Karasuma Kyoto Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Karasuma Kyoto Hotel

Exterieur
Serveert lunch en diner, Chinese gerechten
Receptie
Superior driepersoonskamer, niet-roken | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donzen dekbedden, een bureau
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 2400 per persoon)

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
36 van 36 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(25 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 15 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, niet-roken (Japanese Style)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 18 m²
  • Max. aantal: 8
  • 1 eenpersoons futon

Twin kamer, roken (25m2)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • Max. aantal: 6
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior driepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoonsbedden

Twin kamer, niet-roken (25m2)

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Twin - Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Double - Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Twin - Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Single - Smoking

  • Max. aantal: 1

Standard Japanese-style - Non-Smoking

  • Max. aantal: 4

Standard Twin - Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Other

  • Max. aantal: 3

Standard Twin - Non-Smoking

  • Max. aantal: 3

Standard Single - Smoking

  • Max. aantal: 1

Twin - Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Single - Non-Smoking

  • Max. aantal: 1

Deluxe Twin - Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Superior Triple - Non-Smoking

  • Max. aantal: 3

Standard Single - Non-Smoking

  • Max. aantal: 1

Standard Twin - Non-Smoking

  • Max. aantal: 3

Twin - Smoking

  • Max. aantal: 3

Premium Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin Room A Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Triple Room

  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Japanese Style Room

  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Twin Room B Non smoking

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Single Room Smoking

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Single Room Non smoking

  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Double Room Non Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Twin Room A Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin Room B Smoking

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Karasuma Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8412

In de buurt

  • Shijo-straat - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Markt van Nishiki - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kawaramachi-straat - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Kyototoren - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Nijō-kasteel - 2 min. rijden - 2.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Shijo - 1 min. lopen
  • Station Gojo - 8 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 92 min. rijden

Restaurants

  • ‪スターバックス - ‬1 min. lopen
  • ‪サイゼリヤ - ‬1 min. lopen
  • ‪松屋 - ‬1 min. lopen
  • ‪カフェ・ベローチェ - ‬1 min. lopen
  • ‪魚民四条烏丸駅前店 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Karasuma Kyoto Hotel

Hotel in de buurt van Markt van Nishiki
Faciliteiten zoals een kapsalon, een bar en een businesscentrum en een ligging in de buurt van Kawaramachi-straat en Pontocho-laan maken van Karasuma Kyoto Hotel de ideale accommodatie. Het plaatselijke restaurant met Chinese gerechten, Toh-Lee Chinese, serveert lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een automaat
  • Vergaderruimtes, een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
  • Een bankethal, een lift en een balzaal
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de nabijheid tot het openbaar vervoer
Kamervoorzieningen
Alle 231 kamers bieden extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 2.000 per nacht)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 2.400 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Anchor Bar
  • Toh-Lee Chinese

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 420 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 14 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1983

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij de restaurants van deze accommodatie wordt van 11.30 tot 14.30 uur lunch geserveerd en van 17.30 tot 19.30 uur diner; je dient het diner 1 dag van tevoren te reserveren.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2400 per persoon
  • Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Karasuma Kyoto
Hotel Kyoto Karasuma
Karasuma
Karasuma Hotel
Karasuma Hotel Kyoto
Karasuma Kyoto
Karasuma Kyoto Hotel
Kyoto Hotel Karasuma
Kyoto Karasuma
Kyoto Karasuma Hotel
Karasuma Kyoto Hotel Hotel
Karasuma Kyoto Hotel Kyoto
Karasuma Kyoto Hotel Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Karasuma Kyoto Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Karasuma Kyoto Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2000 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Karasuma Kyoto Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Karasuma Kyoto Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Karasuma Kyoto Hotel?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 10 minuten lopen van Shijo-straat en Markt van Nishiki. Ook Kawaramachi-straat en Pontocho-laan liggen binnen 2 km afstand. Station Shijo ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Karasuma is het 3 minuten lopen.

Beoordelingen over Karasuma Kyoto Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 417 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 448 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 102 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 1000 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Big difference between the cheaper and more expensive rooms in terms of size so consider this. Breakfast good. Hotel massive
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

??

Positief: Netheid
スタッフの対応もとてもよく、綺麗で便利な場所にあるのはとてもよかった。ただトイレとお風呂が狭くて、湯船に手すりが無かったので、湯船から起き上がるのが大変で、滑って怪我するかと思った。基本シャワーしか使わない前提なのだと思った。
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Natalie

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is nice; but dated. Beds were good and had great sleep. Bathroom was small and the shower curtain smelled of mildew.
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kazumi

Positief: Voorzieningen
立地が兎に角良い。 老朽化ではないが、洗面台のところに古さが見られましたが、それ以外は気になりませんでした。年1〜2回ですが、リピートしています。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

maidel, miami

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Acogedor, lindo, limpio. El personal agradable y atentos. La comida del restaurante estaba deliciosa. Recomendado
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

HIROMI

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
何度も利用させていただいています。場所は、とても便利。コンビニも、カフェもすぐそこ。観光、買い物しても、すぐ戻って休む事ができます。 建物は、古くなって来ていますが、お掃除が行き届いていて満足です。 また、利用したい施設です。
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Xia

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I will recommend to my friends
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Luciano

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

MASAHIDE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地がとても良く 駐車場を確保しているのが魅力的です
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
天井の中央部、恐らくあれは電気なのだと思うが、付けるスイッチが見当たらなかったから、電気じゃなかったのだろうか? 部屋が気持ち暗く感じたのです。 あと強いて言えば、シャワーフック?シャワーホルダー? あのシャワーを引っ掛けるアレの角度が、もう少しだけ上向きだったらベストだったけど、まぁ、それは個人的な意見だし、たいした問題ではない。 それ以外は、駅近でアクセス抜群だし、スタッフさんの対応も嫌な感じがまったく無かった(さすがオークラ系) リピ確定ホテル。
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

YOSHIKO

観光しやすい立地にあり便利。 その割に安い。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Momin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean and the staff were very friendly. There are many options for nearby food like starbucks and traditional restaurants, as well as nearby family mart and 7/11 convenience stores. The entire hotel was clean and room service was done often. The room was big and spacious with a big bathroom with a heated bidet toilet. The beds were also comfortable with plenty of light and a big window. Transportation was very close too with multiple bus stops and transit routes. The hotel was also really close to Kyoto Station making transportation and rail transfers easy.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

iceman****

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property, directly above Shijo stn, even if have large luggage or wheel chair easy to access hotel. Surrounding is great many things to see & experience. Will come back again
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Salma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Safra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for restaurants and shopping. 10-20 min walk to shopping area. Definitely close to nishiki market which was a great experience and definitely a must visit place for food and souvenirs shopping. The hotel itself was great and staff was very polite.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

nana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
接客が丁寧で良かった。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Wataru, Yokohama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GW観光で泊まりました。 四条烏丸の交差点近くで観光に便利でした。 部屋は少し狭く感じるかもしれませんが、ホテル内ではなく観光で楽しむ目的ならば問題ないと思います。
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Efrain

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were extremely helpful with travelers and enjoying your stay. Do not hesitate to communicate with the front desk for help!
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Osvaldo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was pretty good. There was no wifi. Couldn’t access my car whenever I needed because it was in elevator parking spot
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sally-Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed our stay. Clean rooms, refreshed daily. Easy walking location to shops & Nishiki market. Close to subway line for Kyoto Station. Would stay here again.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Shinichiro

3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Juan, Holland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay at.
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

David

4 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Abel

3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

HISAYUKI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
京都市内への移動が便利
1 nacht verbleven in april 2025