Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor KABIN Koji





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke studio laden

Klassieke studio
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor City tweepersoonskamer laden

City tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Club tweepersoonskamer laden

Club tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor City tweepersoonskamer laden

City tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 432 beoordelingen
De prijs is € 80
10 jul - 11 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

152-154 Sujiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8061
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

KABIN Kyoto
KABIN Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 139 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ENSO ANGO TOMI 1 Kyoto
ENSO ANGO TOMI 1 Hotel
ENSO ANGO TOMI 1 Hotel Kyoto
KABIN Koji Hotel
KABIN Koji Kyoto
ENSO ANGO TOMI 1
KABIN Koji Hotel Kyoto
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Tominokoji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KABIN Koji
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
10 apr 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Angela, Clovis
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Xavier
9 jun 2025
Xavier
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Heidi
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Heidi
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wan Ting
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wan Ting
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Cristina
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristina
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
Reisde met een groep, Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Matt
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jordan
Reisde met een groep, Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordan
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pierre
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre
4 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
sana
Reisde met familie
17 apr 2025
sana
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Zena
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zena
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steven
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Konstantinos
Reisde met partner
27 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Konstantinos
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Natalia
Reisde met een groep
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Brad
17 mrt 2025
Brad
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jillian
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jillian
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alvin
1 feb 2025
Alvin
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Maggie
Reisde met partner
31 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maggie
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Connor
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connor
3 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Connor
Reisde met partner
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connor
1 nacht verbleven in januari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hotels in HeinkenszandHotel MiamiVakantiepark Eigen WijzeAparthotel TropicanaHotels in Station Hollandsche RadingHotels met zwembad in ComomeerTorri di SeefeldParticuliere vakantiehuizen MiddelharnisThe Budget HotelB&B Los AngelesFlonk Hotel Groningen Centre, BW Signature CollectionHotels in MontescudaioPalm Villa Puerto del Carmen (zwembad en jacuzzi)Chalet Gelderland mooi vakantiehuisje tussen Utrecht en Gerlederland Hotel Gasthof Zur PostGuesthouse Meguri Inari
Vluchten