Hotel Monterey Kyoto
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op loopafstand van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed) laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Select Comfort
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Force Room) laden

Kamer, niet-roken (Force Room)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Select Comfort
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed)
8,2 van 10
Zeer goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Select Comfort
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Select Comfort
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Select Comfort
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Select Comfort
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 521 beoordelingen
De prijs is € 189
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

604 Manjuya-cho, Sanjo-sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-8161
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 464 beoordelingen
De prijs is € 36
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 4000 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1200.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie berekent een spatoeslag per persoon, per gebruik voor toegang tot het openbare binnenbad.
Persoonlijke wegwerpartikelen (tandenborstel, scheermes, haarborstel) zijn verkrijgbaar in de lobby.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 12.00 uur en 22.30 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kyoto Monterey
Hotel Monterey Kyoto
Kyoto Hotel Monterey
Kyoto Monterey
Kyoto Monterey Hotel
Monterey Hotel Kyoto
Monterey Kyoto
Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Kyoto
Hotel Monterey Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Monterey Kyoto
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jeana
Reisde met familie en kleine kinderen
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeana
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshimi
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshimi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
YOHEI
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOHEI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michale
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michale
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Asako
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asako
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ilan, mexico
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ilan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MOE
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOE
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mia
Reisde met familie
22 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Maki
19 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jesus, Hoffman Estates
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jesus
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
***
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
***
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
fumio
14 jun 2025
fumio
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ana Beatriz
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Beatriz
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Katsuya
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuya
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lori, Arvada
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lori
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sergio
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Leora
1 mei 2025
Leora
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mark, Ladywell
Reisde met partner
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Sakae
Zakenreiziger
26 apr 2025
Sakae
1 nacht verbleven in april 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Aydinbey Queen's Palace & Spa - Ultra All Inclusive
- Hotel Ritual Torremolinos - Adults only
- Van Der Valk Hotel Emmen
- Alpine Meadows Resort
- Flair Hotel Am Rosenhügel
- Europarcs De Woudhoeve
- Appartementen Brussel
- Hotel RH Don Carlos & SPA
- Hotel Lugano
- Casas do Bairro Conqvistador
- Hotel Royal
- Condo Gardens Antwerpen
- RheinHotel Arte
- Kekemba Apartments Paramaribo
- Fletcher-hotels in Zeist
- Club Grand Side Amazon Water World - All Inclusive
- Hotels nabij Nationaal Park Forêts
- Hostels Amstelveen
- TOSCAN HILLS - Tenuta di Ghizzano - Villa MonteGiulia 16 pax
- Guesthouse Meguri Inari
- Haven Beach Boutique Hotel
Vluchten
Vakantiehuizen