - 18 min. lopen - 1.5 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Gojo - 3 min. lopen
  • Station Kyoto - 8 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 57 min. rijden

Restaurants

  • ‪kanra lounge - ‬2 min. lopen
  • ‪糖太朗 - ‬2 min. lopen
  • ‪大宝 - ‬3 min. lopen
  • ‪スペインバル Santres - ‬4 min. lopen
  • ‪ザ キッチン カンラ - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

hotel Bell Kyoto

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
Met Kyototoren en Markt van Nishiki in de buurt heeft hotel Bell Kyoto genoeg te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van hotel Bell Kyoto zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi.

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximaal 10 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 10.00 uur en 21.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

hotel Bell Kyoto Hotel
hotel Bell Kyoto Kyoto
hotel Bell Kyoto Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij hotel Bell Kyoto?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij hotel Bell Kyoto te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij hotel Bell Kyoto?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij hotel Bell Kyoto uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt hotel Bell Kyoto?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 10 minuten lopen van Kawaramachi-straat en Kyototoren. Ook Shijo-straat en Markt van Nishiki liggen binnen 2 km afstand. Station Gojo ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Kujo is het 20 minuten lopen.

Beoordelingen over hotel Bell Kyoto

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 27 beoordelingen

9,8/10

Netheid

10/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Josephine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was so lovely, hotel was quaint and perfect, room was so amazing.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were really helpful. The location is close to Kyoto station and a metro line and easily walkable to the more touristy bits. The deluxe room upgrade one day was worth it but normal room was also great
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location cleanliness appearance
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, loved it !
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Timotius

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Byoung Dae

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Sean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Lianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Juan Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Este viaje estuvimos usando varios hospedajes y este es el que mas me gusto de todos, la atencion del personal en especial del Sr Fukuda fue muy buena, estamos muy agradecidos y tengan por seguro que en futuros viajes consideraremos volver a hospedarnos con ustedes. Las habitaciones son amplias y comodas a comparacion de otros hospedajes, el espacio del baño es bueno y el diseño, privacidad asi como las amenidades lo hacen una muy buena opcion
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was so welcoming and kind! We felt so cared for and appreciated. Thank you so much for a memorable stay! :)
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Isabella

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The man who helped us check in was so kind and hospitable. He helped us bring our luggage to the room and was so sweet. The room was so clean. Would definitely stay there again!
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Franziska

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff & super clean and cozy rooms. Hotels in Japan are on another level & I wish we had the same standards in Germany. :)
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Wishnekha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is a renovated property. The interior is modern and spacious enough. Pros Spacious modern room with American style modern bathroom Free amenities like toothbrush, slippers etc Female night staff friendly and helpful with questions Cons NO WIFI!! In the room Location is far from food and laundry Far from transportation No coffee machine in room No late check out option you have to pay even if it’s 30 mins?!! No daily cleaning 3rd floor hallway smells
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Ayumi

2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Sze Lok

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Sze Chun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Kimberly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

KAZUMI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は広く清潔で使い勝手が良かったです。 お風呂が広くて綺麗なのが大満足でした。 他の部屋からの騒音はそんなにしなかったです。 椅子を引く音には注意です。他の部屋に響きます。 駅から少し歩きますが、わかり易い場所なので迷いませんでした。
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Sheldon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Probably one of my favorite hotels in Kyoto. It’s one stop away from Kyoto Station so isn’t too crowded or busy in the area. This hotel is recently renovated and comes with a modern finish. I loved that the room was big and the bathroom was super stylish. The staff was super nice too and very happy to help. 10/10 would rent again.
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

LIN HONG

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's really convenient and quiet hotel. Also the room was spacious even for two people.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Yu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Themis hotel is well worth the money. Place was clean and the staff was very friendly and extremely accommodating. I have no complaints
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Carlotta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. The hotel is nice and speak! Loved the layout of the room.
3 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

masato

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

DENISSE ALEJANDRA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal es súper amable, sin duda regresaría
1 nacht verbleven in mei 2024