Fotogalerie voor HOTEL Tomiya with M's





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior suite, uitzicht op stad laden

Superior suite, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 151
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

545 Higashishiokojicho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8216
Over deze accommodatie
HOTEL Tomiya with M's
Vergelijkbare accommodaties

Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 186
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Tomiya with M's Hotel
Hotel Tomiya with M's Kyoto
Hotel Tomiya with M's Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL Tomiya with M's
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Colin
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Akio
23 jun 2025
Akio
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Melike
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Melike
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuya
Zakenreiziger
28 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazuya
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John
28 mei 2025
John
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Janet
20 mei 2025
Janet
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yin
16 mei 2025
Yin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacqueline
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricardo
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Barbara
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ching yi
1 mei 2025
Ching yi
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Deborah
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deborah
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lucy
18 apr 2025
Lucy
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Masaki
24 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Masaki
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ana Lucia
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Lucia
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Joanna
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joanna
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kin Kwan Eddie
Reisde met partner
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kin Kwan Eddie
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yumiko
28 dec 2024
Yumiko
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Greg
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Greg
2 nachten verbleven in december 2024