Hotel Monterey Kyoto
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 7 minuten lopen van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Hotel Monterey Kyoto





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 118
17 nov - 18 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed)
8,2 van 10
Zeer goed
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Select Comfort
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Select Comfort
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed) laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Select Comfort
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Force Room) laden

Kamer, niet-roken (Force Room)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Select Comfort
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Select Comfort
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Select Comfort
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.399 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

604 Manjuya-cho, Sanjo-sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-8161
Over deze accommodatie
Hotel Monterey Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.325 beoordelingen
De prijs is € 72
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 4000 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1200.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie berekent een spatoeslag per persoon, per gebruik voor toegang tot het openbare binnenbad.
Persoonlijke wegwerpartikelen (tandenborstel, scheermes, haarborstel) zijn verkrijgbaar in de lobby.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 12.00 uur en 22.30 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kyoto Monterey
Hotel Monterey Kyoto
Kyoto Hotel Monterey
Kyoto Monterey
Kyoto Monterey Hotel
Monterey Hotel Kyoto
Monterey Kyoto
Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Kyoto
Hotel Monterey Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Monterey Kyoto
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Robert
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Robert
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Erin
12 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Erin
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Riordan
Reisde met een groep
8 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Riordan
8 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Samuel
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Carmen
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hugh
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hugh
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
rebecca
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rebecca
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daymir
Reisde met een groep, Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daymir
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met een groep
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
21 okt 2025
Peter
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Cara
Reisde met een groep
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cara
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Blaine, Calgary
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blaine
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
rachel
19 okt 2025
Positief: Netheid
rachel
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
izabela
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
izabela
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shinichi
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinichi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Wade
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Wade
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUMA
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Laura Ann
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura Ann
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Paige
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paige
2 nachten verbleven in oktober 2025

















