Hotel SaintFelician Kyoto Shijo Karasuma
Hotel in Kyoto, op 4 minuten lopen van Shijo-straat
Fotogalerie voor Hotel SaintFelician Kyoto Shijo Karasuma





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken, magnetron laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken, magnetron
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken, kitchenette laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken, kitchenette
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer, niet-roken laden

Klassieke tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor City tweepersoonskamer, niet-roken laden

City tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 757 beoordelingen
De prijs is € 63
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

528 Koiyamacho Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-8163
Over deze accommodatie
Hotel SaintFelician Kyoto Shijo Karasuma
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.008 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen een toeslag die varieert afhankelijk van de verblijfsduur.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel SaintFelician Kyoto Shijo Karasuma
8,4
Zeer goed
9,0
Netheid
7,6
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
10
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Maverick
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maverick
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Nanami
31 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Nanami
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nagisa
29 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nagisa
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Naomi
24 okt 2025
Naomi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
17 okt 2025
Nicolas
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Hsin-Yiu
Reisde met partner
12 okt 2025
Negatief: Voorzieningen




Hsin-Yiu
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sheng Chang
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sheng Chang
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
José Ramón
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
José Ramón
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Megumi
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megumi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kevin
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice hotel
Kevin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MASAROU
Zakenreiziger
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAROU
1 nacht verbleven in mei 2025

















