hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Fushimi Inari Shrine

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo

Exterieur
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 1800 per persoon)
Receptie
Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed
Exterieur

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 34
31 aug - 1 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Kamer, niet-roken (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)

9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Standaard Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)

9,0 van 10
Fantastisch
(24 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed & Bathtub)

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Familiekamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(29 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank OF 2 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons slaapbanken

Standaard Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(21 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
261-1, Makieyacho, Kyoto, Kyoto, 604-0857

In de buurt

  • Kyoto Imperial Palace - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Markt van Nishiki - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Nijō-kasteel - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Shijo-straat - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Fushimi Inari Shrine - 8 min. rijden - 6.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Marutamachi - 2 min. lopen
  • Station Karasuma - 15 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 57 min. rijden

Restaurants

  • ‪なか卯烏丸夷川店 - ‬1 min. lopen
  • ‪TAKANOYA - ‬1 min. lopen
  • ‪本家尾張屋本店 - ‬3 min. lopen
  • ‪とおる蕎麦 - ‬2 min. lopen
  • ‪じじばば木馬亭 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo

Hotel in de buurt van Fushimi Inari Shrine
Een ligging in de buurt van Nijō-kasteel en Markt van Nishiki en faciliteiten zoals een restaurant maken van hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo de ideale bestemming. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een lift en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie, een bankethal en een bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel, de algehele staat van de accommodatie en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 95 kamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten te spreken zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 1.800 voor volwassenen en JPY 900 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (wekelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Deze accommodatie biedt een beperkte schoonmaakservice. De schoonmaakservice vindt elke 3 dagen plaats voor boekingen van 3-6 nachten en eens per 7 dagen bij een verblijf van 7 nachten of meer. Bij een verblijf van 1-2 nachten wordt geen schoonmaakservice aangeboden. Het dagelijks omwisselen van handdoeken en ophalen van afval is zonder extra kosten voor alle boekingen beschikbaar.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1800 voor volwassenen en ca. JPY 900 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Monday Kyoto Karasuma Nijo
hotel MONday Karasuma Nijo
hotel MONday Kyoto Karasuma Dori
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Hotel
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Kyoto
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo?

Vandaag, 10 aug. 2025, kost een verblijf bij hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo van één nacht voor twee volwassenen op 31 aug. 2025 min. € 33,58, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, op 9,4 km van Fushimi Inari Shrine. Station Marutamachi ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 5 minuten lopen.

Beoordelingen over hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 432 van 682 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 177 van 682 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 682 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 682 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 682 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Leon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect Stay

Very nice place in a beautifull part of Kyoto, very friendly staff.
3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Yuka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
便利がよく部屋も広くて綺麗でした チェックイン時に朝食の場所やラストオーダーの時間が説明されず間に合わなかったのが残念でした 後は傘を貸してくれたり充電コードを貸してくれたり対応はとても良かったです
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent customer service, great location, reasonably priced and good facilities
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

MISAE

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
枕が少し小さすぎるのと、部屋が狭いのでソファよりデスクのようなものと一緒に大きなミラーがあれば良かったと思う。 あと洗面所にもティッシュが欲しかった。 エコ清掃のお水のプレゼントですが、 常温でも良いので部屋に置いてもらえてたらと思った。ドリップコーヒーがあると嬉しい!
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

cat

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
決して広くはないですが清潔で快適な過ごしやすいホテルでした また利用させていただきたいです
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

NORIYA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
思ったより広い部屋で安心しました
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

まゆ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
二条城、イベントの後、宿泊、近かった、静かで、ゆっくり過ごせる。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Yuko

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
娘と2人での利用です。部屋も綺麗で過ごしやすかったです。また機会があれば利用させていただきます。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a comfortable, quiet, and very clean room. We didn’t buy the breakfast, but it looked good. The price during our stay was very affordable.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Luc, Québec

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien, seul petit détail pour un nord-américain le déjeuner est pratiquement uniquement japonais
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Stella

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service the second we stepped foot into the hotel. They had complimentary sake drinks during the evenings. Great breakfast spread and location was super convenient to train and buses. Will definitely stay in the future again.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Fred

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was rather small for 3 people staying. No room for suitcase. Staff were very nice
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Anna L

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is great, they spoke English.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ivan Stoyanov

2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

brenda

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is one of the few hotels that contacted me about a problem with the reservation. When traveling with children from the US, Expedia should add that children in the US is not the same as in Japan, in every hotel I had the same problem, the charged me to change my room, and it ended up being really expensive, like the charge was for another room instead of just adding a person (my daughter is 15), when this was the sites fault not mine. In this case, the hotel emailed me before I arrived to make the new reservation, and I appreciated it that.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Fuka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
隅々まで綺麗で
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

KENJI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Nadimul

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Elizabeth, Austin

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Great location. Room was very small.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Rosa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuttle only operates 3 days a week. Otherwise great staff.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Vijay

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location and free bus to attractions
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

jasmine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are awesome! The hotel provides shuttles services to temples, fushimi and bamboo forest. We’re the first trial tourist for the fushimi. The tour guide was great! I highly recommended for everyone to stay at Monday hotel in Kyoto.
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Jo

2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Yu

Na
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Zhenye

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025