Fotogalerie voor Hotel The M’s Kyoto





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Twin kamer (Hollywood) laden

Twin kamer (Hollywood)
9,2 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Kamer (Queen) laden

Kamer (Queen)
9,2 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Superior kamer (Queen) laden

Superior kamer (Queen)
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 135
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Higashisanno 6-8-1 Higashikujo, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8004
Over deze accommodatie
Hotel The M’s Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.901 beoordelingen
De prijs is € 118
20 okt - 21 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel The M's Kyoto
Hotel The M’s Kyoto Hotel
Hotel The M’s Kyoto Kyoto
Hotel The M’s Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel The M’s Kyoto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michel, Weesp
Reisde met partner
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Michel, Weesp
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Bo
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bo
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Violetka, Toronto
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Violetka
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hüseyin
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hüseyin
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Diana Marcela Alcantara
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana Marcela Alcantara
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gloria Teresa
Reisde met familie
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gloria Teresa
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Stephen
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cristina
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristina
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Meggie
Reisde met familie
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meggie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ramadevan
Reisde met partner, Reisde met familie
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramadevan
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nina
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Nina
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cynthia
5 sep 2025
Cynthia
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Teresa
28 aug 2025
Teresa
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
26 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Uta
Reisde met een groep
23 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Uta
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Silvana
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvana
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Austin
5 aug 2025
Austin
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Tanya
Reisde met partner
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanya
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ROXANA
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ROXANA
2 nachten verbleven in juli 2025