Fotogalerie voor Hotel Sugicho





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 105 beoordelingen
De prijs is € 1.260
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

172 Moriyamacho, Nakagyou-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 6040953
Over deze accommodatie
Hotel Sugicho
Vergelijkbare accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 260 beoordelingen
De prijs is € 174
23 okt - 24 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1980 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sugicho
Hotel Sugicho Kyoto
Sugicho
Sugicho Hotel
Sugicho Kyoto
Hotel Sugicho Kyoto
Hotel Sugicho Ryokan
Hotel Sugicho Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Sugicho
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Linda
19 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
2 aug 2025
Justin
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sumukh
Reisde met een groep
19 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sumukh
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Niklas
Reisde met partner
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niklas
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sosuke
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sosuke
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Chiaki
27 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiaki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
VANESSA, LAWRENCEVILLE
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
VANESSA
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
NAKANO
Reisde met een groep
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAKANO
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay and friendly staff
Philip
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Clare
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clare
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Louise
2 apr 2025
Louise
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good!

Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Stuart
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stuart
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Brandon
29 mrt 2025
Brandon
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
27 mrt 2025
Sarah
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
monique
Reisde met partner
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
monique
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
George
Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIYUKI
Reisde met familie en kleine kinderen
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIYUKI
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
NAOMI
Zakenreiziger
18 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
NAOMI
1 nacht verbleven in februari 2025