Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo

Ingang accommodatie
Ingang accommodatie
Superior Twin kamer | Donzen dekbedden, geluiddichte muren, gratis wifi, beddengoed
Voorkant van accommodatie
Receptieruimte

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 156
20 okt - 21 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo bevindt zich in Binnenstad Kyoto. In deze wijk van Kyoto kun je fijn wandelen en je vindt er leuke winkels. Markt van Nishiki en Yasaka-altaar zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Biwameer en Arashiyama Bamboebos kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Nishikyogoku-atletiekstadion of Renbaan van Kioto op het programma heeft staan.
Kaart
59-1 Daikokucho, Kawaramachi-doru Sanjo, Kyoto, Kyoto, 604-8031

In de buurt

  • Pontocho-laan - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Markt van Nishiki - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Shijo-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Yasaka-altaar - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Sanjo - 4 min. lopen
  • Metrostation Shiyakusho-mae - 5 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪CoCo壱番屋 中京区河原町三条店 - ‬1 min. lopen
  • ‪麺匠一粒万倍 - ‬1 min. lopen
  • ‪ケンタッキーフライドチキン 河原町三条店 - ‬1 min. lopen
  • ‪カレー&bar kathmandu - ‬1 min. lopen
  • イルキャンティ 京都三条河原町店

Over deze accommodatie

Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo

Hotel in de buurt van Kawaramachi-straat
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo ligt niet alleen dicht bij Pontocho-laan en Markt van Nishiki maar biedt ook voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een receptieruimte en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte en een lift
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 144 gastenkamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • (kleding)kasten, koelkasten en waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.000 voor volwassenen en JPY 2.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000 voor volwassenen en ca. JPY 2000 voor kinderen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Hotel Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Kyoto
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo?

Vandaag, 14 okt. 2025, kost een verblijf bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo van één nacht voor twee volwassenen op 20 okt. 2025 min. € 156,19, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo te parkeren?

Bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, vlak bij Kawaramachi-straat en Pontocho-laan. Ook Shijo-straat en Markt van Nishiki liggen binnen 10 minuten lopen. Station Sanjo ligt op maar 4 minuten lopen en naar Metrostation Shiyakusho-mae is het 5 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo

9,0

Fantastisch

9,2

Netheid

9,6

Locatie

9,0

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 462 van 749 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 207 van 749 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 749 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 749 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 749 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Midden in de stad tussen alle tempels

Zeer fijn hotel * hoge prijs kwaliteit * midden tussen alle tempels * grote rivier in de buurt * kamers in japanse stijl
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Caitlyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was comfortable and nice. There were a lot of amenities in the hotel and the staff were very helpful. Unfortunately we left our nice camera in the room when we checked out, even though we realized a few hours after leaving, it was not able to be found and returned to us.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

pamela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel was phenomenal. Walking distance to nishiki market, Pontocho alley, Gion, the transit lines. The staff here were exceptional and would highly recommend the Resol Kyoto kawaramachi.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Barbi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff attentive to our cleaning needs and reservation changes
5 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Easy to communicate in English
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

tania

4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

toyohide

3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was one of our favorite hotels we stayed at. Very clean, smelled so good every time we walked in, and the staff and amenities were great at well. It is a hidden gem in downtown Kyoto close to shopping and so many other things to do. We found it very convenient for our stay.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Franz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really great location and convenient for shopping and bus routes. Room service is limited though as you have to take out the trash and towels yourself and wait for new ones hanging by the door.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Cray

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel provides any common bathroom amenity you would need in the lobby. Very easy to grab what you need whenever. The lobby included a coffee machine that is free to use. The staff will provide you will fresh clean towels every day. Staff was very friendly and helpful.
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MARINA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
食事や買い物にとても便利な立地でした。 内装もオシャレで清潔感がありオススメです。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Martin Enrique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
5 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Rene, Miami

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property exceeded my expectations in every way. From the moment I arrived, everything felt well-maintained, thoughtfully designed, and incredibly comfortable. The atmosphere was welcoming, the amenities were top-notch, and the overall experience was seamless. I thoroughly enjoyed my stay and would absolutely choose to return in the future. Highly recommended for anyone seeking a memorable and relaxing getaway.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Emily

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A wonderful hotel with lots to do nearby! Highly recommend!
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Xianli

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed is comfortable.
9 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

takeshi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アクセスも良くよかった
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Celina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn’t expect the hotel to be so well placed! Many restaurants and stores around! The hotel room was very clean and cozy. Would definitely recommend!
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Stefan

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Lorelei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved staying here!
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Chi Hung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
服務周到
6 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

CARLOS ERNESTO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecta locación para el desfile.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Klayton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very wonderful place to stay while visiting Kyoto! It was nearby to a lot of the things to do in the area as well as shopping and transit. Staff were very nice and the rooms were very comfortable.
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Niko-Janne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siisti ja hyvä sijainti. Erittäin avulias ja ystävällinen henkilökunta. Huone hieman ahdas. Aamupala huomattavasti parempi kuin edellisessä hotellissamme Tokiossa. Yleisen tilan ilmainen kahviautomaatti, hylly josta voi täydentää omia kylpyhuonetarvikkeita ja erillinen tupakkahuone plussaa. Myös viihdepalvelut, kuten japanilaisten kirjainmerkkien opettelupaja (kerran viikossa) hieno lisä. Alakerrassa ravintola, mutta ei erillistä baaria. Baarikatu tosin kulman takana.
6 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jesper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great location and atmosphere

Lovely central accommodation with amazing staff. Super helpful and friendly. Good location for shopping and doing tourist things. Really loved the atmosphere of the hotel.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Anders

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2025