Fotogalerie voor Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 147
15 okt - 16 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style 7.5 tatami-mats) laden

Traditionele kamer (Japanese-style 7.5 tatami-mats)
7,8 van 10
Goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style 6 tatami-mats) laden

Traditionele kamer (Japanese-style 6 tatami-mats)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Western-style) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Western-style)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior suite (Urushi) laden

Junior suite (Urushi)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior suite (Sakura) laden

Junior suite (Sakura)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 105 beoordelingen
De prijs is € 1.260
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei ligt in de wijk Shimogyo in Kyoto. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Markt van Nishiki en Yasaka-altaar en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Shijo-straat en Kawaramachi-straat. Kyoto Aquarium en Gemeentelijke dierentuin Kyoto zijn ook zeker het bezoeken waard.

425 Kichimonjicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8069
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 4 min. lopen - 0.4 km
- Shijo-straat - 7 min. lopen - 0.7 km
- Markt van Nishiki - 9 min. lopen - 0.8 km
- Kyototoren - 19 min. lopen - 1.7 km
- Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.3 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 麺屋猪一離れ - 1 min. lopen
- Yulala - 1 min. lopen
- おうちごはん 中島家 - 2 min. lopen
- ピザハット 烏丸店 - 1 min. lopen
- dd食堂 - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei
Vergelijkbare accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 260 beoordelingen
De prijs is € 174
23 okt - 24 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 500–1200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen onder de 5 jaar in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyomachiya Ryokan Sakura Urushitei Kyoto
Kyomachiya Ryokan Sakura Urushitei
Kyomachiya Sakura Urushitei Kyoto
Kyomachiya Sakura Urushitei
Kyomachiya Sakura Urushitei
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei Kyoto
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei Ryokan
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Tiffany
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffany
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Johan Leif Martin
Reisde met een groep
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan Leif Martin
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Benjamin
24 sep 2025
Positief: Personeel en service
Benjamin
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mabel
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mabel
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
29 aug 2025
Francisco
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met een groep, Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jalon
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jalon
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
piero
10 jul 2025
piero
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joachim
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joachim
9 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Austin
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Austin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cathleen Joy
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cathleen Joy
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Christophe
25 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traditionnel
Christophe
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Monica
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Monica
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Rebecka
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rebecka
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Israel
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Israel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sherri
Reisde met een groep
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sherri
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Barbara
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe séjour
Marc
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
WAYNE
Reisde met een groep, Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
WAYNE
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They really take pride in what they do! 5-stars!
Robert
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chiara
Reisde met partner
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiara
1 nacht verbleven in maart 2025