Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
3 aug - 4 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor standard twin room laden

standard twin room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Concept Floor Nagomi Moderate Single Room laden

Concept Floor Nagomi Moderate Single Room
Alle foto's voor Concept Floor Nagomi Standard Twin Room laden

Concept Floor Nagomi Standard Twin Room
Alle foto's voor Concept Floor Nagomi Moderate Semi-Double Room laden

Concept Floor Nagomi Moderate Semi-Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

ROKU KYOTO, LXR Hotels & Resorts
Wijk Kita
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 46 beoordelingen
De prijs is € 559
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-1 Daikokucho, Kawaramachi-doru Sanjo, Kyoto, Kyoto, 604-8031
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 751 beoordelingen
De prijs is € 47
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1700 voor volwassenen en ca. JPY 1700 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Hotel Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Kyoto
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Lorelei
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorelei
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chi Hung
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chi Hung
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
CARLOS ERNESTO
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CARLOS ERNESTO
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tatianna
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatianna
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Hunter, North Charleston
19 jun 2025
Positief: Netheid
Hunter
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Simon, lower Beechmont
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tajzh
13 jun 2025
Tajzh
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Helen, Honolulu
Reisde met familie en kleine kinderen
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Helen
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Lenke
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lenke
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sean
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Sean
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Keiichi
1 jun 2025
Keiichi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
hector abraham
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hector abraham
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jane
Reisde met een groep
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jane
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Carmen Helena
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen Helena
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Robyel
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robyel
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
david
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
david
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jordan
Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordan
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jordan
Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Fiona
Reisde met familie
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiona
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
julie
Reisde met partner
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
julie
3 nachten verbleven in mei 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- B&B Wageningen
- Particuliere vakantiehuizen Cala Millor
- Campings en stacaravans Nieuwegein
- Wadi Rum Bedouin Tour With A Camp
- Feriendorf Büchelberg
- 25hours Hotel Indre By
- Das Alpenhaus Kaprun
- Hotels in Esbeek
- Hotels in Tongeren
- Hotels in Pals
- Pensions Noord-Holland
- Hotels in Rothenburg ob der Tauber
- Hotels nabij Royal Belum State Park
- Nemea Appart Hotel Le Lido Cagnes sur Mer
- Campings en stacaravans De Bilt
- PlayaSolHotelGroup-hotels in Ibiza
- Guesthouse Meguri Inari
Vakantiehuizen