Fotogalerie voor Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 116
31 okt - 1 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Smart) laden

Tweepersoonskamer (Smart)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Hydromassage
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Premier Twin kamer laden

Premier Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
2 badkamers
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Adjoining Room) laden

Standaard kamer, niet-roken (Adjoining Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
2 badkamers
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 552 beoordelingen
De prijs is € 248
30 okt - 31 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo is gelegen in de wijk Shimogyo in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Voorbeelden van belangrijke bezienswaardigheden in de omgeving zijn Kyototoren en Nijō-kasteel. Reizigers die graag cultuur willen snuiven, kunnen een bezoekje brengen aan Gion Corner. Ook een bezoek aan Sanjusangen-do-tempel en Kiyomizu Temple is sterk aanbevolen.

396, Gojokarasuma, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8418
In de buurt
- Kyototoren - 16 min. lopen - 1.4 km
- Gion Corner - 2 min. rijden - 1.6 km
- Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 2.0 km
- Sanjusangen-do-tempel - 3 min. rijden - 1.7 km
- Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- McDonald's - 3 min. lopen
- 蕎麦の実よしむら (Sobanomi Yoshimura) - 3 min. lopen
- CoCo壱番屋 烏丸五条店 - 3 min. lopen
- コメダ珈琲店烏丸五条店 - 1 min. lopen
- ちゃんぽん亭総本家四条烏丸店 - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Dineren: JPY 4000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
KEIO PRELIA HOTEL GOJO
KEIO PRELIA KYOTO KARASUMA GOJO
KEIO PRELIA GOJO
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Hotel
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Kyoto
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hendrikus
6 sep 2024
Hendrikus
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jean
Reisde met familie
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale centrale lokatie voor vakantie
Jean
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Nancy
Reisde met familie
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Richard
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Mary
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Richard, Quebec
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vianey
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vianey
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Michele
27 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michele
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eve
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eve
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ethan
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ethan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yareli
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yareli
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Denise
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yuriko
11 sep 2025
Yuriko
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Luciano
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luciano
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ユウコ
1 sep 2025
ユウコ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Eloisa
Reisde met familie en kleine kinderen
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eloisa
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
maggie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
maggie
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
正司
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
正司
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Vamshi
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vamshi
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Beatrice
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beatrice
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Rodrigo
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodrigo
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Anastasiya
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Anastasiya
3 nachten verbleven in augustus 2025