Fotogalerie voor HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen Room with Shower) laden

Kamer, niet-roken (Queen Room with Shower)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (with Shower) laden

Twin kamer, niet-roken (with Shower)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Comfort kamer, niet-roken (Comfort Queen Room with Bath) laden

Comfort kamer, niet-roken (Comfort Queen Room with Bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken (with Bath) laden

Comfort Twin kamer, niet-roken (with Bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Deluxe Family Room) laden

Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Deluxe Family Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Comfort Queen with Bath laden

Comfort Queen with Bath
Alle foto's voor Twin with Shower laden

Twin with Shower
Alle foto's voor Comfort Twin with Bath laden

Comfort Twin with Bath
Alle foto's voor Queen with Shower laden

Queen with Shower
Alle foto's voor Family Triple Room laden

Family Triple Room
Comfort Twin Room With Bath-Non-Smoking-Basement
Standard Double Room 17 . 8 Square Meter Shower-Non Smoking
Queen Room With Shower-Non-Smoking-Basement
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 228 beoordelingen
De prijs is € 205
14 okt - 15 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

49 Saikaishicho Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0012
Over deze accommodatie
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo
Vergelijkbare accommodaties

KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 429 beoordelingen
De prijs is € 83
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ethnography Higashiyama Sanjo
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Hotel
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Kyoto
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
10
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,8
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
reiz
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


reiz
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kyung-Mi
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyung-Mi
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yoko
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Marius
10 jul 2025
Marius
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Alexa
2 jul 2025
Alexa
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Viimo
22 jun 2025
Viimo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
yi cen
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yi cen
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yanis
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yanis
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Aisha
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aisha
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
santos
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
santos
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maya
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maya
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ronald, Sankt Augustin
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kana
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kana
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Fernando
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Fernando
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YURI
5 mei 2025
Positief: Personeel en service
YURI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Cynthia
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Cynthia
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Louise, Bolton
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Louise
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Karl Heinz
24 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Karl Heinz
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
jane
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Voorzieningen
jane
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Cathy, Berkeley
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cathy
6 nachten verbleven in maart 2025