KABIN Kyoto

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor KABIN Kyoto

Café
Studio, niet-roken (20 Twin) | 1 slaapkamer, pillowtop-bedden, individueel gemeubileerd
Café
Studio suite, niet-roken (Residence 30) | Privékeuken | Een mini-koelkast, een magnetron, een waterkoker
Café

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Studio, niet-roken (25 Twin)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Studio suite, niet-roken (Residence 30)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons onderschuifbed

Studio, niet-roken (20 Twin)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Studio, niet-roken (25 Twin/Triple)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons onderschuifbed

Studio, 1 kingsize bed, niet-roken

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Studio, niet-roken (25 Twin Plus)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Studio, niet-roken (30 Twin/Triple)

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons onderschuifbed

Studio, niet-roken (25 King)

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
187 Ebisuya-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, KYOTO, 600-8062

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Shijo-straat - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Markt van Nishiki - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Kiyomizu-gojo - 9 min. lopen
  • Station Gojo - 10 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪麺屋猪一離れ - ‬2 min. lopen
  • ‪D&DEPARTMENT KYOTO - ‬4 min. lopen
  • ‪京都 さしみ丸 - ‬2 min. lopen
  • ‪ディアンドデパートメント 京都店 - ‬4 min. lopen
  • ‪OICHO - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

KABIN Kyoto

Hotel met een chique stijl in de buurt van Kawaramachi-straat
KABIN Kyoto bevindt zich in de buurt van Markt van Nishiki en Kiyomizu Temple en biedt extraatjes zoals een koffiebar/café, wasvoorzieningen en een bar. Het plaatselijke restaurant GRZE serveert ontbijt en lichte maaltijden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een automaat, meertalig personeel en een lift
  • Koffie/thee in de lobby, een bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 75 kamers zijn individueel gemeubileerd en uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies van 42 inch met digitale zenders
  • Mini-koelkasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels, Frans, Japans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 1.000 tot 1.900 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • GRZE
  • KRFT
  • KRFT

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (127 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (114 centimeter hoog)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 42 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Individuele aankleding
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het smartslot. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen, smartslot

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1000–1900 per persoon
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

KABIN Kyoto Hotel
KABIN Kyoto KYOTO
KABIN Kyoto Hotel KYOTO

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij KABIN Kyoto?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij KABIN Kyoto te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij KABIN Kyoto?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij KABIN Kyoto uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 3000.

Waar ligt KABIN Kyoto?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 10 minuten lopen van Kawaramachi-straat, Shijo-straat en Markt van Nishiki. Ook Kiyomizu Temple en Kyoto Imperial Palace liggen binnen 3 km afstand. Station Gojo ligt op 10 minuten lopen en naar Station Kiyomizu-gojo is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over KABIN Kyoto

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 110 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 144 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nesreen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location, incredibly clean and friendly hotel staff! Overall, it was great value for money and I would love to stay here again. Pro tip, try the hot matcha latte from the hotel cafe!
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Guy

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and wonderful property. Had a great stay. About 25 minute walk from station and 9 minutes to food market. There is also an amazing bakery nearby for morning pastries!
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Quang, Charles Town

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Stephanie, ridgewood

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Larry Junior

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kabin Kyoto was a clean and no fuss property to stay at. The staff were friendly and helpful. We got great information on places to visit in Kyoto and amenities in the surrounding area. It was a wonderful first trip to Kyoto!
7 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Rick

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are friendly
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Mackenzie

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Connie

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the modern field of a hotel in a old field town Even though in Japan it was just the right size
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Myra

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was a jewel in the heart of Kyoto!
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Sulejman, jacksonville

3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Maria

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Faron

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great stay!
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
quite, out of the way in a quite neighborhood
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Tzu Ying

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room size is big for japan standard. Plus they have laundry on every floor. The shower is amazingly strong and the temperature is hot. The location is amazing. Close to all resturants and shops. Will stay there again.
8 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Fernando, Toronto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked the moden concept, helpful staff, location and affordability. Will book again if I go back to Kyoto.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Alejandro, Weehawken

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extraordinary place to stay in Kyoto
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

jeff

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great super quiet room with great bed and softest pillows. Located in local town with quaint residential and business establishments.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Alison

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked this hotel a lot. Would benefit from an included breakfast. Very walkable area. Staff were great.
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

elena

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Enjoyed the location, comfortable beds and rainfall shower. Overall the hotel is in a great location, has a modern feel in the common areas and a great bar plus breakfast restaurant. Reasons for my 3 stars: rooms are dated and basic, carpet is dusty. Worth knowing: luggage cannot be stored on site (except for when using a luggage shipping service), has on site laundry machines, no ice machines and limited cleaning (daily cleaning available for a fee).
7 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Leah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cozy hotel, convenient for everything. Slippers are reusable ones, no lotion and cream provided. Overall very nice hotel.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast and bar, good rooms and very good location
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Luciano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good. 3 points though: 1- On Tuesdays their rest/breakfast is closed!! Never saw hotel breakfast closing… 2- They don’t let rental bikes sleep over in front of hotel even when the have a nice place for it!! 3- Depending on kind of guests, we can hear them talking outside (inner courtyard) even after 10 PM
8 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Biplab

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lila

2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

REBECCA, VALENCIA

3 nachten verbleven in april 2025