Ibis Styles Kyoto Shijo
Hotel met een 24-uurs receptie, op 9 minuten lopen van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Ibis Styles Kyoto Shijo





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 41
8 jan - 9 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Privébadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 142 beoordelingen
De prijs is € 645
16 jan - 17 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Katsukyoyamacho 8, Shimogyo-ku, Shijo-dori, Kyoto, Kyoto, 600-8493
Over deze accommodatie
Ibis Styles Kyoto Shijo
Vergelijkbare accommodaties

Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 814 beoordelingen
De prijs is € 42
7 jan - 8 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1900 voor volwassenen en ca. JPY 1900 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: beveiligingssysteem en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Styles Kyoto Shijo Hotel
Ibis Styles Kyoto Shijo Kyoto
Ibis Styles Kyoto Shijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ibis Styles Kyoto Shijo
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,2
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Hideo
14 dec 2025
Hideo
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Kristen
8 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristen
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Ryan
Reisde met partner
8 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
Reisde met een groep
8 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
5 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Wen
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wen
5 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Tadanori
29 okt 2025
Tadanori
7 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Yuu
Zakenreiziger
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yuu
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
HIROKO
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
HIROKO
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Luis
Reisde met partner, Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Luis
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Johannes
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johannes
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Eva
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eva
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Holly
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holly
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
MARION
15 sep 2025
MARION
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Aya
11 sep 2025
Aya
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
shinya
8 sep 2025
shinya
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rumbidzai
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rumbidzai
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HIDENORI
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
HIDENORI
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
shinya
Zakenreiziger
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shinya
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Wataru
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wataru
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Miho
19 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Miho
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Makoto
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Makoto
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Vicente
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vicente
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuya
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuya
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
CHOJIRO
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHOJIRO
2 nachten verbleven in juli 2025

















