Hotel Briller

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op loopafstand van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Briller

Receptie
Exterieur
Exterieur
Gratis toiletartikelen, een haardroger, pantoffels
Eenvoudige vierpersoonskamer | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 29
30 jun - 1 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Eenvoudige driepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars

Eenvoudige vierpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 3 twijfelaars

Eenvoudige tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenvoudige Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Eenvoudige eenpersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
8-6 Kitakarasumacho, Higashikujo, Minami, Kyoto, Kyoto, 6018017

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kyototoren - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Fushimi Inari Shrine - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Markt van Nishiki - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Kujo - 2 min. lopen
  • Station Kyoto - 4 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 50 min. rijden

Restaurants

  • ‪あかやしろ燈 - ‬3 min. lopen
  • ‪Pダイニング アバンティ店 - ‬3 min. lopen
  • ‪おらが蕎麦 - ‬5 min. lopen
  • ‪アバンティビル純喫茶みなみ - ‬3 min. lopen
  • ‪鳥楽 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Briller

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
Hotel Briller ligt op een steenworp afstand van Kyototoren en beschikt over faciliteiten zoals wasvoorzieningen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een lift, een automaat en een bagageopslagruimte
  • Een waterkoeler
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Briller zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Baden of douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift (105 centimeter brede deur)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Briller Hotel
Hotel Briller Kyoto
Hotel Briller Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Briller?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Briller?

Vandaag, 29 jun. 2025, kost een verblijf bij Hotel Briller van één nacht voor twee volwassenen op 30 jun. 2025 min. € 29,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Briller te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Briller?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Briller uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Briller?

Dit hotel ligt in Minami-ku, binnen 15 minuten lopen van Kawaramachi-straat en Kyototoren. Ook Fushimi Inari Shrine en Markt van Nishiki liggen binnen 3 km afstand. Station Kujo en Station Kyoto liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Briller

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 106 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 106 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 106 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 106 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 106 beoordelingen

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wataru, Yokohama

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr leicht zu erreichen.unkomplzierter checkin. Welcome desk sehr greundlich
6 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Christine, Pacifica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is very convenient to Kyoto train station and family mart for snacks. The balcony is not very useful for the street view. There was only one small pillow provided for each person in the room but the beds were large enough for two people. The robes were looking worn but clean. The amenities in the lobby were very nice including the Laundry machine , microwave, ice machine, vending machine, hot/cold water dispenser with coffee/tea, other basic toiletry items provided too (razor, lotion, slippers, toothbrush, toothpaste, etc.). The front gate/door are automatic, no code needed to get in, security camera in the lobby, no staff available 24/7, anyone can get in/out and use the elevator. I would feel safer if there were access codes or use of room key requirements to use the elevator. However, the area seemed very safe. Smoking room is located in the lobby. I did not smell any smoke at all which is good. The tub was pretty small but deep enough for a good bath. Check in and out was quick and easy. The staff were helpful when needed. Not much English conversations but enough to communicate. Google translate is very useful.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Maria

4 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

??

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Diego

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to everything including the metro Railway system
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

AKIRA

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
空調がうまく機能していなくて、夜は寒かった。スイッチを切ったのに、冷たい風がどこからともなく吹き込んでいたため。
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Karan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

BEE GHEE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are big, huge single size beds are so comfortable, very clean overall, have many convenient stalls around the Hotel and is walking distance to train station. Will stay again if I go to Kyoto again.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jose, Phoenix

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

LIFEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

ZHIWEI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもよかったです。
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Aya

2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

JINHEE

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

위치가 좋은 호텔

창문은커서좋은데 활짝 열 수가 없어서 답답했어요 화장실에서 냄새도 나고 여러가지 소음으로 며칠 잠을 푹못잤습니다. 위치는 교토역이랑 가까워서 좋아요.
7 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Sofia

3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

WEN LING

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

愉快的住宿

服務態度一級棒,3人房空間大且舒適,走路到心齋橋約10分鐘,是很理想的住宿地點。
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Cody

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing property, very nice staff, super clean
8 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Chikara

1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

ジュンコ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

TAKUYA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設も綺麗で、フロントのスタッフの対応も良く、また泊まりたいと思いました。
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

SEIJI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

??, TSUKUBA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルの設備はとても良かったですし、清潔感がありました。ただチェックインの手続きや、エレベーターの案内などはもう少し丁寧に対応して欲しかったですね。
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

よしかわ

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
掃除の時間が10時から3時限定で、その間部屋に居られないのがちょっと不便だが、タオルなどは言えば交換してもらえます。
3 nachten verbleven in november 2024