Fotogalerie voor Kyoto Granbell Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 208
31 okt - 1 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (Moderate) laden

Twin kamer (Moderate)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Universal) laden

Twin kamer (Universal)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Moderate) laden

Tweepersoonskamer (Moderate)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Premiere King) laden

Kamer (Premiere King)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Moderate Double) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Moderate Double)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Premiere Twin) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Premiere Twin)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 739 beoordelingen
De prijs is € 107
17 okt - 18 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Kyoto Granbell Hotel is gelegen in de wijk Gion in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging in de uitgaansbuurt en vlak bij een metrostation. Yasaka-altaar en Kodai-ji-tempel zijn een aantal bekende bezienswaardigheden en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoekje brengen aan Markt van Nishiki. Ook een bezoek aan Hokanji-tempel en Kiyomizu Temple is sterk aanbevolen.Door de bezienswaardigheden hebben reizigers veel waardering voor de locatie van dit hotel.

27 Yamatocho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0802
In de buurt
- Yasaka-altaar - 6 min. lopen - 0.5 km
- Markt van Nishiki - 9 min. lopen - 0.8 km
- Kiyomizu Temple - 16 min. lopen - 1.4 km
- Kyototoren - 3 min. rijden - 2.3 km
- Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 3.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 天壇祇園本店 - 3 min. lopen
- Mouriya Gion - 1 min. lopen
- datten - 1 min. lopen
- ぎをん豆乳らーめん うのゆきこ - 1 min. lopen
- Izakaya Rutubo - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Kyoto Granbell Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.357 beoordelingen
De prijs is € 240
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Granbell
Kyoto Granbell Hotel Hotel
Kyoto Granbell Hotel Kyoto
Kyoto Granbell Hotel Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kyoto Granbell Hotel
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
9,6
Locatie
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
dario
3 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super klein & vreselijk ontbijt
dario
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Jyrki
Reisde met partner
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jyrki
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
jose
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jose
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
jose
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jose
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aneiro, Brooklyn
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aneiro
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
NICHOLAS, San Jose
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NICHOLAS
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Isabelle
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabelle
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jayme
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jayme
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Angela, Wellington
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Newman
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Newman
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ionela
Reisde met familie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ionela
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Pamela Denise
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Pamela Denise
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Colleen
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colleen
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Laura
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sajjad
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Sajjad
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Zhanna
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhanna
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kijl
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kijl
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathon
8 sep 2025
Jonathon
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Randy
7 sep 2025
Randy
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Philippe
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
4 nachten verbleven in augustus 2025