Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kyototoren
Fotogalerie voor Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 75
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Smart) laden

Tweepersoonskamer (Smart)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Hydromassage
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een douchekop met hydromassage
Een diep ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een douchekop met hydromassage
Een diep ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een douchekop met hydromassage
Een diep ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een douchekop met hydromassage
Een diep ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Premier Twin kamer laden

Premier Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een douchekop met hydromassage
Een diep ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een douchekop met hydromassage
Een diep ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
2 badkamers
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Adjoining Room) laden

Standaard kamer, niet-roken (Adjoining Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 441
22 nov - 23 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

396, Gojokarasuma, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8418
Over deze accommodatie
Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 872 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Dineren: JPY 4000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
KEIO PRELIA HOTEL GOJO
KEIO PRELIA KYOTO KARASUMA GOJO
KEIO PRELIA GOJO
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Hotel
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Kyoto
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hendrikus
6 sep 2024
Hendrikus
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jean
Reisde met familie
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale centrale lokatie voor vakantie
Jean
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Nancy
Reisde met familie
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Richard
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jenesse
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenesse
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa Katharina Gitta
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa Katharina Gitta
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Stacy
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stacy
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Brittany
Reisde met een groep
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brittany
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rob
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nadine
Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadine
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MANABU
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MANABU
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kendall
24 okt 2025
Kendall
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anke
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anke
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lisa
Reisde met een groep, Reisde met familie
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
gabrielle
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gabrielle
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sebora
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebora
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Larry, Mitchell
Reisde met een groep, Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Larry
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Richard, Quebec
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vianey
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vianey
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Michele
27 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michele
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
3 nachten verbleven in september 2025

















