Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kyototoren
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
13 jul - 14 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Wide Double Room laden

Wide Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Arashiyama
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 326 beoordelingen
De prijs is € 188
24 jul - 25 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

554 Sannocho, Muromachi-dori, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8424
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 742 beoordelingen
De prijs is € 57
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1700 voor volwassenen en ca. JPY 1700 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Kyoto
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Deborah
Reisde met familie en kleine kinderen
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deborah
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Bansi
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bansi
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bruce
30 mei 2025
Bruce
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
An Mai
Reisde met partner
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An Mai
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nahid
Reisde met een groep, Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nahid
3 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Nicole
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
Nicole
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Indira
Reisde met een groep
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Indira
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
carolina
22 mei 2025
carolina
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daeyeon
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daeyeon
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shaun
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shaun
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Renata
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renata
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Brianna
1 mei 2025
Brianna
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jacqueline
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
alice
Reisde met een groep
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alice
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sean, Berkeley
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Zhiqiang
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhiqiang
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Julian
7 apr 2025
Julian
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Siu Loong Lillian
6 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Siu Loong Lillian
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bargavi
5 apr 2025
Bargavi
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kexin
5 apr 2025
Kexin
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
26 mrt 2025
Kelly
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
caglar
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
caglar
2 nachten verbleven in februari 2025