Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenvoudige studio, meerdere bedden, niet-roken (Studio 25) laden

Eenvoudige studio, meerdere bedden, niet-roken (Studio 25)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Design studio, meerdere bedden, niet-roken (Studio 30) laden

Design studio, meerdere bedden, niet-roken (Studio 30)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Familie studio, meerdere bedden, niet-roken (Studio 40) laden

Familie studio, meerdere bedden, niet-roken (Studio 40)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 164 beoordelingen
De prijs is € 246
3 aug - 4 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18-12 Yamatocho, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 6050802
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Minn Gion
Minn Gion
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 303 beoordelingen
De prijs is € 52
18 aug - 19 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KABIN Minamiza Hotel
KABIN Minamiza Kyoto
KABIN Minamiza Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KABIN Minamiza
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner, Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
marie-pierre
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marie-pierre
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
JUAN PABLO, Mexico
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUAN PABLO
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Irene
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Irene
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KA
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
19 mei 2025
Alexander
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Magali, Santa Monica
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magali
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yenari
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yenari
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lauren
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mel
Reisde met familie
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mauro
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauro
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mary Ann
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Ann
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met familie en kleine kinderen
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
genevieve, Temecula
26 mrt 2025
genevieve
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jesus
12 mrt 2025
Jesus
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Froilan
Reisde met familie
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Froilan
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
LiAnne
27 feb 2025
LiAnne
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Frederick
Reisde met familie
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederick
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kim Hoe
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kim Hoe
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Michelle
21 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Taylor
Reisde met partner
9 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Taylor
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
4 nachten verbleven in november 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Side Star Resort - Ultra All Inclusive
- Gemütliche Ferienwohnung mit Traumhaftem Blick ins Kylltal
- Hotels inclusief ontbijt in Bologna
- Green Park Hotel
- Bergresort Das JOCHELIUS
- Hotels met spa & wellness in Zweden
- Hotel de Echoput
- Coco Cabana
- Campings en stacaravans Mimizan
- Hotel der Jägerhof
- Hotels inclusief ontbijt in Hoorn
- Hotels in Noord-Limburg
- Campings en stacaravans Hoek van Holland
- Guesthouse Meguri Inari
Autoverhuur
Vakantiehuizen