KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
Hotel met een restaurant, op 10 minuten lopen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor KOKO HOTEL Kyoto Sanjo





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 103
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Queen) laden

Standaard kamer, niet-roken (Queen)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Apart bad en douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen, with Extra Bed) laden

Kamer, niet-roken (Queen, with Extra Bed)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Apart bad en douche
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (King) laden

Premium kamer, niet-roken (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Apart bad en douche
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Apart bad en douche
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken laden

Premium Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Apart bad en douche
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Apart bad en douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium driepersoonskamer, niet-roken laden

Premium driepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Apart bad en douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Apart bad en douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House) laden

Kamer, niet-roken (Run of House)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Apart bad en douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standard Queen Room laden

Standard Queen Room
Alle foto's voor Premium King Room laden

Premium King Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Premium Twin Room laden

Premium Twin Room
Alle foto's voor Standard Triple Room laden

Standard Triple Room
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Alle foto's voor Premium Triple Room laden

Premium Triple Room
Alle foto's voor Standard Queen Room With Extra Bed laden

Standard Queen Room With Extra Bed
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 521 beoordelingen
De prijs is € 96
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

407-6 Wakokucho, Kyoto, Kyoto, 606-8363
Over deze accommodatie
KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 882 beoordelingen
De prijs is € 63
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Bestemmingstoeslag: JPY 200 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 5 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wing Premium Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Hotel
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Vincent
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Patrick
Reisde met partner
27 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tommy
Reisde met familie
27 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tommy
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Gurpreet
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gurpreet
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Giancarlo
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giancarlo
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



David
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
AV
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AV
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
hiroko
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abdel Fattah
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdel Fattah
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jade
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jade
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Josh
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josh
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Manuela
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuela
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa Gamboa
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa Gamboa
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tayla Jane
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tayla Jane
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sarah
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MARIA OSWELIA
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
MARIA OSWELIA
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Luis David
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
14 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis David
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stefan
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
27 sep 2025
Lisa
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met een groep
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lidia
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lidia
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Meral
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meral
4 nachten verbleven in september 2025

















