hotel MONday Kyoto Marutamachi

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor hotel MONday Kyoto Marutamachi

Exterieur
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 1800 per persoon)
Familiekamer, niet-roken | Een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed
Lobby
Familiekamer, niet-roken | Een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 85
19 okt - 20 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(50 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (with Sofabed)

9,0 van 10
Fantastisch
(42 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Standaard kamer, niet-roken (King)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa bed and Extra bed)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
  • 23 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden, 1 eenpersoons slaapbank en 1 eenpersoons onderschuifbed

Familiekamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(27 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Waterkoker
  • 23 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden, 1 eenpersoons slaapbank en 1 eenpersoons onderschuifbed

Grand kamer, niet-roken (Japanese)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Waterkoker
  • 30 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden, 1 eenpersoons slaapbank en 2 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

hotel MONday Kyoto Marutamachi ligt in de wijk Binnenstad Kyoto in Kyoto. Kyoto Imperial Palace en Nijō-kasteel zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Biwameer en Arashiyama Bamboebos kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Nishikyogoku-atletiekstadion of Renbaan van Kioto op het programma heeft staan. Door de bezienswaardigheden kunnen reizigers de locatie van dit hotel erg waarderen. Daarbij is die ook ideaal voor reizen met het openbaar vervoer: Station Marutamachi ligt maar een klein stukje verderop en Metrostation Karasuma Oike ligt op 6 minuten loopafstand.
Kaart
225 Shoshoicho, Kyoto, Kyoto, 604-0862

In de buurt

  • Kyoto Imperial Palace - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Nijō-kasteel - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Markt van Nishiki - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Shijo-straat - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Universiteit van Kyoto - 4 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Marutamachi - 1 min. lopen
  • Station Karasuma - 16 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 58 min. rijden

Restaurants

  • ‪Lobby Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪本鮪と創作和食 吟醸くらうど - ‬2 min. lopen
  • ‪The Kitchen - ‬1 min. lopen
  • ‪やっこ - ‬2 min. lopen
  • ‪TAKANOYA - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

hotel MONday Kyoto Marutamachi

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
hotel MONday Kyoto Marutamachi ligt niet alleen dicht bij Nijō-kasteel en Kyoto Imperial Palace maar biedt ook voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
  • Een 24-uurs receptie, een lift en een bagageopslagruimte
  • Een bankethal
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 91 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de schone kamers van deze accommodatie.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, verwarming en beperkte schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 1.800 voor volwassenen en JPY 900 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (wekelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Deze accommodatie biedt een beperkte schoonmaakservice. De schoonmaakservice vindt elke 3 dagen plaats voor boekingen van 3-6 nachten en eens per 7 dagen bij een verblijf van 7 nachten of meer. Bij een verblijf van 1-2 nachten wordt geen schoonmaakservice aangeboden. Het dagelijks omwisselen van handdoeken en ophalen van afval is zonder extra kosten voor alle boekingen beschikbaar.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1800 voor volwassenen en ca. JPY 900 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Monday Kyoto Marutamachi Kyoto
hotel MONday Kyoto Marutamachi Hotel
hotel MONday Kyoto Marutamachi Kyoto
hotel MONday Kyoto Marutamachi Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij hotel MONday Kyoto Marutamachi?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij hotel MONday Kyoto Marutamachi?

Vandaag, 14 okt. 2025, kost een verblijf bij hotel MONday Kyoto Marutamachi van één nacht voor twee volwassenen op 19 okt. 2025 min. € 84,58, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij hotel MONday Kyoto Marutamachi te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij hotel MONday Kyoto Marutamachi?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij hotel MONday Kyoto Marutamachi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt hotel MONday Kyoto Marutamachi?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, binnen 15 minuten lopen van Internationaal mangamuseum Kyoto, Kawaramachi-straat en Kyoto Imperial Palace. Ook Shijo-straat en Nijō-kasteel liggen binnen 2 km afstand. Station Marutamachi ligt op maar 2 minuten lopen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over hotel MONday Kyoto Marutamachi

9,2

Fantastisch

9,2

Netheid

9,0

Voorzieningen

9,2

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 528 van 804 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 804 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 804 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 804 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 804 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Gerard

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, ze hebben een systeem dat jezelf water moet ophalen , je ontvangt dan elke dag een pasje op je kamer diende bij de receptie kan inwisselen voor water, ik vind dat veel gedoe en heb het liever gewoon standaard op de kamer , ze vergaten ook 4 keer om de kaart op de kamer achter te laten, de receptie maakte hiervan geen probleem. Prima hotel dichtbij metro! Zou weer boeken , ontbijt vond ik te prijzig en daarom niet erbij genomen , voldoende bakkerijen in de omgeving! En supermarkt op 500 meter
12 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Andres Felipe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and quiet hotel with great breakfast and right beside the train station!
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Marbelly, Conroe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is nice and the staff very polite and professional. The breakfast offers a great variety but the rooms are extremely small. Not much space for luggage and the space between the two beds was very small. The bathroom was very a good size at least!
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

毅司

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感がありよかったです
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kanitha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at the front desk greeted us with such great hospitality. The room was sparkling clean, laundry was available and the hotel is a few minutes from at least 3 metro exits. Would go back anytime!
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Duc, Sacramento

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean very good people customer support.
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Gloria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean hotel but rooms are very small. Breakfast buffet is ok. Staff was very friendly.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Pamela

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Loved it here! The room we had was very clean and spacious for our stay. Would totally recommend
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

YOKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食がおいしかったです
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Kelsey

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the variety in the breakfast buffet! However, there were some crumbs on the nightstand and TV remote when we arrived, making the room feel not throughly cleaned.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Teresa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a pleasant 4 day stay
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

nobue

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
自動のチェックインアウトの機械はあるが、宿泊中フロントにスタッフが常駐して丁寧に対応してもらえた 広めのお部屋にグレードアップしてくれ、ゆったりと過ごせた
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Hiro

Zakenreiziger
インバウンドが多く、落ち着かない
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kylaijah

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I really wanted to like this hotel because of its location, but unfortunately, my experience was extremely disappointing — so bad that we checked out a full night early and found somewhere else to stay. The room was deeply unsanitary. There was visible mold in the bathroom grout, which is a serious health concern. The bedding had hair all over it, clearly not cleaned between guests. There were stains throughout the room, including what appeared to be splattered bodily fluids in some areas. The overall smell and lack of proper cleaning made it impossible to feel safe or comfortable staying there. When I reported the issues, staff offered to switch me to another room. Unfortunately, the second room had the same problems, which told me this wasn’t just a one-time mistake — it’s a widespread cleanliness issue. We ended up leaving after the first night despite having paid for two nights. Even though there was a no refund policy, the conditions were completely unacceptable and far below basic hygiene standards. I don’t like leaving negative reviews, but this was a serious health and safety concern, not just a matter of preference or expectations. Until management addresses these issues, I strongly recommend avoiding this hotel.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Aimee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was big and very close to subway
4 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Isao, Vancouver

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is so good and well equipped but tge room is super small!
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Monique

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
I liked the closeness to station
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

HONG HAI, Pickering

3 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yuka

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ruben

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The servicebwas incredible! Best hotel I've stayed at in Japan
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

OgheneVona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was quiet and safe, great subway location
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Recka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice place
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

teruaki

1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

KATSUSHI, funabashi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
近所には、ひとつ奥の通りにも美味しいラーメン屋さん、カフェがあります。探す楽しみがあります ホテルのスタッフはとてもフレンドリーで、丁寧に対応してくれます。中には新人の方も増えてきて、慣れないスタッフもいます
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

KINTARO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもよかったです!!
1 nacht verbleven in augustus 2025