Kyoto U-Bell Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, op 3 minuten lopen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Kyoto U-Bell Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Alle foto's voor Semi Suite laden

Semi Suite
Alle foto's voor Barrier Free Triple With Bath laden

Barrier Free Triple With Bath
Junior Suite Double Or Twin
Misschien vind je dit ook leuk

Luana Sanjuusangendou
Higashiyama
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
De prijs is € 25
18 dec - 19 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

41-3 Higashikujo Ishidacho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8032
Over deze accommodatie
Kyoto U-Bell Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Anteroom Kyoto
Hotel Anteroom Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
9.2 van 10, Fantastisch, 628 beoordelingen
De prijs is € 66
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1800 voor volwassenen en ca. JPY 1100 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1200 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
U-BELL Hotel
Kyoto U-BELL
Hotel Kyoto U-BELL Hotel Kyoto
Kyoto Kyoto U-BELL Hotel Hotel
Hotel Kyoto U-BELL Hotel
Kyoto U-BELL Hotel Kyoto
U-BELL
Kyoto U-BELL Hotel Hotel
Kyoto U-BELL Hotel Kyoto
Kyoto U-BELL Hotel Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kyoto U-Bell Hotel
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
10
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
21 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mariano
Reisde met partner
15 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariano
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MAYUKO
5 nov 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAYUKO
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Z
1 nov 2025
Positief: Netheid
Z
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kyle
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Cindy
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
なおこ
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおこ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YUKIKO
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Zhaniya
4 aug 2025
Zhaniya
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
28 jul 2025
Kenneth
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rogerio
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótima estadia
Rogerio
4 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Victoria
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Victoria
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Washio
26 jun 2025
Washio
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent would stay again
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Irene
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irene
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshiko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yuen Ping
Reisde met partner
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuen Ping
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Luis Miguel
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis Miguel
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kinue
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kinue
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Erich
2 mei 2025
Erich
13 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
kylie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kylie
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TAKERU
20 apr 2025
TAKERU
1 nacht verbleven in april 2025

















