Kyoto Hot Spring Hatoya Zuihokaku Hotel
Hotel met een restaurant, op 6 minuten lopen van Kyototoren
Fotogalerie voor Kyoto Hot Spring Hatoya Zuihokaku Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken laden

Economy Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of the House, Superior Twin) laden

Kamer, niet-roken (Run of the House, Superior Twin)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een slaapbank - eenpersoons
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken laden

Kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken, op de hoek (Tatami Floor, need to take off shoes) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken, op de hoek (Tatami Floor, need to take off shoes)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, op de hoek (Tatami floor, need to take off shoes) laden

Twin kamer, niet-roken, op de hoek (Tatami floor, need to take off shoes)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Room) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Room)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Japanese Modern) laden

Kamer, niet-roken (Japanese Modern)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Privébadkamer
Een bidet
Kamer, niet-roken (Japanese Modern, BF & Dinner)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Japanese Modern, Western-Style BF) laden

Kamer, niet-roken (Japanese Modern, Western-Style BF)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese, BF&Dinner, Hot Spring Bath) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese, BF&Dinner, Hot Spring Bath)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Gion
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.533 beoordelingen
De prijs is € 87
13 jan - 14 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

802 Nishi-no-toin shio-koji Sagaru, Minamifudoudou, Kyoto, Kyoto, 600-8234
Over deze accommodatie
Kyoto Hot Spring Hatoya Zuihokaku Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Daiwa Roynet Hotel Kyoto Ekimae PREMIER
Daiwa Roynet Hotel Kyoto Ekimae PREMIER
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 68
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 3300 voor volwassenen en ca. JPY 1320 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hatoya Zuihokaku Kyoto
Hot Spring Hatoya Zuihokaku
Hot Spring Hatoya Zuihokaku Hotel
Kyoto Hot Spring Hatoya Zuihokaku
Kyoto Hot Spring Hatoya Zuihokaku Hotel
Kyoto Hot Spring Hatoya Zuihokaku Hotel Hotel
Kyoto Hot Spring Hatoya Zuihokaku Hotel Kyoto
Kyoto Hot Spring Hatoya Zuihokaku Hotel Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kyoto Hot Spring Hatoya Zuihokaku Hotel
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,2
Locatie
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Karim, Ciudad de México
Reisde met familie
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karim
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Valentina
16 nov 2025
Valentina
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tara
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tara
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Raulee
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raulee
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ming
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ming
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
elizabeth
21 okt 2025
elizabeth
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Isabelle
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabelle
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shawn
Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shawn
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MIKA
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIKA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
Zakenreiziger
6 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Daizo
6 aug 2025
Daizo
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
4 aug 2025
Michael
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Pui Shan
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Pui Shan
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HAKGON
Reisde met een groep
14 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAKGON
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
yuichiro
29 jun 2025
yuichiro
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yunhee
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Yunhee
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
HIDEKAZU
25 jun 2025
HIDEKAZU
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Martin
Reisde met familie
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Long
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Long
3 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
??
25 mei 2025
??
1 nacht verbleven in mei 2025

















