Kamogawa-kan Inn

3.5-sterrenaccommodatie
Ryokan met een restaurant, op enkele stappen van Pontocho-laan

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kamogawa-kan Inn

Receptie
Restaurant
Restaurant
Ingang accommodatie
Binnenplaats

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant
De huidige prijs is € 121
1 aug - 2 aug

Kameropties

Kamer, niet-roken (Special Udon suki course Dinner)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Kaiseki-Special "12 dishes" Cuisine)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Wagyu Beef Shabu-Shabu Dinner)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Kaiseki "8 dishes" Cuisine Plan)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Breakfast Included Plan)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Udon suki "Hot pot" course Dinner)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Wagyu Beef Sukiyaki Dinner)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Room Only Plan)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sanjo Ohashi Nishizume, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8004

In de buurt

  • Pontocho-laan - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Markt van Nishiki - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Yasaka-altaar - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Altaar Heian - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Sanjo - 2 min. lopen
  • Station Sanjo Keihan - 3 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 94 min. rijden

Restaurants

  • ‪スターバックス - ‬1 min. lopen
  • ‪博多長浜ラーメン みよし - ‬1 min. lopen
  • ‪松屋 - ‬1 min. lopen
  • ‪がんこ 三条本店 - ‬1 min. lopen
  • ‪小川珈琲京都三条店 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Kamogawa-kan Inn

Ryokan in de buurt van Kawaramachi-straat
Kamogawa-kan Inn ligt in de buurt van Pontocho-laan en Markt van Nishiki en biedt daarnaast faciliteiten zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een tuin en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een Japans ontbijt (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en gratis kranten
  • Een bagageopslagruimte en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Kamogawa-kan Inn bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Douches, toiletten met elektronisch bidet en gratis toiletartikelen
  • Waterkokers, verwarming en telefoons

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Japans ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 2.200 voor volwassenen en JPY 1.100 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Chidori

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Het openbare badhuis is geopend van 07.00 uur tot 09.00 uur
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 1 gebouw
  • Gebouwd in 1969
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 19.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 1100 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kamogawa-kan
Kamogawa-kan Inn
Kamogawa-kan Inn Kyoto
Kamogawa-kan Kyoto
Kamogawa kan Inn
Kamogawa-kan Inn Kyoto
Kamogawa-kan Inn Ryokan
Kamogawa-kan Inn Ryokan Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kamogawa-kan Inn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Kamogawa-kan Inn?

Vandaag, 13 jul. 2025, kost een verblijf bij Kamogawa-kan Inn van één nacht voor twee volwassenen op 1 aug. 2025 min. € 121,26, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Kamogawa-kan Inn te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kamogawa-kan Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 19.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Kamogawa-kan Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Kamogawa-kan Inn?

Deze ryokan ligt in Binnenstad Kyoto, vlak bij Kiyamachi dori, Pontocho-laan en Kawaramachi-straat. Ook Shijo-straat en Markt van Nishiki liggen binnen 10 minuten lopen. Station Sanjo ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Sanjo Keihan is het 3 minuten lopen.

Beoordelingen over Kamogawa-kan Inn

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 80 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Spencer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were so kind and accommodating, and very attentive to all our questions and special requests, even helping with luggage delivery to our next hotel. We loved the traditional Japanese-style accommodations and onsen! The location is perfect for easy public transportation access and walkable to old Kyoto and the Gion district.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Pamela, Emory

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Nikola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A humble Kyoto experience! Many local traditions were highlighted during our stay, from the traditional breakfast, futon bedding and friendly staff. We thoroughly enjoyed the hotel amenities, including the onsen. The hotel was located very close to the Nishiki market and shopping districts, as well as train and bus stops close to major attractions (eg Fushimi Inari). We recommend staying here for a true cultural experience in the heart of the action in Kyoto!
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Nereyda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

yuka

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Ivanlouis

1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Christina

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Rogelio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is our first time staying at ryokan style hotel and we love this hotel. It is not the best looking interior (lobby and hallways) but the accommodation and experience will make your stay great. They even have a small sento at the basement for the guests. They offer breakfast but we didn’t have it because we usually leave before the breakfast was served. Other things we like is it is very close to public transportation, both bus and trains. Restaurants and convenient stores are just few steps away from the hotel. Few minutes walk to Nishiki Market and Kyoto Pontocho. Gion is a bit far if you walk but there is a bus that passes the hotel going there. The staffs are very friendly and courteous. If we are going back to Kyoto, we are definitely going to book this hotel again.
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

QUIN

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect locations with a lot of shopping and dining options around. It’s right next to the river and metro. We can see river from the room so it was a nice bonus. Staff was super polite and friendly. The dinners were excellent and plentiful. There’s a drink place with good appetizer type of food 2 doors diwn that was very good, reasonable and convenient. Domo Arigato!
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Scott

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Traditional stay hotel, room was pretty big for Japan, but think I'm to old for Traditional stay, found beds very hard on the floor & getting up & down from the dinning table was a bit of effort.😊 Breakfast was very interesting, probably not for most kids, but we enjoyed it. Staff were very friendly, hotel was close to food, drinks, shopping & sightseeing, also close to metro. Definitely a once in a life time experience...
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

JIYONG

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

일본의 전통 다다미와 가정식을 즐기세요.

일본 정통 호텔을 경험하고 싶어서 4박 5일중에 하루를 묵었습니다. 주변 관광지의 중심에 있어서 접근성 좋습니다. 바로 옆에 강가도 있어서 주변 풍경도 좋고 시장도 가깝습니다. 다만, 호텔에서 기본적으로 제공하는 물조차 없어서 조금 아쉬웠습니다. 맞은편 Lawson에서 생명수 사서 마셨네요. 대중탕이 지하에 있어서 조금 꿉꿉한 냄새가 나지만 탕의 상태는 좋습니다. 특히, 사람이 별로 없어서 좋았습니다. 거의 혼자 탕을 쓰는 느낌... 호텔은 오래된듯 보이지만 정통을 많이 살리려고 노력한 흔적이 보였습니다. 호텔에 도착하면 다다미 위에 중간에 테이블과 의자가 구비되어 있었고, 밖에 나갔다가 저녁때 들어오니 테이블은 한쪽 구석으로 치우고 가운데 이불이 가지런히 정리가 되어 깔려 있었습니다. 아침은 일본 정통 가정식으로 나오는데 설명을 친절하게 잘 해주시고 맛도 좋았습니다.
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Lizette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the traditional feel and convenient location of the Ryokan.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Adam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

HYUNA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awesome food experience

I stayed a night to trip a more traditional Japanese experience, this was very good. The staff were very friendly and very polite. I had the full dinner and breakfast which was by far the best part of my stay. It was great to dress in traditional style clothes for the meals. The futon bed however wasn’t something I would try again just not enough for sleeping on for a full night. Overall very much enjoyed my stay here if you stay definitely opt for the full meal options.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Bruce and Jackie

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamogawa-kan Inn was exactly what we had hoped for. The staff was wonderful. Breakfast was superb. We really enjoyed our stay.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Amalia

2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Federico

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
We got there the day Typhoon 8 struck Osaka and Kyoto. We were able to escape Osaka and get to Kyoto at 9AM. We reached the Kamogawa-kan knowing that check-in time would have been at 3PM, but considering that they where expecting us, that every single business in town was closed and that it was pouring and the wind was blowing at 40-50km/h, we asked if we could wait in the hotel lobby. They told us they would keep our luggage but that we couldn't wait in the hotel. After check-in we went to its public bath. We were the first to get there and after we started showering in order to enter the public pool, a Japanese person entered the room with their child. We finished showering and got into the bath, then they started showering; when the kid was done the father told him to wait to get into the bath and kept showering.. for 15 minutes, the whole time we stayed in the bath. The instant we stepped out of the bath the father allowed the child to go in the bath and joined him immediately. Later we were taking the elevator and on its way to the ground floor it made a stop at a floor where a hotel person held the elevator door open for two guests to come in with us, another parent and their teenage son. The father looked straight into our eyes without moving a muscle for a whole minute, refusing to enter the elevator with us. The hotel person picked up and let the elevator go, apologizing to us for holding the door. This is the collection of racist experiences this hotel offered us
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

YOUJIN

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Robbie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Traditional ryokan
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A delight!

This place was lovely. The location is great, the food was delicious, and the staff was very friendly. The beds are just straight up futons, so this should go without saying, but they were very firm — just something to be aware of if you need more comfort while traveling.
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Song

1 nacht verbleven in juni 2023