Hotel Kuu Kyoto
Hotel met een sauna, op enkele stappen van Tempel Higashi Honganji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kuu Kyoto





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Deluxe) laden

Deluxe Twin kamer (Deluxe)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Familie suite (Hongwanji View) laden

Familie suite (Hongwanji View)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer (with Tatami Floor and Temple View) laden

Deluxe vierpersoonskamer (with Tatami Floor and Temple View)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior Twin kamer (Superior) laden

Superior Twin kamer (Superior)
9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (Superior) laden

Superior tweepersoonskamer (Superior)
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, uitzicht op stad (1-3 persons) laden

Deluxe Twin kamer, uitzicht op stad (1-3 persons)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room with Hongwanji View B laden

Deluxe Twin Room with Hongwanji View B
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Twin Suite with Higashi Honganji Temple View laden

Twin Suite with Higashi Honganji Temple View
Alle foto's voor Superior Triple Room laden

Superior Triple Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room with Hongwanji View A laden

Deluxe Twin Room with Hongwanji View A
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 652 beoordelingen
De prijs is € 47
7 aug - 8 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

58 Shokuya-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 6008158
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.245 beoordelingen
De prijs is € 117
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2500–2500 voor volwassenen en ca. JPY 900–1300 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: JPY 4000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Wegwerpartikelen zijn verkrijgbaar in de lobby.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kuu
Kuu Kyoto
Hotel Kuu Kyoto Hotel
Hotel Kuu Kyoto Kyoto
Hotel Kuu Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kuu Kyoto
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Timothy
Reisde met partner
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
9 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
sabine
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sabine
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
anthony
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
anthony
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shut Yee
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shut Yee
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bahar
Reisde met een groep
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bahar
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jon
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jon
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MrMrs
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MrMrs
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Sze Wincy
Reisde met partner
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Sze Wincy
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Marco
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Dawn
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Dawn
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kamil
Reisde met partner
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamil
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
angel
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
angel
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
James
30 mei 2025
James
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
yan
Reisde met familie
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

yan
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Milon
Reisde met partner
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Milon
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Philippe
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lucas
Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucas
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sheryl
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sheryl
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gloria
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gloria
9 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Carmen, Gibsonia
Reisde met partner
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Liam
8 mei 2025
Liam
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Caleb
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caleb
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Xiaohong
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiaohong
2 nachten verbleven in mei 2025