Fotogalerie voor Hotel Kyoto Eminence





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (Western Style) laden

Twin kamer (Western Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Standard) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Standard)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Twin kamer (Western Style, Large) laden

Twin kamer (Western Style, Large)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (6th Floor) laden

Tweepersoonskamer (6th Floor)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden (Western Style) laden

Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden (Western Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer (Western Style, 6th Floor) laden

Twin kamer (Western Style, 6th Floor)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Economy) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Economy)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Superior) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Superior)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 229 beoordelingen
De prijs is € 267
21 okt - 22 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Kyoto Eminence ligt in de wijk Nishikyo-ku in Kyoto. Kyototoren en Fushimi Inari Shrine zijn een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken, en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoek brengen aan Markt van Nishiki en Kawaramachi-straat. Ook een bezoek aan Nijō-kasteel en Kinkaku-ji-tempel is sterk aanbevolen.

2-4 Oharano Higashisakaidanicho, Nishikyo-ku, Kyoto, Kyoto, 610-1143
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 12 min. rijden - 9.0 km
- Kyototoren - 12 min. rijden - 9.7 km
- Nijō-kasteel - 12 min. rijden - 9.8 km
- Markt van Nishiki - 13 min. rijden - 10.3 km
- Kiyomizu Temple - 16 min. rijden - 12.1 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- ホテル京都 エミナース - 6 min. lopen
- くら寿司 京都洛西店 - 3 min. rijden
- マクドナルド 洛西ニュータウン店 - 4 min. lopen
- はま寿司 京都洛西店 - 16 min. lopen
- McDonald's - 10 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel Kyoto Eminence
Vergelijkbare accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 3.582 beoordelingen
De prijs is € 171
21 okt - 22 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1650 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel kyotoeminence Kyoto
kyotoeminence Kyoto
kyotoeminence
Hotel kyotoeminence
Hotel Kyoto Eminence Hotel
Hotel Kyoto Eminence Kyoto
Hotel Kyoto Eminence Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Kyoto Eminence
9,0
Fantastisch
8,6
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
chikara
13 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
chikara
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Auntentica experiencia japonesa


Andrea
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
BUNJI
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BUNJI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hirohito
20 mrt 2025
Hirohito
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Keizo
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keizo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
TAESUNG
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAESUNG
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Masaaki
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Masaaki
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Wong
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Wong
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ke
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ke
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Tadasu
Reisde met familie
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadasu
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
TADASU
Reisde met familie
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
TADASU
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
チヒロ
Reisde met familie en kleine kinderen
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チヒロ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大浴場
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
??
3 okt 2024
??
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
ひでみ
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひでみ
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Francesco
23 jul 2024
Francesco
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
tako
29 jun 2024
tako
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
ARISA
Reisde met familie
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良かったです。
ARISA
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
みえ
Reisde met een groep
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みえ
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Iman
Reisde met familie
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iman
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Tomohiro
Zakenreiziger
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohiro
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Yuji
7 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuji
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Arnab
7 apr 2024
Arnab
1 nacht verbleven in april 2024