KABIN Kyoto

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 5 minuten lopen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Bar
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven

Studio, niet-roken (25 King)

8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een regendouchekop
Een douchekop met hydromassage
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Studio, niet-roken (25 Twin)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een regendouchekop
Een douchekop met hydromassage
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Studio suite, niet-roken (Residence 30)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een toilet met elektronisch bidet
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons onderschuifbed

Studio, niet-roken (20 Twin)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een regendouchekop
Een douchekop met hydromassage
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Studio, 1 kingsize bed, niet-roken

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een regendouchekop
Een douchekop met hydromassage
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Studio, niet-roken (25 Twin Plus)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een regendouchekop
Een douchekop met hydromassage
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Studio, niet-roken (25 Twin/Triple)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een regendouchekop
Een douchekop met hydromassage
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons onderschuifbed

Studio, niet-roken (30 Twin/Triple)

9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een regendouchekop
Een douchekop met hydromassage
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons onderschuifbed

Studio 25 King (Non Smoking)

  • Max. aantal: 2

Studio 25 Twin (Non Smoking)

  • Max. aantal: 2

Residence 30 (Non Smoking)

  • Max. aantal: 3

Studio 20 Twin (Non Smoking)

  • Max. aantal: 2

Studio 20 King (Non Smoking)

  • Max. aantal: 2

Studio 25 Twin Plus (Non Smoking)

  • Max. aantal: 3

Studio 25 Twin/Triple (Non Smoking)

  • Max. aantal: 3

Studio 30 Twin/Triple (Non Smoking)

  • Max. aantal: 3

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
187 Ebisuya-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, KYOTO, 600-8062

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Shijo-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Markt van Nishiki - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Pontocho-laan - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Yasaka-altaar - 17 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Kiyomizu-gojo - 9 min. lopen
  • Station Gojo - 10 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪麺屋猪一離れ - ‬2 min. lopen
  • ‪하하하 ははは - ‬3 min. lopen
  • ‪COYOTE The Roots - ‬2 min. lopen
  • ‪ピザハット 烏丸店 - ‬3 min. lopen
  • ‪おうちごはん 中島家 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

KABIN Kyoto

Hotel met een chique stijl in de buurt van Kawaramachi-straat
KABIN Kyoto bevindt zich in de buurt van Markt van Nishiki en Kiyomizu Temple en biedt extraatjes zoals een koffiebar/café, wasvoorzieningen en een bar. Het plaatselijke restaurant GRZE serveert ontbijt en lichte maaltijden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Meertalig personeel, een 24-uurs receptie en koffie/thee in de lobby
  • Een automaat, een lift en een bagageopslagruimte
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 75 kamers zijn individueel gemeubileerd en uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies van 42 inch met digitale zenders
  • Mini-koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.000 tot 1.900 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • GRZE
  • KRFT
  • KRFT

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (127 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (114 centimeter hoog)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 42 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Individuele aankleding
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het smartslot. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen, smartslot

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1000–1900 per persoon
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

KABIN Kyoto Hotel
KABIN Kyoto KYOTO
KABIN Kyoto Hotel KYOTO

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij KABIN Kyoto?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij KABIN Kyoto te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij KABIN Kyoto?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij KABIN Kyoto uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 3000.

Waar ligt KABIN Kyoto?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 10 minuten lopen van Kawaramachi-straat, Shijo-straat en Markt van Nishiki. Ook Kiyomizu Temple en Kyoto Imperial Palace liggen binnen 3 km afstand. Station Gojo ligt op 10 minuten lopen en naar Metrostation Shiyakusho-mae is het 19 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over KABIN Kyoto

9,4

Uitzonderlijk

9,6

Netheid

9,4

Voorzieningen

9,4

Personeel en service

9,4

Milieuvriendelijkheid

9,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 153 van 197 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 197 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 197 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 197 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 197 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jackie Lou

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location - accessible near Nishiki Market and Gion Room size - spacious for 3 people Ambiance - has bar next to the lobby Check-in - easy check in and very convenient access to room Definitely recommended
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Meghan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A little bit of a walk to a train station but overall the hotel was lovely.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Carly

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Obviously, this is not a 5 star property but it was 5 stars for what it was! It has a very hostel vibe to it - the main lobby area is very dark and “modern”. Our room was very spacious and clean, and we appreciated having a little table and chairs. They do not clean the room unless you stay longer than 4 nights, but amenities and towels are available to grab as needed so it wasn’t a problem for us. It was a convenient location for us, about a 10 minute walk from the centre area of Kyoto. It was nice to be able to grab a coffee as most places aren’t open early, but highly recommend Coyote coffee just across the street and Dining 603 (breakfast) a few blocks away.
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very quick to rectify a leak in the water jug which had dampened the floor around our mini fridge. Great checkin and check out with online process and automatic door. Very streamlined. Big regret however is their one laundry machine per floor was not adequate, and on my floor there was none and it steamed the clothes in the dry cycle instead of drying them so we had to hang our clothes up to dry. Would have preferred a laundry room with many machines instead. Great coffee from the small bar attached.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Vivian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KABIN is an exceptional hotel. The staff was so nice and helpful and the aesthetic of it is overall amazing. Everything is convenient. Highly recommend KABIN if you’re in Kyoto!
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff and the overall vibe of the hotel was wonderful! Definitely one of Kyoto’s hidden gems! Can’t wait to stay here again!
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa

3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Cristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great central hotel with very helpful and friendly staff. Within walking distance of a lot of Kyoto's sights and handy as well for metro and shops. Lots of options for breakfast/lunch and dinner nearby too.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Troy, Las Vegas

Positief: Netheid, voorzieningen
Loved it
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Cesar

5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Amanda C.

4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel
3 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Tiara

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty! I had high expectations for this hotel however I was met with extreme disappointment and disgust. Long story short, our bedding was soiled with blood, and it caused my skin to completely breakout in hives. I was offered a two night stay refund for the inconvenience and they would not hear of a full refund.
Blood on bedding
6 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jordan

3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Murphy

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Checkin process was very long and my key didn’t work - they forgot our door was malfunctioning and I received a physical key after two trips up and down. No cleaning service, they leave all supplies by the elevator. Clean, close to many attractions, front staff friendly and knowledgeable. Pretty far from subway station if you have to bring a lot of luggage (recommend taking a Grab/taxi).
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Irena, Hamilton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything you need. Clean and simple. Comfortable beds and a great location!
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Sinan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very good and helpful all are speaking English very well , highly recommended
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were very spacious, and the hotel was quiet. The breakfast was quite expensive but was delicious and healthy.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

DANIEL ALEJANDRO AYALA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel con una ubicación muy conveniente en el corazón de Kyoto, en un barrio tranquilo, pero con muchas cosas cercanas y con habitaciones bastante más grandes que el promedio en Japón
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great friendly professional staff. Spotlessly clean. Large room too. Could not fault it. Great location. Would have been nice to have a safe in the room. Would definately stay there again. Make sure you do. You will not be disappointed.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

April

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was incredibly clean and surprisingly spaceous for Japan. The location is ideal and we were able to walk almost everywhere in Kyoto. Additionally, the staff were all incredibly helpful and found us some great dinner spots.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Miki

5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, modern and clean hotel.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Josephine

4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Massimiliano

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious room and very comfortable. Within 10mins walk to the Shijo dori main shopping area, Teramachi and Nishiki markets maybe 12mins. Lots of bus stops within a short walk An excellent coin laundry just a couple of doors up the street and a seven eleven around the corner.
5 nachten verbleven in september 2025