Hotel Elite Kyoto Station

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 74
16 dec - 17 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bureau
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Verwarming
Minikoelkast
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bureau
Wasmiddel
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Verwarming
Minikoelkast
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bureau
Wasmiddel
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4 Higashikujo Kawanishicho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8014

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 1 min. lopen - 0.1 km
  • Kyoto Station Building - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Sanjusangen-do-tempel - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Kyototoren - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Fushimi Inari Shrine - 20 min. lopen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Kujo - 6 min. lopen
  • Station Kyoto - 9 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪和食さと - ‬4 min. lopen
  • ‪Le9 Cafe - ‬6 min. lopen
  • ‪THE LOWER EAST NINE HOSTEL (LE9) - ‬6 min. lopen
  • ‪焼肉弘 八条口店 - ‬5 min. lopen
  • ‪伝説の串とテール煮 様様 - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Elite Kyoto Station

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
Hotel Elite Kyoto Station ligt in de buurt van Kyototoren en biedt voorzieningen zoals wasvoorzieningen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een rookvrije accommodatie, een waterkoeler en een bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel, een automaat en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 130 kamers beschikken over voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en haardrogers
  • Mini-koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Eten en drinken

  • Minikoelkast

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming
  • Wasmiddel

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 22.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Elite Kyoto Station?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Elite Kyoto Station?

Vandaag, 21 nov. 2025, kost een verblijf bij Hotel Elite Kyoto Station van één nacht voor twee volwassenen op 16 dec. 2025 min. € 73,79, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Elite Kyoto Station te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Elite Kyoto Station?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Elite Kyoto Station uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Elite Kyoto Station?

Dit hotel ligt in Minami-ku, binnen 2 km afstand van Kawaramachi-straat en Kyototoren. Ook Kiyomizu Temple en Nijō-kasteel liggen binnen 5 km afstand. Station Kujo ligt op 6 minuten lopen en naar Metrostation Tofukuji is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Elite Kyoto Station

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 13 beoordelingen

7,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

RISA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
全体的に清潔感がありました。 お部屋は狭め。 交換に出したパジャマが補充されていなくてフロントまで取りに行った。 BSがついてないので番組数が少ない。
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Masanori

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
部屋も綺麗でスタッフの対応も良かったです
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

HIROSHI

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
上階の音なのかエアコンの音なのか異音が気になった
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Jenny

Positief: Personeel en service
The bidet spray was dirty so I opted to not use the bidet. The flush power of the bidet is very weak, going once i would need to flush a few times but even then it wouldnt flush everything. The washroom also had a mildewy smell and the shower curtains looked like it had a bit of mold. Please note the rooms are VERY small. If you have a checked bag theres only enough room to open one checked suitcase, any more and that won't work out. On the plus side the staff were great and efficient. Amenity drink options were plenty. The black tea was really delicious. I did like they had tv streaming services available to use for free.
4 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Mckenzie

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
The staff was nice and the hotel is in a good area - very walkable to the Tofukuji station that connects with the Gion District and the Imperial Palace. However, my shower curtain had mold all over it and there was something smeared on the wall and the bottom of the bathtub had dirt in it. The bed was also super hard so it was a little difficult for me to sleep but if you like a hard mattress you’ll sleep just fine.
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

MANABU

Zakenreiziger
1階のフロント・ロビーがすっきりしていてよかった。
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Hiroyuki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
宅急便の手配を、助けてくれた。
2 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

NAOKI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Evelio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was okay for just being one night Room was very spacious which we enjoyed and was very clean The check in was a lil bumpy ladybin front was inna bad mode or something bht over all it was good
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

YUKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
京都駅でコインロッカーが空いていなかったため、ホテルまでチェックイン前に行きましたが荷物を預かっていただけて助かりました。また、チェックイン前でしたが、お部屋は入れませんでしたカードキーを渡していてだいたお陰で二度手間にならずにスムーズに部屋に入ることが出来ました。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ryu

Positief: Netheid, personeel en service
受付の方の接客が丁寧でした。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Aiko

Zakenreiziger
スタッフの対応は丁寧でした。
5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jag är helt nöjd med boendet och personalen.
2 nachten verbleven in oktober 2025