Fotogalerie voor Hotel M’s Est Shijo - Karasuma





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Universal) laden

Twin kamer, niet-roken (Universal)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Semi) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Semi)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Semi Double Room laden

Semi Double Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 552 beoordelingen
De prijs is € 248
30 okt - 31 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel M’s Est Shijo - Karasuma is gelegen in de wijk Shimogyo in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Markt van Nishiki en Yasaka-altaar zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Arashiyama Bamboebos en Biwameer kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Kyoto Aquarium en Spoorwegmuseum van Kyoto zijn ook zeker het bezoeken waard. Over de gunstige ligging van dit hotel ten opzichte van het openbaar vervoer zijn reizigers erg positief: Station Gojo ligt op maar 10 minuten lopen en Metrostation Karasuma Oike op 12 minuten.

41 Motoakuojicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8091
In de buurt
- Shijo-straat - 2 min. lopen - 0.2 km
- Markt van Nishiki - 4 min. lopen - 0.4 km
- Kawaramachi-straat - 10 min. lopen - 0.9 km
- Nijō-kasteel - 2 min. rijden - 2.0 km
- Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- イノダコーヒ 四条支店B2 - 1 min. lopen
- EXCELSIOR CAFFÉ - 1 min. lopen
- 麺匠たか松 - 1 min. lopen
- PRONTO by JEUGIA - 1 min. lopen
- そじ坊 四条烏丸FTスクエア店 - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel M’s Est Shijo - Karasuma
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Gran Ms Kyoto
Hotel Gran Ms Kyoto
- Gratis wifi
- Wasservice
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 112
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel M's Est
M's Est Shijo-Karasuma
M’s Est Shijo Karasuma Kyoto
Hotel M's Est Shijo Karasuma
Hotel M’s Est Shijo - Karasuma Hotel
Hotel M’s Est Shijo - Karasuma Kyoto
Hotel M’s Est Shijo - Karasuma Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel M’s Est Shijo - Karasuma
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Carlos, Groningen
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Tom
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Elvis
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elvis
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Akino
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akino
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Ty
20 sep 2025
Ty
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kimberly
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Mami
8 sep 2025
Positief: Personeel en service
Mami
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Annalisa
Reisde met partner
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annalisa
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie en kleine kinderen
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Patrik
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrik
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
MASAYA
Zakenreiziger, Reisde met familie
20 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAYA
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
??
13 aug 2025
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jared
6 aug 2025
Jared
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
satoshi
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
satoshi
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Brianna
26 jul 2025
Brianna
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Leah
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leah
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
27 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
IRASEMA
Reisde met partner, Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IRASEMA
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromichi
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromichi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
6 jul 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
atsushi
29 jun 2025
atsushi
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Liana
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liana
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kindra
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kindra
2 nachten verbleven in juni 2025