hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Hotel met een restaurant, in de buurt van Fushimi Inari Shrine
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 51
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary) laden

Kamer, niet-roken (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)
9,0 van 10
Fantastisch
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed & Bathtub) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed & Bathtub)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken laden

Familiekamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Prime Deluxe) laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Prime Deluxe)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

ROKU KYOTO, LXR Hotels & Resorts
Wijk Kita
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 46 beoordelingen
De prijs is € 559
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

261-1, Makieyacho, Kyoto, Kyoto, 604-0857
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

hotel MONday Kyoto Marutamachi
hotel MONday Kyoto Marutamachi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 726 beoordelingen
De prijs is € 55
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1800 voor volwassenen en ca. JPY 900 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Monday Kyoto Karasuma Nijo
hotel MONday Karasuma Nijo
hotel MONday Kyoto Karasuma Dori
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Hotel
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Kyoto
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Fred
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fred
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anna L
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna L
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
brenda
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
brenda
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Fuka
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fuka
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Elizabeth, Austin
Reisde met familie
8 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Elizabeth
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rosa
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosa
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vijay
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vijay
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
jasmine
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




jasmine
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yu
3 jul 2025
Yu
4 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
YOICHIRO
1 jul 2025
YOICHIRO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Julienne
Reisde met partner
30 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julienne
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ALONA
Reisde met een groep
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALONA
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chasity
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chasity
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
naomi
20 jun 2025
naomi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met een groep
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lorenzo Carlo
Reisde met een groep
18 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorenzo Carlo
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Halim
16 jun 2025
Halim
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
jiang
14 jun 2025
jiang
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vicky
13 jun 2025
Vicky
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Keerti
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keerti
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ALFONSO
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




ALFONSO
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mina
Reisde met partner
28 mei 2025
Positief: Netheid
Mina
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Gregory
Reisde met een groep, Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
2 nachten verbleven in mei 2025