Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kefu Stay & Lounge





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 36
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, privébadkamer laden

Comfort Twin kamer, privébadkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer, privébadkamer laden

Comfort driepersoonskamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, gedeelde badkamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, gedeelde badkamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een haardroger
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, gedeelde badkamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, gedeelde badkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een haardroger
Een laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, gedeelde badkamer laden

Eenvoudige Twin kamer, gedeelde badkamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een haardroger
Een laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, privébadkamer laden

Comfort tweepersoonskamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een laptopwerkplek
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 521 beoordelingen
De prijs is € 189
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

880 Kirinokicho, Kamigyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 602-8476
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

RESI STAY JISCO HOTEL Kyoto Gosho Nishi
RESI STAY JISCO HOTEL Kyoto Gosho Nishi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Magnetron
8.8 van 10, Uitstekend, 245 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 800–1700 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KeFU stay lounge
KeFU stay & lounge Hotel
KeFU stay & lounge Kyoto
KeFU stay & lounge Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kefu Stay & Lounge
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Miya
Reisde met familie en kleine kinderen
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miya
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ゆうこ
21 jun 2025
ゆうこ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Crysta
Reisde met partner
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Crysta
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
みゆな
7 jun 2025
みゆな
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
sanjay
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sanjay
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Scarlett
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scarlett
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met een groep
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kayla
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayla
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Xavier
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xavier
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Sone
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sone
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jean Rene
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Rene
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
FELIPE
Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
FELIPE
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
FELIPE
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FELIPE
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ludwig
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ludwig
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mingzhu
6 apr 2025
Mingzhu
8 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Donna
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donna
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in a cozy area
Thomas
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MIYUKI
21 mrt 2025
MIYUKI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
KENICHIRO, Higashiyamato-shi
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KENICHIRO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ヒロコ
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒロコ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Pattama
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
まるで家のように暖かい

Pattama
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
naoka
Reisde met partner
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
naoka
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
かおり
31 jan 2025
かおり
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Cameron
Reisde met een groep
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well worth a stay
Cameron
3 nachten verbleven in januari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- 4-sterrenhotels in Heerde
- Hotel Des Indes
- Aparthotels Karinthië
- Villa Barranca
- Room00 Lisboa Hostel
- Long Beach Club Nature
- Hotels in Algarve
- B&B Enkhuizen
- Hotels met waterpark in Abu Dhabi
- Spa & Wellness hotels in Essen
- Eye Hotel
- Hotels in Zaanse Schans
- Bellevue Palace Hotel
- SENTIDO Djerba Beach
- Hotels in Veldhoven
- Hotels met waterpark in Montenegro
- Hotels met restaurant in Vierzon
- Hotels met zwembad in Milaan
- Blokhutten Haelen
- Hotels in Oostenrijk
- Bastion Hotel Amsterdam Noord
- Guesthouse Meguri Inari
Pakketten