Fotogalerie voor Hotel Gracery Kyoto Sanjo





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
23 van 23 kamers weergeven
Alle foto's voor Universal Double Room laden

Universal Double Room
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
South Tower Superior Double Room
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(47 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Design Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Kyoto Room) laden

Design Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Kyoto Room)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Design tweepersoonskamer, niet-roken (MATSU KABUKI) laden

Design tweepersoonskamer, niet-roken (MATSU KABUKI)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Gallery tweepersoonskamer, niet-roken (SAKURA KABUKI) laden

Gallery tweepersoonskamer, niet-roken (SAKURA KABUKI)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Premium Twin kamer laden

Premium Twin kamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Standard Twin Room(Non smoking) laden

Standard Twin Room(Non smoking)
Alle foto's voor Kabuki Room (Matsuma) laden

Kabuki Room (Matsuma)
Alle foto's voor Kyoto Room laden

Kyoto Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room-Non-Smoking laden

Deluxe Twin Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Deluxe Room-Non-Smoking laden

Deluxe Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room(Smoking) laden

Standard Twin Room(Smoking)
Alle foto's voor Standard Double Room(Non smoking) laden

Standard Double Room(Non smoking)
Alle foto's voor Standard Double Room(Smoking) laden

Standard Double Room(Smoking)
Alle foto's voor Kabuki Room (Sakura) laden

Kabuki Room (Sakura)
Alle foto's voor Premium Twin Room laden

Premium Twin Room
Alle foto's voor Premium Double Room laden

Premium Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 739 beoordelingen
De prijs is € 107
17 okt - 18 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Gracery Kyoto Sanjo is gelegen in Binnenstad Kyoto, een wijk in Kyoto met een gunstige ligging ten opzichte van de winkelstraten. Voorbeelden van belangrijke bezienswaardigheden in de omgeving zijn Markt van Nishiki en Yasaka-altaar. Reizigers die graag cultuur willen snuiven, kunnen een bezoekje brengen aan Nationaal Museum van Kioto. Ook een bezoek aan Nijō-kasteel en Altaar Heian is sterk aanbevolen.

420 Sakuranocho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8035
In de buurt
- Markt van Nishiki - 4 min. lopen - 0.4 km
- Yasaka-altaar - 14 min. lopen - 1.2 km
- Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 1.9 km
- Altaar Heian - 3 min. rijden - 2.3 km
- Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.3 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- バーガーキング (Burger King) - 1 min. lopen
- くら寿司 京都店 - 1 min. lopen
- Starbucks - 1 min. lopen
- Tully's Coffee - 1 min. lopen
- ドトールコーヒーショップ - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 816 beoordelingen
De prijs is € 117
20 okt - 21 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Sanjo
Gracery Kyoto Sanjo
Gracery Sanjo
Gracery Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Hotel
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Gracery Kyoto Sanjo
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,6
Locatie
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jordi
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordi
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Estelle
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estelle
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco, Goleta
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elle
Reisde met familie
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elle
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hardeep
Reisde met een groep
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hardeep
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rizvan
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rizvan
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Darius
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darius
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ayelet
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayelet
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
carl
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
carl
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Sabe
26 sep 2025
Sabe
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
jeremy
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jeremy
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Daniele
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniele
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Carmen
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Carmen
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
KYOKA
Zakenreiziger
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KYOKA
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Toshitaka
20 sep 2025
Toshitaka
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jacky
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacky
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jasmin
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasmin
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mizuho
15 sep 2025
Mizuho
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yousuke
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yousuke
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
hidetake
13 sep 2025
hidetake
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Koji
13 sep 2025
Koji
1 nacht verbleven in september 2025