hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 130
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Wasmachine
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Wasmachine
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Premium Twin kamer laden

Premium Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Wasmachine
Alle foto's voor Luxe Twin kamer laden

Luxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Wasmachine
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Queen Room laden

Queen Room
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (A) laden

Standaard Twin kamer (A)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Wasmachine
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

SOLARIA Nishitetsu Hotel Kyoto Premier
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 143
17 dec - 18 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Gocomachi Shijo Agaru Dainichicho 410, Kyoto, Kyoto, 604-8044
Over deze accommodatie
hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 883 beoordelingen
De prijs is € 63
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi Hotel
hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi Kyoto
hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi
9,8
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,8
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Racha
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Racha
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Juliana
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juliana
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mary Ann
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Ann
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ching Mei
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ching Mei
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Patti, Sacramento
Reisde met partner
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Patti
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
A
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Leon-Marvin
Reisde met een groep
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leon-Marvin
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MINORU
Reisde met partner
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORU
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
Reisde met partner
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cecile
23 jun 2025
Cecile
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Darlene
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darlene
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
30 mei 2025
Andrea
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Theresa
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Helen
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met partner
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Marlon Jesus
22 mrt 2025
Marlon Jesus
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Patti, Sacramento
Reisde met familie
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patti
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Sayumi
Reisde met familie
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayumi
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Felipe
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felipe
1 nacht verbleven in juli 2024

















