Kyoto INN Gion

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op 3 minuten lopen van Hanamikoji Straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, niet-roken

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, niet-roken, kamers met tussendeur

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 38 m²
  • Max. aantal: 6
  • 4 eenpersoonsbedden

Kamer, niet-roken (Run of the House)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoonsbed

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Villa in Japanse stijl

Hoogtepunten

Een binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 6 eenpersoons futons

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
46-7 Bishamon-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0812

In de buurt

  • Gion Corner - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Hanamikoji Straat - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Yasaka-altaar - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Kawaramachi-straat - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Kiyomizu Temple - 10 min. lopen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Gion-shijo - 10 min. lopen
  • Station Higashiyama - 15 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 93 min. rijden

Restaurants

  • ‪ギオンコーナー(Gion Corner) - ‬3 min. lopen
  • ‪特級ラーメン - ‬2 min. lopen
  • ‪ラーメン 勝鞍 - ‬2 min. lopen
  • ‪真ん中つるる - ‬1 min. lopen
  • ‪遊食邸 祇園店 (Yushokutei) - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Kyoto INN Gion

Hotel in de buurt van Hanamikoji Straat
Kyoto INN Gion bevindt zich in de buurt van Yasaka-altaar en Kawaramachi-straat en biedt tal van extraatjes. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een lift, een rookvrije accommodatie en conciërgeservices
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en meertalig personeel
  • Een 24-uurs receptie
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Kyoto INN Gion bieden extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Gebouwd in 2017
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden extra toeslagen voor kinderen van 0-6 jaar voor het ontbijt indien er geen extra bedden op de kamers zijn geplaatst.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kyoto INN Gion Second
INN Second
Kyoto Gion Second
Kyoto Gion The Second Kyoto
Kyoto INN Gion the Second Hotel
Kyoto INN Gion the Second Kyoto
Kyoto INN Gion the Second Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kyoto INN Gion?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Kyoto INN Gion te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kyoto INN Gion?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Kyoto INN Gion uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Kyoto INN Gion?

Dit hotel ligt in Gion, binnen 5 minuten lopen van Hanamikoji Straat en Yasaka-altaar. Ook Kawaramachi-straat en Kiyomizu Temple liggen binnen 15 minuten lopen. Station Higashiyama ligt op 15 minuten lopen en naar Station Sanjo Keihan is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Kyoto INN Gion

9,6

Uitzonderlijk

9,8

Netheid

9,4

Locatie

9,6

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 287 van 369 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 369 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 369 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 369 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 369 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Faiza

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a lovely hotel with great staff.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly and welcoming and the hotel was very close to the historical sites!
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

ricky

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walking distance to the two temples.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Shreyas

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really amazing location!! Friendly staff, clean rooms, and continental breakfast with a fun selection of breads were plusses as well.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Gretel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Nathan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very kind. Free breakfast was nice! They also replenished my towels & left them at my door without me even asking, which was nice. My only complaint was that it could’ve been a little bit cleaner. The bed runner on my bed as well as the carpet had multiple visible stains. The walls were also marked up a bit. However, other than that, everything seemed fairly clean.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Nhat

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff with great communication skill. 10 minutes walk to the Yasaka Pagoda photo spot so its convenient if you want to go early and avoid the crowd.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MIYU

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely room and staff!
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

james, malibu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Mohamed

4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ryan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location and staff!
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Good location good breakfast fair price. Close to main bus station (5 min walking), nice area. Not that clean and the toilets had a smell I think there are better places in that price and area
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very helpful. The rooms were clean and the air conditioning was adjustable for each room. It was conveniently located in the Gion area, making it easy to get around.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service
It’s a nice place with
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Charlie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
loved the property/hotel staff were kind and helpful the location is lovely, it's within the vicinity of a shrine and very near some famous landmarks; it's also near bus stops and convenient stores
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

raisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So glad we stayed at this gem for our brief visit in Kyoto. I have no regrets except for that we didn’t stay longer! Hosts were so incredibly kind from the moment we checked in until we left. We arrive a few hours early and they let us check in early. Our room was the biggest we stayed in out of all accommodations in Japan. The bed was comfortable and the amenities were so thoughtful and useful. They provide pajamas and they were so soft and comfy! Location was perfect too. Right in the Gion district, but tucked away in a quiet street that felt like you were out of the hustle and noise. There’s a sweet potato cafe around the corner that we frequented and a 7/11 up the street. Highly recommend staying here over all the other chain and fancy hotels. Thank you for having us and making our last nights in Japan so warm and inviting!
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

ゆいいつ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの皆さんがとても丁寧でした。 お部屋も清潔感があり、広さも十分。設備も新しく快適で、ベッドの寝心地も抜群でした。 祇園の観光地や、交通機関へのアクセスも良く拠点におすすめできるホテルだと思います。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Yoko, Tokyo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to major touristic spots.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Akshay

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was a little pricey but extremely well location in Gion and a great place to be situated in Kyoto. I would consider staying again
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nads

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the perfect location to the Gion District but also easily accessible to other places around Kyoto. There is a bus stop right outside the hotel and its close to Kyoto station. The staff are very kind, friendly and helpful. Its a quiet area as well, so we slept well.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2025