Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken (Frosted Glass) laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken (Frosted Glass)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, 1 slaapkamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor FamilieTwin kamer, niet-roken (Suite, Frosted Glass) laden

FamilieTwin kamer, niet-roken (Suite, Frosted Glass)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, meerdere bedden, niet-roken (Frosted Glass) laden

Deluxe Twin kamer, meerdere bedden, niet-roken (Frosted Glass)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Familie suite, niet-roken (King Room, 2 Duvet, Frosted Glass) laden

Familie suite, niet-roken (King Room, 2 Duvet, Frosted Glass)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Diep bad
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Gion
Gion
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 335 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

225 Takazaimokucho, Shijosagaru Takakuradori, Kyoto, Kyoto, 600-8082
Over deze accommodatie
Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 3300 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 2000 per dag (op 80 meter afstand; 24 uur geopend)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Takakura Hotel grandereverie
Kyoto Shijo Takakura grandereverie
Takakura grandereverie
Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie Hotel
Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie Kyoto
Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kyoto Shijo Takakura Hotel grandereverie
9,8
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,8
Locatie
9,8
Personeel en service
9,8
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
kenichi
7 jun 2025
kenichi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
BALASUBRAMANIAM, ABERDEEN
16 mei 2025
BALASUBRAMANIAM
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rizalyn
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rizalyn
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ひでゆき
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひでゆき
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Arlowyn
Reisde met familie en kleine kinderen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arlowyn
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
24 apr 2025
Justin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Mabel
Reisde met een groep
30 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Do NOT recommend this hotel!
Mabel
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Isabelle
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabelle
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Haig
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haig
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
HYEWON
2 dec 2024
HYEWON
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mauricio
Reisde met familie
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauricio
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Nathan
3 aug 2024
Nathan
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Monica
Reisde met familie
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monica
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Monica
Reisde met familie
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monica
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Lance
Reisde met familie
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
✨Kyoto Five-Star Hotel⭐️
Lance
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met partner
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jeri, Encinitas
Reisde met familie
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeri
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Reza
Reisde met familie
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location. Super friendly staff.
Reza
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
CESAR
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CESAR
4 nachten verbleven in november 2023