Karasuma Kyoto Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Karasuma Kyoto Hotel

Exterieur
Serveert lunch en diner, Chinese gerechten
Superior driepersoonskamer, niet-roken | Luxe beddengoed, donzen dekbedden, een bureau, verduisterende gordijnen
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 2400 per persoon)
Receptie

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer, niet-roken (25m2)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • 25 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Triple Room

  • Max. aantal: 3

Double Room Non Smoking

  • Max. aantal: 2

Premium Twin Room

  • Max. aantal: 2

Japanese Style Room

  • Max. aantal: 4

Superior driepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • 25 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoonsbedden

Kamer, niet-roken (Japanese Style)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • 18 m²
  • Max. aantal: 8
  • 1 eenpersoons futon

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Twin kamer, roken (25m2)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 6
  • 2 eenpersoonsbedden

Single Room Smoking

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 1

Single Room Non smoking

  • Max. aantal: 1

Twin Room B Non smoking

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 3

Twin Room A Smoking

  • Max. aantal: 2

Twin Room A Non smoking

  • Max. aantal: 2

Twin Room B Smoking

  • Max. aantal: 3

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Karasuma Kyoto Hotel is gelegen in de wijk Shimogyo in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Markt van Nishiki en Kyototoren zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Arashiyama Bamboebos en Biwameer kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Kyoto Aquarium en Gemeentelijke dierentuin Kyoto zijn ook zeker het bezoeken waard. Maak van de gelegenheid gebruik om de activiteiten in de omgeving te ontdekken, zoals golfen. Over de gunstige ligging van dit hotel ten opzichte van het openbaar vervoer zijn reizigers erg positief: Station Gojo ligt op maar 8 minuten lopen en Metrostation Karasuma Oike op 12 minuten.
Kaart
Karasuma Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8412

In de buurt

  • Shijo-straat - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Markt van Nishiki - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kawaramachi-straat - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Kyototoren - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Nijō-kasteel - 2 min. rijden - 2.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Shijo - 1 min. lopen
  • Station Gojo - 8 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 92 min. rijden

Restaurants

  • ‪サイゼリヤ - ‬1 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬1 min. lopen
  • ‪カフェ・ベローチェ - ‬1 min. lopen
  • ‪三田製麺所 - ‬1 min. lopen
  • ‪鳥貴族 烏丸2号店 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Karasuma Kyoto Hotel

Hotel in de buurt van Markt van Nishiki
Faciliteiten zoals een kapsalon, een bar en een businesscentrum en een ligging in de buurt van Kawaramachi-straat en Pontocho-laan maken van Karasuma Kyoto Hotel de ideale accommodatie. Het plaatselijke restaurant met Chinese gerechten, Toh-Lee Chinese, serveert lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een automaat
  • Een 24-uurs receptie, een bankethal en een bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel, een kluis bij de receptie en vergaderruimtes
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de nabijheid tot het openbaar vervoer
Kamervoorzieningen
Alle 231 kamers bieden extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 2.000 per nacht)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 2.400 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Anchor Bar
  • Toh-Lee Chinese

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 420 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 14 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1983

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij de restaurants van deze accommodatie wordt van 11.30 tot 14.30 uur lunch geserveerd en van 17.30 tot 19.30 uur diner; je dient het diner 1 dag van tevoren te reserveren.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2400 per persoon
  • Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Karasuma Kyoto
Hotel Kyoto Karasuma
Karasuma
Karasuma Hotel
Karasuma Hotel Kyoto
Karasuma Kyoto
Karasuma Kyoto Hotel
Kyoto Hotel Karasuma
Kyoto Karasuma
Kyoto Karasuma Hotel
Karasuma Kyoto Hotel Hotel
Karasuma Kyoto Hotel Kyoto
Karasuma Kyoto Hotel Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Karasuma Kyoto Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Karasuma Kyoto Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2000 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Karasuma Kyoto Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Karasuma Kyoto Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Karasuma Kyoto Hotel?

Dit hotel ligt in Shimogyo, binnen 10 minuten lopen van Shijo-straat en Markt van Nishiki. Ook Kawaramachi-straat en Pontocho-laan liggen binnen 2 km afstand. Station Shijo ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Gojo is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Karasuma Kyoto Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 417 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 450 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 106 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 1009 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Big difference between the cheaper and more expensive rooms in terms of size so consider this. Breakfast good. Hotel massive
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Hirohisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
地下鉄、阪急両方使えビジネスには申し分なく地域にある。
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Takahashi

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食は予約していなかったので、ホテルではなく外で食べました。飲食店が近くにあり、便利でした。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Santiago

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delicious breakfast for all of the family.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Hisayoshi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食美味しかった
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

keith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room smelled like smoke. And the aircon was very weak.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

tokuko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
市営地下鉄入り口の真横にあるので、交通の便が大変良い。大きな商業施設地区にあるのでバスの路線も豊富。部屋も綺麗で使いやすい。
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Shinya

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーションだけは良い。 それ以外は、料金とクオリティが合ってないと思います。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

christian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food was good they had a lot of options and big dinning room, the staff held my majority of the day while I was out on an adventure and the room was a decent size for one person even two if you travel light
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

RIKU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都へ行く際にはよく利用させてもらってます。 エアコンの設定が風量しかコントロールできないのが少し不便かなと。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yingjie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MAKI

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Audie, Rio De Janeiro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic hotel in Kyoto, metro , buses, taxi’s, convince store, everything near by….
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

akemi

Positief: Netheid, personeel en service
お風呂の浴槽に取っ手がついてないから、立つ時、どこに捕まればいいかわからなかった。 これは年配者が安全に浴槽につかり、立ち上がるためには必要かと思います。 次回、改装する際は考えてください。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Hiromi

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

yuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都観光に便利な場所です。 スタッフの方も親切でした
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

大島

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地含めて色々が最高でした!
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

??

木屋町に行くのに便利だった
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

rina

1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Kazuyo

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jordan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a really great room, super clean, not huge but enough size to not feel squished, super central and walkable to everything and a metro station right outside the hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

hyungsim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
오래돈호텔이지만 깨끗한시트와정갈한청소가좋았고 교통 쇼핑거리가가까워좋았습니다다다만오래되호텔이라욕실에서약간에냄새가있었지만가격대비좋습니다
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

植田

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

HIROKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
地下鉄四条からすぐなので、とても便利です 部屋もアメニティが整って使いやすかったです
1 nacht verbleven in augustus 2025