Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo

Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 2200 per persoon)
Openbaar bad
Lobby
Premier Twin kamer | Een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen, geluiddichte muren
Ingang accommodatie

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 116
31 okt - 1 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Tweepersoonskamer (Smart)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Hydromassage
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(28 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Comfort tweepersoonskamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Comfort Twin kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premier Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Hydromassage
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard vierpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
2 badkamers
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • 43 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, niet-roken (Adjoining Room)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
2 badkamers
Een privébadkamer
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo is gelegen in de wijk Shimogyo in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Voorbeelden van belangrijke bezienswaardigheden in de omgeving zijn Kyototoren en Nijō-kasteel. Reizigers die graag cultuur willen snuiven, kunnen een bezoekje brengen aan Gion Corner. Ook een bezoek aan Sanjusangen-do-tempel en Kiyomizu Temple is sterk aanbevolen.
Kaart
396, Gojokarasuma, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8418

In de buurt

  • Kyototoren - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Gion Corner - 2 min. rijden - 1.6 km
  • Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Sanjusangen-do-tempel - 3 min. rijden - 1.7 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Gojo - 3 min. lopen
  • Station Shijo - 6 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 58 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬3 min. lopen
  • ‪蕎麦の実よしむら (Sobanomi Yoshimura) - ‬3 min. lopen
  • ‪CoCo壱番屋 烏丸五条店 - ‬3 min. lopen
  • ‪コメダ珈琲店烏丸五条店 - ‬1 min. lopen
  • ‪ちゃんぽん亭総本家四条烏丸店 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo

Hotel met een chique stijl in de buurt van Kyototoren
Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo bevindt zich in de buurt van Gion Corner en Sanjusangen-do-tempel en biedt extraatjes zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), wasvoorzieningen en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een automaat
  • Een bagageopslagruimte, een lift en huwelijksservices
  • Een 24-uurs receptie, meertalig personeel en een rookvrije accommodatie
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 287 gastenkamers bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de schone, ruime kamers van de accommodatie.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Hydromassagedouches, toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaakservice en elektrische adapters/opladers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 2.200 per persoon
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van JPY 4.000
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2200
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind per volwassene, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Dineren: JPY 4000

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

KEIO PRELIA HOTEL GOJO
KEIO PRELIA KYOTO KARASUMA GOJO
KEIO PRELIA GOJO
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Hotel
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Kyoto
KEIO PRELIA HOTEL KYOTO KARASUMA GOJO Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo?

Vandaag, 4 okt. 2025, kost een verblijf bij Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo van één nacht voor twee volwassenen op 31 okt. 2025 min. € 116,26, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo te parkeren?

Bij Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2200.

Waar ligt Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 2 km afstand van Kyototoren en Gion Corner. Ook Sanjusangen-do-tempel en Kiyomizu Temple liggen binnen 3 km afstand. Station Gojo ligt op maar 3 minuten lopen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 17 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo

9,4

Uitzonderlijk

9,8

Netheid

9,6

Voorzieningen

9,4

Personeel en service

9,4

Milieuvriendelijkheid

9,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 769 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 192 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1004 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great shower, clean rooms and hotel. There was no real place to sit and enjoy a drink
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Hendrikus

2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ideale centrale lokatie voor vakantie

Leuke ruime kamer met alle mogelijke voorzieningen. Ontbijt met ruime keuze
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Looked like a chique home away from home. Nice thick sheets, had a good sleep.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed my stay here, it takes about 10-15 minutes to walk from the hotel to Kyoto station. Only downside was the fact that there was construction going on during the night but you can’t blame the hotel for that
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located, close to subway station. Clean environment and helpful staff. English-speaking.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Richard, Quebec

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai adoré le bain public et les petits déjeuners. Le personnel est courtois. Par contre il n'est nullement nécessaire de changer les pyjamas, les pantoufles et les sacs à tous les jours. Il manque une armoire pour les vêtements dans les chambres.
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Vianey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at Keio Prelia is very kind and helpful, I'd definitely come back.
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Michele

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has modern, clean, and relatively spacious rooms for Japan, and the location is very central with easy access to public transport and shops. However, it doesn’t fully feel like a 4-star property. Storage space is minimal — you can’t even slide a suitcase under the bed, which makes organizing the room tricky. Laundry facilities are few, and staff, while polite, seemed hesitant with English communication. The hotel seems to want to follow a “green” policy, but it felt counterproductive: all toiletries were removed daily, even if unused or barely used. One day I ended up with no shampoo, conditioner, or shower gel in the room, and when I asked reception for a replacement set to be delivered, I was told I had to come down myself. Breakfast is disappointing for a 4-star hotel — there’s only plain coffee, no espresso or cappuccino, and limited variety overall. I’ve stayed in 3-star hotels in Japan with better breakfast options. Overall, good for location and clean, modern rooms, but service and amenity gaps make it feel closer to a mid-range 3-star hotel than a true 4-star.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and bath was nice
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Eve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were so lovely and amazing breakfast buffet! Great if you want to see the shopping district in Kyoto.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ethan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with a great, central location. Friendly and helpful staff. Amazing breakfast.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yareli

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect, it had all the amenities you could think of. The staff was super friendly and helpful. The location was just walking distance from the metro station and the sights around the hotel were beautiful as well. A convenience store next door, was also great to have. The room has smart tv and was more spacious than other hotels in Japan. I would 100% recommend and will be returning on future trips to Japan!
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Denise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were friendly and accommodating. My room was clean and there was a huge king sized bed. It was spacious.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yuriko

3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Luciano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera quadrupla, 2 bagni, letti confortevoli, spazio per mettere le valigie sufficiente. La varietà disponibile a colazione un po' limitata.
6 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

ユウコ

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Eloisa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for the hospitality, we loved our stay at the Keio Prelia Hotel Kyoto Karasuma Gojo. The room was spacious, everything is clean and beautiful.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

maggie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place to stay, clean, kind staff, many options near by, walking distance to all train stations, had an amazing stay.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

正司

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントスタッフの対応が素晴らしい
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Vamshi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel, stayed 3 nights with family. Two separate rooms. Rooms were good. Cleaned everyday. Staff is outstanding. They will do all they can to help you. Breakfast is pretty good with health options. I would not change anything.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Beatrice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great stay. The onsen was definitely a big bonus.
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Rodrigo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
altamente recomenadable
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Anastasiya

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Great service, nice rooms that come with all the amenities!!
3 nachten verbleven in augustus 2025