Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi

Exterieur
Lobby
Restaurant
Lobbylounge
Zitruimte lobby

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 50
13 jul - 14 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Tweepersoonskamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Wide Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Universal Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
554 Sannocho, Muromachi-dori, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8424

In de buurt

  • Kyototoren - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Gion Corner - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Kyoto Imperial Palace - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Altaar Heian - 4 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Shijo - 4 min. lopen
  • Station Gojo - 7 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 58 min. rijden

Restaurants

  • ‪高木珈琲店高辻店 - ‬1 min. lopen
  • ‪松屋 - ‬2 min. lopen
  • ‪希味 - ‬1 min. lopen
  • ‪魚民四条烏丸駅前店 - ‬3 min. lopen
  • ‪京都酒蔵館 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi

Hotel in de buurt van Kyototoren
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi bevindt zich in de buurt van Gion Corner en Sanjusangen-do-tempel en biedt extraatjes zoals wasvoorzieningen en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een automaat en een 24-uurs receptie
  • Een kluis bij de receptie, een lift en een bagageopslagruimte
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 105 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans en Koreaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.700 voor volwassenen en JPY 1.700 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Elektrische adapters
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1700 voor volwassenen en ca. JPY 1700 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Kyoto
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi?

Vandaag, 12 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi van één nacht voor twee volwassenen op 13 jul. 2025 min. € 49,69, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 2 km afstand van Kyototoren en Gion Corner. Ook Sanjusangen-do-tempel en Kiyomizu Temple liggen binnen 3 km afstand. Station Shijo ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station Gojo is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 328 van 491 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 132 van 491 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 491 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 491 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 491 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hiroshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックインの時間よりも早く到着したので、荷物を預けたりしました。その際の対応が丁寧で非常に感じが良かったです。ホテルの雰囲気にも合っていました。 京都に行く際は、また宿泊したいです。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel had some in-house performances and activities but unfortunately the timing didn't work out for us. Overall it is a very convenient location, walking distance to Nishiki market, and the pokemon centre which was a highlight for my son. Staff were friendly and provided kids slippers and toothbrushes which were cute. Was a comfortable stay!
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient hotel stay, for one night only. We were able to walk everywhere. No complaints. If you're looking for a large hotel room this is not it, the bed is the main space holder. It is narrow and small, but it was great for us!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Bansi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, great location, lovely staff.
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Bruce

4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

An Mai

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location, the room was decorated beautifully and the hotel staff were always ready and willing to help.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Nahid

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small rooms but very nice staff and clean!
3 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Nicole

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
Really disappointed with this place. It looks very beautiful on the facade but the fundamentals of a hotel are missing. Firstly I accidentally booked for 1 person. Instead of charging me a little bit more for an extra person, they charged me almost half of what I paid on-top of what I had already paid. This is for the exact same room that I had booked. No additional towels or bed or anything required. This is a significant premium for the same room and absolutely no difference to the hotel. They also knew I couldn’t cancel and had no choice. I think this was extremely excessive. We purposely made sure we booked this hotel because they had daily cleaning service but their definition of it was by leaving fresh towels and water outside and cleaning the room after the 3rd night of a 4 night stay. By night 2, we were taking out all the rubbish bins, used cup and used towels outside the room to be cleared. The room is so tiny so we had to clear all these items ourselves. If I wanted to clean my own room, I would have gone to an Airbnb. Not a hotel. There is no safe in the room. I also had to ask the cleaners for more toilet rolls coz we were running out by night 2. Its unfortunate as they do the little added benefits very well. Example of this is they also have shows/ activities in the afternoon for u to enjoy as well as make your own traditional matcha in your room.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Indira

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very nice and clean. They provided all the necessary amenities. The room had tatami floors which was a great touch to the wonderfully vibe of the interior. I highly recommend stating at this place!
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

carolina

3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Daeyeon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place and friendly staff members
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Shaun

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, clean hotel with friendly staff. Excellent value for money.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Renata

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Hotel in a fab neighbourhood! Best location in Kyoto! Everything was perfect!
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay!
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Brianna

3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Quiet. Enough space. Enjoyed the cultural experiences they organized. Good coffee
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

alice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good location, about 10 minutes by train to Kyoto’s main station with the metro being about a 3 minute walk from the hotel! The rooms were beautiful with a mix between modern and traditional style! Clean rooms and very friendly staff!! (plus a free coffee/hot chocolate machine!!)
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sean, Berkeley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Especially like their show in the afternoon. Thank you so much for kind services provided.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Zhiqiang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Julian

2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Siu Loong Lillian

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Bargavi

5 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kexin

4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kelly

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

caglar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025