Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Wander Kyoto Nanajo
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 401 beoordelingen
De prijs is € 46
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-1 Daikokucho, Kawaramachi-doru Sanjo, Kyoto, Kyoto, 604-8031
Over deze accommodatie
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Vergelijkbare accommodaties

The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.339 beoordelingen
De prijs is € 63
17 dec - 18 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000 voor volwassenen en ca. JPY 2000 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Hotel Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Kyoto
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,6
Locatie
9,0
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Jacqueline
28 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
Reisde met familie
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesar
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Angelo
Reisde met partner
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angelo
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Elisabeth
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Elisabeth
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Caitlyn
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caitlyn
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
pamela
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pamela
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Barbi
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbi
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Stephen
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
tania
17 sep 2025
tania
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
toyohide
17 sep 2025
toyohide
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Franz
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franz
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cray
Reisde met een groep
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cray
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MARINA
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARINA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Martin Enrique
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin Enrique
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Monica
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Monica
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Rene, Miami
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rene
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met partner
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Xianli
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xianli
9 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
takeshi
Zakenreiziger
27 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takeshi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Celina
Reisde met partner
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celina
4 nachten verbleven in juli 2025

















