Kyoto Hotel SANOYA
Gezinsvriendelijke accommodatie met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Kyoto Hotel SANOYA





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 86
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken laden

Traditionele kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Televisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Televisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Televisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Japanese Style Room (10 Tatami)
Japanese Style Room (20 Tatami Mats)
Japanese Style Room(14 Tatami)
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.429 beoordelingen
De prijs is € 215
20 dec - 21 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

539 Higashishiokoji-cho, Higashinotoind, Shimogyoku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
Kyoto Hotel SANOYA
Vergelijkbare accommodaties

RYOKAN GINKAKU KYOTO
RYOKAN GINKAKU KYOTO
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 171 beoordelingen
De prijs is € 139
12 dec - 13 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 2000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sanoya Inn
Kyoto Hotel Sanoya Inn
Kyoto Sanoya
Hotel SANOYA
Sanoya Kyoto
Kyoto Hotel SANOYA Kyoto
Kyoto Hotel SANOYA Ryokan
Kyoto Hotel SANOYA Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyoto Hotel SANOYA
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
JOSE ANTONIO
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSE ANTONIO
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
NORIMASA
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIMASA
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
グンジ
25 aug 2025
グンジ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
seungjin
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seungjin
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Andrea
Reisde met partner
23 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
Andrea
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Tsuruko
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsuruko
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
8 nov 2024
Joseph
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ki Yoon
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ki Yoon
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Thu
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Thu
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Maryam
Reisde met familie
31 dec 2023
An average hotel. No coffee 😔
Maryam
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Lin
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lin
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ming Fen
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Ming Fen
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
7 apr 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
NOBUTAKA
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUTAKA
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
HSUEH-YING
Reisde met familie
28 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSUEH-YING
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
12 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient Location, Clean Rooms, Hot Public Baths

David
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
yuanjin
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適的旅館
yuanjin
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2泊しました
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家族旅行オススメ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 nov 2019
Positief: Comfort kamer
そこそこ良かった
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019

















