Fotogalerie voor Hotel KADO Gosho - Minami Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 116
17 okt - 18 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden (Modern) laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden (Modern)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, kitchenette laden

Superior Twin kamer, kitchenette
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Alle foto's voor Junior suite, kitchenette laden

Junior suite, kitchenette
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Alle foto's voor Suite, kitchenette laden

Suite, kitchenette
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Alle foto's voor Premium suite, kitchenette laden

Premium suite, kitchenette
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 739 beoordelingen
De prijs is € 107
17 okt - 18 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel KADO Gosho - Minami Kyoto is gelegen in de wijk Binnenstad Kyoto in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Voorbeelden van belangrijke bezienswaardigheden in de omgeving zijn Nijō-kasteel en Kyoto Imperial Palace. Reizigers die graag cultuur willen snuiven, kunnen een bezoekje brengen aan Gion Corner. Ook een bezoek aan Altaar Heian en Kyototoren is sterk aanbevolen.

206, Okuracho, Nakagyo-Ku, Kyoto, Kyoto, 604-0861
In de buurt
- Kyoto Imperial Palace - 9 min. lopen - 0.8 km
- Nijō-kasteel - 16 min. lopen - 1.4 km
- Altaar Heian - 3 min. rijden - 2.5 km
- Kyototoren - 5 min. rijden - 3.7 km
- Kiyomizu Temple - 6 min. rijden - 3.3 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- マクドナルド - 1 min. lopen
- Lobby Bar - 2 min. lopen
- The Kitchen - 2 min. lopen
- 丸太町十二段家 - 1 min. lopen
- 京都 鶏白湯そば 純 - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel KADO Gosho - Minami Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

MIMARU Kyoto Shinmachi Sanjo
MIMARU Kyoto Shinmachi Sanjo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 480 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Huren op lange termijn is mogelijk.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kado Gosho Minami Kyoto Kyoto
HOTEL KADO GOSHO-MINAMI KYOTO Hotel
HOTEL KADO GOSHO-MINAMI KYOTO Kyoto
HOTEL KADO GOSHO-MINAMI KYOTO Hotel Kyoto
Kado Gosho Minami Kyoto Kyoto
Hotel KADO Gosho Minami Kyoto
Hotel KADO Gosho - Minami Kyoto Hotel
Hotel KADO Gosho - Minami Kyoto Kyoto
Hotel KADO Gosho - Minami Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel KADO Gosho - Minami Kyoto
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
10
Locatie
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 sep 2025
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Hiroshi
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
8 jun 2025
Kelly
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Austin
Reisde met familie en kleine kinderen
30 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Austin
5 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Devin
11 mei 2025
Devin
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ziming
27 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziming
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wilson
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Wilson
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rochonda
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rochonda
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ian
21 mrt 2025
Ian
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Troy
19 mrt 2025
Troy
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TOMIO
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOMIO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gha
Reisde met partner
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gha
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
???
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
???
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Janet
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel in Kyoto
Janet
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
FRANCISCO
Reisde met een groep
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FRANCISCO
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kam
Reisde met familie
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
ikuga
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ikuga
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
bo
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bo
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Lan Anh
Reisde met familie en kleine kinderen
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lan Anh
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
View
Reisde met familie
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
View
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Nishizawa
Zakenreiziger
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nishizawa
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Stefanie
Reisde met partner
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefanie
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
FUMIKO
18 apr 2024
FUMIKO
1 nacht verbleven in april 2024