Fotogalerie voor Hotel WBF Gojo Omiya





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Single Use) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Single Use)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Large) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Large)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Single use) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Single use)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Single use) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Single use)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Gion Kamogawa
Higashiyama
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
9.2 van 10, Fantastisch, 22 beoordelingen
De prijs is € 156
17 nov - 18 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel WBF Gojo Omiya is in het stadscentrum in Kyoto te vinden. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Nijō-kasteel en Kyototoren en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Shijo-straat en Kawaramachi-straat. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Nishikyogoku-atletiekstadion of Renbaan van Kioto op het programma heeft staan.

467, Minamimonzencho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8372
In de buurt
- Shijo-straat - 10 min. lopen - 0.9 km
- Kyototoren - 18 min. lopen - 1.5 km
- Kawaramachi-straat - 18 min. lopen - 1.6 km
- Markt van Nishiki - 2 min. rijden - 1.6 km
- Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 2.3 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- ラーメン魁力屋 堀川五条店 - 6 min. lopen
- 京料理 たん熊北店 - 6 min. lopen
- ラーメン横綱 五条店 - 1 min. lopen
- spice curry ムジャラ - 6 min. lopen
- 魚魚丸 (ぎょぎょ丸) - 5 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel WBF Gojo Omiya
Vergelijkbare accommodaties

Vessel Hotel Campana Kyoto Gojo
Vessel Hotel Campana Kyoto Gojo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 130
20 okt - 21 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1500 voor volwassenen en ca. JPY 750 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel WBF Gojo Omiya Kyoto
WBF Gojo Omiya Kyoto
WBF Gojo Omiya
Hotel WBF Gojo Omiya Hotel
Hotel WBF Gojo Omiya Kyoto
Hotel WBF Gojo Omiya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel WBF Gojo Omiya
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 nov 2020
Negatief: Comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
E, Japan
20 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
E
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
YOHEI
2 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOHEI
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Peter Tam
Reisde met een groep
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter Tam
4 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Gemma, Australia
Reisde met partner
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemma
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
miyuki
Zakenreiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
miyuki
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Heting
1 dec 2019
Heting
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Tony
Reisde met familie
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
soabah
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
soabah
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Sharee
28 nov 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Quiet with helpful staff
Sharee
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Thibault
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
Thibault
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Man Fan Zoe
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Man Fan Zoe
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
LING HSUAN
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LING HSUAN
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
avshalom
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
avshalom
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019