Hotel The M’s Kyoto
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel The M’s Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Alle foto's voor Kamer (Queen) laden

Kamer (Queen)
9,2 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer (Hollywood) laden

Twin kamer (Hollywood)
9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer (Queen) laden

Superior kamer (Queen)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Place Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 651 beoordelingen
De prijs is € 102
22 jul - 23 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Higashisanno 6-8-1 Higashikujo, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8004
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.704 beoordelingen
De prijs is € 56
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel The M's Kyoto
Hotel The M’s Kyoto Hotel
Hotel The M’s Kyoto Kyoto
Hotel The M’s Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel The M’s Kyoto
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michel, Weesp
Reisde met partner
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Michel, Weesp
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Bo
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bo
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Sarah
Reisde met familie
11 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bonilyn
20 jun 2025
Bonilyn
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ellen
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ellen
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



??
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ruth
Reisde met partner, Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruth
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
nancy gabriela
9 jun 2025
nancy gabriela
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Subbu
6 jun 2025
Subbu
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Haruko
Reisde met familie
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Heewon
29 mei 2025
Heewon
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MISAKO
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MISAKO
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
DTroit
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DTroit
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thilakasiri
25 mei 2025
Thilakasiri
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shan
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shan
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Rami
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rami
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuhiko
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jik
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jik
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gordon
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gordon
7 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Vesna
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vesna
2 nachten verbleven in april 2025